Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin tauoton tömistely

Vierailija
18.01.2026 |

Viime yönä menin sänkyyni kello 1 ja sain unen päästä kiinni vasta kello 7 aamulla (jolloin olin jo 24 tuntia hereillä ahdistus-väsyneenä), koska yläkerran naapureilla oli meneillään kunnon "kuinka monta kirjahyllyä saat kaadettua keilapallolla"-keilashow ja oli ihme kun lattia ei antanut periksi sinä aikana. Hakkasin omaa kattoakin yhdessä vaiheessa että varmasti kuuluu, mutta se hiljaisuus kesti vain 2 tuntia kunnes rakenteiden jysähtely, lattioiden tömistely ja kolistelu taas alkoi; mutta mikä pahinta, sain heti naapurilta vasta-hakkaukset perään ihan kuin olen itse tässä se muita häiritsevä naapuri. Ja edelleen, 18 tunnin jälkeenkin kuuluu töms-töms-töminää vähintään 10 minuutin välein ja ihme kolahduksia. Minkäänlaista puhetta ei kuulu ollenkaan.

Mulla on kysymyksiä: Onko todellakin niin, että on ihmisiä jotka eivät ollenkaan voi istua alas ja asettua aloilleen? Toinen kysymys: Onko mahdollista olla niin hyvä keilailussa, että sitä voi tehdä unissakin? Mikseivät he nuku? Mikseivät he lopeta? Miksi kärsin muiden takia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita poliisille että teillä meluaa norsu yläkerrassa :)

Tuo on ennemminkin eläinsuojelulaitoksen hommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi