Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön joutuukin maksamaan etuuksia takaisin väärän päätöksen takia 27 000 euroa!

Vierailija
19.01.2026 |

Onneksi en itse lähtenyt tähän aikoinaan, tiijä vaikka olisi käynyt samoin. Se olisi ollut myös täysin etänä kielten opiskelua, näin ollen odottelen eläkkeelle pääsyä ja sitten voin tehdä mitä huivttaa.

Työttömänä et voi tehdä mitään, ennen kuin lupa annetaan ja selvitellään ja et silloinkaan voi olla varma siitä, tehtiinkö oikea päätös!!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/914892f8-5a65-4423-a703-d3e8bc049ee4

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuutonta!! Virkailijan virhe pitäisi mennä kyllä valtion omaan piikkiin eikä kansalaisen kärsittäväksi!!

Samaa mieltä! Pitää olla joku vastuu siitä mitä höpöttää. Ei voi mennä noin, et virkailija voi puhua puuta heinää ja asiakas maksaa. Minun opinnot loppui ainakin tähän- juuri nyt ja täällä sekunnilla! En ota pienintäkään riskiä, että sovittuja asioita voidaan muuttaa. Joo, meen ja otan lainaa 200000 euroa ja päätän sitten kuukauden päästä "jälkikäteen " etten minä mitään lainaa olekaan ottanut enkä takaisin siten maksa... mitähän tuostakin tulisi, ettei mitään sopimuksia tarvitse pitää...? Vuokralla asuen ainakin mukavaa... 30 asteen pakkasella vuokraisäntä sanoisi, ettei ole sulle mitään asuntoa vuokrannut... eikä tietty irtisanomisajatkaan olisi enää voimassa. Sopimuksia nekin... Heti vain romppeet pihalle ikkunan kautta ylimmästä kerroksesta. Autosikaan ei olisi enää katsastettu... Et voisi ajaa minnekään laillisesti ja laittomasti pääsisit hotellille, jolloin huomaisit etteivät pankkikorttisi enää toimisi... sopimuksia nekin. Vain luonto pitäisi sopimuksensa ja veisi henkesi kylmyydessä hämyisen talviyön sydämessä roskalaatikon seinään uupuneena nojatessasi...

Vierailija
82/83 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isossa kuvassa, eipä siitä suomalaisten korkeasta koulutustasosta ole ollut hyötyä Suomen taloudelle.

Totta, maa on täynnä ylikoulutettuja ja ikuisopiskelijoita, joista ei muuhun ole kuin verovarojen kuluttajiksi.

Minä en ole käyttänyt verovaroja ikuisuusopiskeluun, vaan käyn samalla töissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän