Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menisi joskus bilettämään

Vierailija
18.01.2026 |

Ensi kesänä on se tavoitteena.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai. Aika kalliiksi tulee kun pitää ajaa molempiin suuntiin taksilla, pääsylippu, jotain juomaa ja syötävää...

Vierailija
22/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai. Aika kalliiksi tulee kun pitää ajaa molempiin suuntiin taksilla, pääsylippu, jotain juomaa ja syötävää...

Niin. Ei voi mitään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis konsertissa käyminen bilettämistä? Eikö se bilettäminen ole enemmän ryyppäämistä yms.?

Vierailija
24/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis konsertissa käyminen bilettämistä? Eikö se bilettäminen ole enemmän ryyppäämistä yms.?

Mun mieheni ei halua tehdä yhtään mitään. Ei käydä konserteissa, ei elokuvissa, ei kuuntelemassa mitään bändiä tms ja itse mä haluan jossain joskus käydä. 

Vierailija
25/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin bailaamisesta tuli bilettämistä?

Vierailija
26/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni ei halua tehdä yhtään mitään. Ei käydä konserteissa, ei elokuvissa, ei kuuntelemassa mitään bändiä tms ja itse mä haluan jossain joskus käydä. 

Mitä se sit tekee kotona ollessaan? Seikkailee netissä kuten sinäkin?

Vierailija
27/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja makaa sohvalla, katselee urheilua. Sillä on joku ylimääräinen kanava josta tulee urheilua.

Vierailija
28/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva! Saadaan taatusti ihan kaikenkattava selostus siitäkin reissusta. Kyllä odotammekin jo jännityksellä...Varmaan joku vanhempi herrasmies tulee iskemään taas Valista💗

Vierailija
29/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva! Saadaan taatusti ihan kaikenkattava selostus siitäkin reissusta. Kyllä odotammekin jo jännityksellä...Varmaan joku vanhempi herrasmies tulee iskemään taas Valista💗

Ei takuulla tule. Eikä mua sellainen edes kiinnosta. 

Vierailija
30/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan aloittaa säästäminen viimeistään nyt. Täällä joskus joulun aikaan valitit, kuinka kalliita joulukonsertit ovat. Siihen konserttilippuun vielä taksin yms. maksut, niin aika paljon rahaa menee. Eikä mitenkään ilkeillen, mutta kannattaa selvittää etukäteen kuinka paljon kaikkineen tarvitsee.

Vierailija
31/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan aloittaa säästäminen viimeistään nyt. Täällä joskus joulun aikaan valitit, kuinka kalliita joulukonsertit ovat. Siihen konserttilippuun vielä taksin yms. maksut, niin aika paljon rahaa menee. Eikä mitenkään ilkeillen, mutta kannattaa selvittää etukäteen kuinka paljon kaikkineen tarvitsee.

Tiedän kyllä nuo asiat.

Vierailija
32/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja makaa sohvalla, katselee urheilua. Sillä on joku ylimääräinen kanava josta tulee urheilua.

Jos kotona on riittävän hyvät laitteet, niin elokuvien katselu ja musiikin kuuntelu onnistuu hyvin ilman että tarvitsee poistua omasta asunnosta kuin vasta siinä vaiheessa kuin ruuat ja juomat alkaa loppumaan ja kaikki säilykkeet ja pakasteetkin on syöty.

Vierailija
33/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mites se sun absolutismi, mitä sille tapahtui? Kun ensin kerroit, ettet ymmärrä absolutisteja ja sitten hetken päästä kerroit olevasi itse absolutisti. Sitten kerroit, kuinka sulla on lonkeroa. Että mikä vaihe tässä nyt tänään on menossa? 

Vierailija
34/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais kerran reissullansa🎵🎵

Vierailija
35/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona on riittävän hyvät laitteet, niin elokuvien katselu ja musiikin kuuntelu onnistuu hyvin ilman että tarvitsee poistua omasta asunnosta kuin vasta siinä vaiheessa kuin ruuat ja juomat alkaa loppu

Mä haluaisin kyllä käydä välillä jossain. Ihan livenä musiikkia kuuntelemassa.

Vierailija
36/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies tietää sun suunnitelmista, mitä se sanoo?

Vierailija
37/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mies tietää sun suunnitelmista, mitä se sanoo?

Se sanoi, että mene vaan. Hän ei halua tulla mukaan.

Vierailija
38/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko flunnsa parantui?

Vierailija
39/52 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis flunssa...

Vierailija
40/52 |