Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettääkö joku muu tipatonta?

Vierailija
18.01.2026 |

Itsellä alkanut viime vuosina alkoholi maistua melkein joka viikonloppu, ja välillä arki-iltoinakin. Baarissa sitten on viikonloppuisin usein ilo irti ja kunnon känni päällä. Nyt sitten ajattelin vuoden ensimmäisen viikonlopun jälkeen olla juomatta mitään. En asettanut takarajaa, ehkä juon jo viikon päästä tai sitten en muutamaan kuukauteen. Alkoi huolestuttaa, kun fyysinen kuntokin on vielä ihan hyvä lähes viisikymppisenä, mutta kiloja meinaa vähitellen kertyä. Ei välttämättä johdu alkoholista vaan liian vähästä syömisestä ehkä, otetaan selvää. Tylsäähän tämä on, mutta tuntuu että viikonloppuun ainakin tuli lisätunteja ja energiaa tehdä asioita. Lompakkokin kiittää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tipaton sunnuntai menossa. 

Vierailija
2/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

66 vuotta on mennyt tipattomana ja tapattomana.

Vierailija
4/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muutamia 😃

https://www.vauva.fi/keskustelu/6344391/tipaton-tammikuu-2026?page=0

Tervetuloa mukaan joukkoon mukavaan. 

Vierailija
5/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit viettää.

Vierailija
6/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarve pitää tipattomia, kun mun alkoholin kulutus ei ole säännöllistä. Jos tulee vähän juotua niin silloin on jotain juhlan aihetta, että en huvikseni ryyppää.

Vierailija
7/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, kahden annoksen ottaminen laukaisee dopamiiniryöpyn. Jos siihen osaa lopettaa, välttyy monelta vaivalta ennakkoon. 
Puolen tunnin rivakka kävely luonnossa tuottaa samanlaisen hyvänolontunteen lopuksi. Se tunne kestää myös pidempään, ei haihdu yhtä nopeasti pois eikä mieliala romahda laskukännistä. Liikkumalla ilmaiset kännit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi