Bakerika uutuus laskiaispulla keksitahnalla
Kommentit (33)
Hmm. Aika iso purkki Biscoff-tahnaa maksaa 3.80 e, taidanpa tehdä pienen pullataikinan ihan itse. Siinähän jo tienaa. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisältää palmuöljyä, niin jäi ostamatta.
Niin varmaan se täyte ja keksi sisältää.
Kaikissa osissa on palmuöljyä. Myös pullassa.
Ihan yhtä tyhjän kanssa, joka vuosi joku näitä keksii.
Laskiaispulla hillolla, mantelimassalla, keksillä, kermavaahdolla, vaikka kananpaskalla tai koiran perseellä, jengi vouhottaa kuinka ihanaa oli, ihan vaan siksi kun some sanoi että tää on ihanaa.
Ei houkuttele, mutta kinuski-kermavaahtopulla maistuisi.
Kylläpä näitä läskiäispullien syöjiä riittää, huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näitä läskiäispullien syöjiä riittää, huh huh.
Nyt uusi, entistä lihottavampi maku, osta sinäkin!
Minulla on ollut tapana leipoa laskiaispullia ja kutsua sukua kahville. En täytä pullia valmiiksi vaan katan pöytään erilaisia täytteitä ja jokainen saa täyttää pullansa oman maun mukaa. Perinteiset hillot ja kermavaahto näyttävät olevan suosikki, nutella pullan välissä ei maistunut kenellekään (ei edes lapsille) . Itse täytän pullani rahkalla ja hillolla ( mansikka tai vadelma).
Siis onko näin yleistä että laskiaispullat ostetaan valmiina, vai eikö kotileipurit vaan sano mitään?
Mulle ainakin itsestäänselvää että pulla leivotaan kotona. Ei oo vielä semmosta kaupan tavaraa tullu tarjottuna vastaan mikä olisi ollut edes sinnepäin.
Olisin ostanut, mutta olikin pakaste. Ei houkuttanut.
Yök eipä tee mieli ostaa kun lukee ton ainesosaluettelon. Enkä pakastetusta pullasta maksaisi.