Kahden sotilaan takia 25 % tullit?
Kommentit (151)
Ei tässä vaikuta kaksi sotilasta, vaan se että yleensäkin ollaan muiden kuin Trumpin puolella.
Trump - pitäisikö ihan oikeasti toimittaa psykiatriseen hoitoon!
"Minä määrään", "Minä tahdon", "Minä olen se joka määrää".
Ensin Trump valitti ettei Grönlantia puolusteta. Sitten kun asialle tehdään jotain niin saa itkupotkuraivarin.
Aika hyvin summattu!
Naurettiin parille koiravaljakolle, mutta niillä estettiin USAn hyökkäys ainakin toistaiseksi.
oikeastaan mikään ei ole muuttunut 50 vuodessa
Yhdysvalloissa presidentin jutut ovat kummallisia, Yhdysvalloissa presidentti määräilee tulleja.
Tässähän oli aiemmin, kun Trump oli määräämässä tulleja sinne sun tänne, niin siitähän tuli sitten Yhdysvalloissa joltakin instanssilta vastalause siinä mielessä, ettei presidentti voi noin menetellä. Että presidentti tekee väärin. Ja silloin ne tullipuheet taisivat olla pelkkää puhetta....
Sota tästä vielä tulee... Yhdysvallat julistaa sodan muulle maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Ensin Trump valitti ettei Grönlantia puolusteta. Sitten kun asialle tehdään jotain niin saa itkupotkuraivarin.
Aika hyvin summattu!
Naurettiin parille koiravaljakolle, mutta niillä estettiin USAn hyökkäys ainakin toistaiseksi.
Aivan näin. MAGA-lahko on vaatinut Eurooppaa kasvattamaan boltsit, ja kun ne on vihdoin saatu, niin sekään ei noille kelpaa.
Erityisesti täytyy nyt kehua Macronin Ranskaa, joka ei jäänyt etelänvetelien linjalle.
Suomessa kokoomuksella oli varmaan kova kädenvääntö asiassa, mutta Euroopan halukkaiden koalition kovan linjan puolustamisen tuoman itsekunnioituksen romuttumisen pelko sai toimimaan nyt oikein.
Jos Suomi olisi Persustania persujen johdossa, olisimme takuulla Baltian hipihiljaisten joukossa tällä hetkellä.
suomi on sössinyt nyt vientikaupan sekä venäjään ja usaan
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on vähän samanlainen tilanne kuin että joku isokokoinen kaveri tulee vaatimaan sulta ja kavereiltasi rahaa ja palveluksia, ja sä tiedät että te ette yhdessäkään mahtaisi sille mitään, jos se alkaisi riehua. Ei siinä tilanteessa kannata alkaa v1ttuilemaan, vaan koettaa pelata itsensä diplomaattisesti ulos.
Miten diplomatia muka tehoaa Trumpiin, joka ei tajua diplomatiasta mitään?
USA on maailman supervalta. Suomi köyhä pieni uniikki kansa pimeässä Pohjolassa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö nyt sitten nostaa murtajien hintaa tuon tullin verran.
Tullit maksaa vastaanottaja. Eli tuskin tulee tulleja murtajille...
jotenkin hellyttävää kun pienen köyhän suomen presidentti veljeilee usan pressan kanssa ja ostaa maksukykyynsä nähden aivan liian kalliita f35
lisäksi suomalaisten terveystiedot amerikkalaisissa pilvipalveluissa mikä on täysin käsittämätöntä