Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä palstan kommentti on naurattanut sinua?

Vierailija
18.01.2026 |

Minua nauratti äsken kommentti 

"Minulle ollaan kateellisia!"

Muita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON! Plöörr pörlärlää hörpörlöörr.. (Huulten pörinää sormilla avustaen) Viimeaikaiset havaintoni tämän pallon ihmisistä on, ettei täällä maapallolla ole älyllistä elämää. Hyvä, että yrittävät etsiä sitä muualta. Minkä tahansa ameeban löytyminen on jo reilumpi älyllinen löytö, kuin vähäisten aivosolujen pörinä täällä.

Vierailija
22/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on jäänyt parin vuoden takaa naurattamaan vastaus kysymykseen, mitä haluat naiselta.

Vastaus oli jotain tyyliin: syvällistä keskusteluseuraa, kumppanuutta, yhteisiä kulttuuriharrastuksia, mutta kaikkein eniten haluan kuitenkin pillua. 😂

Näinhän se menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta nauran aloitukselle "onko täällä PS miehiä"........ jotka tykkää tyttöillä. Aloitus on niin nerokas, että se saa minut joka kerta hyvälle tuulelle. Kiitos siitä.

Vierailija
24/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun kerran oli SDP:n Matias Mäkynen A-studiossa niin joku sanoi täällä että Borat on A-studiossa, se nauratti kovin. 😂

Se kerran nauratti kun joku puhui Halla-ahomestarina ,niin joku vastasi että sekö panomestari 8v vieraissa putkeen.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
25/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet on kuin perseen reikä jokaiselta löityy oma, ja siten on todellinen tutuus miten asia on niin osuva kommenti ja totta huuto naurua.😃😃😅🤪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi