Varmaankin boikotoit USA:ta
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun laittaa Visan ja Mastercardit jäähylle.
miten minun pankkikortini käyttäminen vaikuttaa....
Visa ja Master ovat luottokortteja.
se MasterGold on itselläni mutta luottouolta en ole koskaan käyttänyt, ja mitään vuosimaksua ei Nordea ole koskaan perinyt
Sittenhän jo boikotoit Masteria. Tosin en tiedä meneekö sille silti siivu maksustasi. Käteisestä ei ainakaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se MasterGold on itselläni mutta luottouolta en ole koskaan käyttänyt, ja mitään vuosimaksua ei Nordea ole koskaan perinyt
Sittenhän jo boikotoit Masteria. Tosin en tiedä meneekö sille silti siivu maksustasi. Käteisestä ei ainakaan mene.
Maksaako joku yritys sitten saamastaan maksusta, koska minä maksan vain sen minkä ostamani maksaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tuotteet boikottiin?
Ainakin kaikki hampurilaispaikat ja cola juomat.
Hesburger EI OLE amerikkalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi Trumpin puntti tutista.
En. Nyt voisin sinne itseasiassa mennä kun siellä on vähemmän rikollisia laittomia riehumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako joku yritys sitten saamastaan maksusta, koska minä maksan vain sen minkä ostamani maksaa...
Kaikki maailmassa maksaa. Sinä maksat tuotteen hinnassa korttisi kulut. 2% suunnilleen. Korttimaksun siirtomaksu luottoyhtiölle (Visa, Master...) on 0,2% hinnasta debitkortillakin ja luotolla vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mitamitamita sina sanoa. Mina ei laita minu kelagold jaahy eika boikoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesburger tuskin maksaa mitään rojaltteja mihinkään.
Olen pyrkinyt ostamaan kotimaista, pohjoismaista ja Eurooppalaista(tuossa järjestyksessä) pienempien valmistajien tuotantoa siinä määrin kuin on mahdollista jo pitkään. Tietenkin jonkun kotimaisen kalusteen ruuvin raudan alkuperästä on hieman mahdotonta löytää tietoa, mikropiirituotanto tulee lähes kokonaan Aasiasta, jne.
Eli totaalinen "maa x" -boikottiin on melkoisen vaikeaa, ja käytännössä mahdotonta, mutta sen verran valitaan kuin voidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitamitamita sina sanoa. Mina ei laita minu kelagold jaahy eika boikoti.
Eikun tuossa puhuttiin Visasta ja Mastercardista, ei kelagoldista. Pilkkahuumorikin vaatii lukemisen ymmärtämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesburger tuskin maksaa mitään rojaltteja mihinkään.
Kyllä hesekin pepsistä maksaa. Mutta Hese on boikotissa muutenkin koska rahoittaa Petteri Orpoa ja Kokoomusta ja tukee palkkamaltiia itsekkäistä syistä.
Aika vaikeaa boikotoida, kun asun Yhdysvalloissa. Osoitan sen sijaan mieltä Trumpin hallintoa vastaan säännöllisesti.
Kyllä. En aio matkustaa muuta kuin pakolliset työreissut Usaan trumpin aikakaudella. Normaalisti on tehty 1-2 lomamatkaa vuodessa Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesburger EI OLE amerikkalainen
Ei ole, mutta hesburger on venäläismielinen. Omistaja on täysi vöyhkä.