Mihin miehistä on kadonnut aloitteellisuus, herrasmiesmäisyys ja romanttisuus?
Miksi miehet eivät enää "kosiskele" naisia kuten ennen? Esim. tuo kukkia? Pyri tekemään vaikutusta ja pitämään omasta naisestaan huolta?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon takia odotetaan naisilta samanlaista lähestymistapaa.
Ja tähän vielä meetoo päälle ja naisten puheet siitä, että he pystyvät samaan kuin miehetkin. Kosiskelu, kohteliaisuus ja varsinkin aloitteellisuus on ahdistelua.
Kosiskelu ja romantiikka ei koskaan ole ollut ahdistelua. Kouriminen ja ra i s k a u k set ovat.
Älä puhu paskaa, me kaikki tiedämme että miehen ulkonäkö ja varallisuus on ainoa merkittävät asiat.
Köyhä ja ruma kun lähestyy niin aivan varmasti nainen ahdistuu ja alkaa syyttämään julkisesti ahdistelusta mutta kun lähestyjä on rikas ja komea niin aito ahdistelukin on hyväksyttävää naisen mielestä
Jos sinulle käy noin, niin silloin kyse ei ole rahan puutteesta, ja vaan persoonasi köyhyydestä, mikä on nähtävissä täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ketjua lukea läpi, mutta jos ennenvanhaan enemmistö ns teeskenteli olevassa herrasmiehiä sosiaalisen paineen alla, nykyään herrasmiehet ovat pieni vähemmistö; ne jotka kunnioittavat naisia aidosti
Ja mikä ongelma siinä muka on? Nyt naiset voivat halutessaan valita ne herrasmiehet tai sitten lopettaa ulinan.
Kunpa miehet vain lopettaisi uhriutumisen siitä kuinka naiset ovat "nirsoja" kun jostain syystä naisia ei kiinnosta kyseinen "kulta kimpale"... On se kumma kuinka elämänhallinnan ongelmat ovat yleisempiä yksinäisillä miehillä, mutta yksinäiset naiset pärjää oletusarvoisesti oikein hyvin.
N. Vuosimallia -99
Taas suomiakoilta kutju jossa haukutaan suomimiestä. Kokeilkaa tehdä vastaava ketju naisista, katoaa saman tien palstalta!
Tuleppa käymään joskus perussuomalaisten teltalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tapakulttuuri latistunut niin monella muullakin tasolla, tylsäksi mennyt tämä elämä kun kaikki on niin tasapäistä. Kyllä luontevat herrasmieseleet olisivat edelleen tervetulleita. Ajatelkaa vaikka, että miehet nosti ennen hattua aina, kun tuttu nainen tuli vastaan, nykyään ei tietenkään kenelläkään edes ole hattua, pipot vaan, mitkä päässä syödäänkin. Ovia ei auo kuin vanhat naiset toisilleen ja takkia ei auta päälle kukaan, vaikka kuinka kiemurtelisit toisen hihan kanssa. Ravintolalaskun maksaa jokainen itse, vaikka olisit kutsuttuna paikalla. Kaikki kohteliaisuudet on kiellettyjä.
Minulle ei tarvii nostaa hallua päästä tai avata ovea, sillä mulla on kädet ja osaan ihan itse avata oven. Pystyn maksamaan omat ruuat, niin ettei miehen tarvitse niitä maksaa. Pidän nykyajasta koska miesten ei tarvitse enää mielistellä minulle. Enkä sellaisten mies
No hyvä. Turhaat te naiset sitten ulisette palstalla. Mikään ei näytä teille kelpaavan.
Jos herrasmies yrittää kohteliaasti avata oven feministille niin jopas tulee sättimistä että pitääkö mies naista avuttomana joka ei muka saa ovea auki itse. Vähän karrikoitu tilanne mutta suunnilleen tuollaista se suhtautuminen niihin herrastapoihin on ja varsinkin sellaisia kohtaan jotka ei miellytä "leidiä pulassa". Ei oikein kiinnosta tällaiset kohteliaisuudet jos niitä ei arvosteta.
Vierailija kirjoitti:
Taas suomiakoilta kutju jossa haukutaan suomimiestä. Kokeilkaa tehdä vastaava ketju naisista, katoaa saman tien palstalta!
Ja syystäkin! Näitä "yhyy miksi "tavallinen" mies ei kelpaa" ruikutuksia on lähes päivittäin. Joten pidäppäs sinä runkkari se turpas kii.
Vierailija kirjoitti:
Eli suurin osa on ap:n kanssa samaa mieltä näköjään? Mutta palstaa lukiessa huomaan ,kuinka naiset eivät halua olla miesten kanssa missään tekemisissä. Jokin ei nyt tästää. Joko naiset valehtelevat tai eivät itse tiedän mitä haluavat. Naisten logiikka on uskomaton!
Ei naiset ole sanoneet, etteivät haluisi koskaan miesten lähestyvän. Kyllä lähestyminen kelpaa naisille, mutta vain että kunnon miehet lähestyy ja kohteliaasti (ei siis esim sinä), ja uskoo jos sanotaan ei eikä aleta heti vittuilemaan. Ja ketjussa on nyt kyse herrasmiesten lähestymisestä, ei sinun. Ei herrasmiesten lähestyminen ole mikään ongelma. Herrasmiesten lähestyminen on ihan ok ja joidenkin mielestä jopa toivottavaa. Herrasmiesten, ei sinun. Selkiskö?
On tullut kuva, ettei niistä pidetä.
Tämä on hyvä huomio. Naisille kelpaa tosi hyvin tasa-arvo silloin, kun naiset ovat saamapuolella. Lisää vastuita he eivät kuitenkaan halua tai luopua etuoikeuksistaan, vaikka ne lisäisivätkin tasa-arvoa.