Jos menisi joskus bilettämään
Ensi kesänä on se tavoitteena.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Mihis ajattelit klenkata?
Mihin rollaattorilla vaan pääsee. 😆
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa kävitkin, ostitko niitä kukkia?
Ostin. Tulppaaneja. Isompi kauppareissu on perjantaina.
Valis kertoi, että ei hänellä ole nyt rollaattoria vaan keppi. Oliko tämä rollaattorin käyttökin muuten vaihtelevaa, että joskus on ja joskus ei?
Absolutismi on edelleen kysymysmerkki, johon et vastaa. Kuinkas nyt noin?
Eikö sille sun jalalle sitten ole ehdotettu mitään? Onhan niitä semmoisia kenkiäkin, millä voisi asiaa auttaa🤔
Vierailija kirjoitti:
Kaks kertaa viikossa taksilla kauppaan?
Autokin on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Valis kertoi, että ei hänellä ole nyt rollaattoria vaan keppi. Oliko tämä rollaattorin käyttökin muuten vaihtelevaa, että joskus on ja joskus ei?
Hetken oli rollaattori, nyt on keppi. Mörskässä ahtaat tilat ja paljon rappuja. Keppi helpompi
Mutta teidän autohan on edelleen rikki, eikä asia sun mukaan edes kuulu sulle. Nytkö sitten kuuluukin?
Vierailija kirjoitti:
Absolutismi on edelleen kysymysmerkki, johon et vastaa. Kuinkas nyt noin?
Isä on ollut absolutisti 90v. Mä olen ollut välillä pitkään etten ole juonut yhtään mitään. Silloin join ne 2 lonkeroa ja ne oli 5,5%.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sille sun jalalle sitten ole ehdotettu mitään? Onhan niitä semmoisia kenkiäkin, millä voisi asiaa auttaa🤔
Mulla oli joskus teininä n 13 vuotiaana sellainen erityiskenkä. Olin silloin pitkään Helsingissä Invalidisäätiön sairaalassa Ruskeasuolla. Siitä vaan irvailtiin niin paljon koulussa, että lopetin sen käytön.
Vierailija kirjoitti:
Mutta teidän autohan on edelleen rikki, eikä asia sun mukaan edes kuulu sulle. Nytkö sitten kuuluukin?
Ei se ole enää rikki.
Ethän sä sitten voi väittää olevasi absolutisti, jos välillä et juo ja sitten taas juot. Ihan kyllä täällä kerran väitit, että olet absolutisti. Ja mitä ihmettä se sun isäsi absolutismi tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Eli joitain rappuja pystyy kävelemään ja toisia ei.
Tuollaiset kellarin raput on vaikeat. Ne on kapeat, sellaiset pyöröportaat eikä mistään saa tukea.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus teininä n 13 vuotiaana sellainen erityiskenkä. Olin silloin pitkään Helsingissä Invalidisäätiön sairaalassa Ruskeasuolla. Siitä vaan irvailtiin niin paljon koulussa, että lopetin sen käytön.
No niinpä tietysti. Mutta nyt olet aikuinen. Tuskin se sama kenkä edes mahtuisikaan.
Ja jos nyt lähtis, niin huomenna olis jo perillä!