Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin tauoton tömistely

Vierailija
18.01.2026 |

Viime yönä menin sänkyyni kello 1 ja sain unen päästä kiinni vasta kello 7 aamulla (jolloin olin jo 24 tuntia hereillä ahdistus-väsyneenä), koska yläkerran naapureilla oli meneillään kunnon "kuinka monta kirjahyllyä saat kaadettua keilapallolla"-keilashow ja oli ihme kun lattia ei antanut periksi sinä aikana. Hakkasin omaa kattoakin yhdessä vaiheessa että varmasti kuuluu, mutta se hiljaisuus kesti vain 2 tuntia kunnes rakenteiden jysähtely, lattioiden tömistely ja kolistelu taas alkoi; mutta mikä pahinta, sain heti naapurilta vasta-hakkaukset perään ihan kuin olen itse tässä se muita häiritsevä naapuri. Ja edelleen, 18 tunnin jälkeenkin kuuluu töms-töms-töminää vähintään 10 minuutin välein ja ihme kolahduksia. Minkäänlaista puhetta ei kuulu ollenkaan.

Mulla on kysymyksiä: Onko todellakin niin, että on ihmisiä jotka eivät ollenkaan voi istua alas ja asettua aloilleen? Toinen kysymys: Onko mahdollista olla niin hyvä keilailussa, että sitä voi tehdä unissakin? Mikseivät he nuku? Mikseivät he lopeta? Miksi kärsin muiden takia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tavallisia JBL musakuulokkeita. Nämä nyt korvissa on kyllä melko hyvän hintaiset, 300 normaalihinnalla, jokin Tour Pro 3 näkyy kotelossa lukevan mutta hintansa väärtit joka sentiltä joka aspektilta.

Jos laitan sen vastamelun päälle, en 100% kuule ulkoakaan edes lumiauraa ihan ikkunan alla enkä pahinta myrskyä saati ylämummelin pitkiä, kovia, enemmän kuin puolihuutoa tapahtuvia kälätyssoittoja, mitään hissin ääniä tai edes sitä, kotihoito ringaa ovikelloja kuin hengenhädässä.

Saati jos on peräti Henry Lau, JJ Lin tai Silence Wang kiljumassa täysillä korvilla. Saati jos yhdistää musan ja vastamelun. 

Mulla ainakin toimii. Suosittelen. 

Vierailija
42/44 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mä aina ihmettelen että aloittajan kaltaiset ihmiset ei ikinä pystyisi asumaan missään muualla kuin suomessa. Jos on noin ääniherkkä niin omakotitaloon metsän keskelle. Tv. Neljässä eri maassa asunut. 

Taas kerran pitäisi melua aiheuttamattoman muuttaa metsän keskelle omakotitaloon. Miksei koskaan anneta samaa neuovoa metelin aiheuttajalle? Ja jokainen täytsijärkinen asuu mieluummin metsän keskellä omakotitalossa, kuin kerros tai rivitalo kolhoosissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa suurin osa äänistä johtua ap omista pään sisässä olevista äänistä, ahdistuneena ja mt ongelmat kuormittavat päätäsi.

Aika monella tässä ketjussa valittajalla tuntuu viiraavan päässä. 

Vierailija
44/44 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa suurin osa äänistä johtua ap omista pään sisässä olevista äänistä, ahdistuneena ja mt ongelmat kuormittavat päätäsi.

Aika monella tässä ketjussa valittajalla tuntuu viiraavan päässä. 

En ole varma muista, mutta sinusta olen, tuuliviiri!