Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sä se olet meidän perheen älykkö"

Vierailija
17.01.2026 |

Mies halusi taas loukata.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

let him.

Vierailija
2/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt noin? Just eilen kehuit, kuinka toi ihan joulukukkiakin ja että on jopa pehmentynyt? Koska Valishan se siellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän sitten muka älykäs?

Vierailija
4/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todistat väitteen tulemalla palstalle. Mahtavaa.

Vierailija
5/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nyt noin? Just eilen kehuit, kuinka toi ihan joulukukkiakin ja että on jopa pehmentynyt? Koska Valishan se siellä...

No eihän se sitä tarkoita, että usein vinoilee.

Vierailija
6/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin mua älykkäämpi.

Vierailija
7/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, älä ota itseesi ja tunne huonommuutta. Älykkäissä ja niissä jotka myös kuvittelevat olevansa älykkäitä on paljon niitä, jotka käyttävät tai ainakin yrittävät käyttää sitä keppihevosena kohdella toisia heidän mielestään vähemmän älykkäitä huonosti. 

Äly ei oikeuta huononoon käytökseen, toisten halveksimiseen ja aliatamiseen. Se on henkistä pahoinpitelyä. Ja tämä asia pitää tehdä selväksi näille ihmisille tavalla tai toisella. Jos mies jatkaa, sano asiasta heti ja ota etäisyyttä. Jätä miettimään asiaa ja anna olla. Jos ei korjaa tapojaan vaan jatkaa useammasta huomautuksesta huolimatta ala miettiä sitä miten pääsisit hänestä. Älä pilaa koko elämääsi sellaisen ihmisen kanssa.  Sinulla on vain yksi elämä ja sitä ei kannata uhrata tuon kaltaisen kanssa.

Vierailija
8/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi laittaa näihin aloituksiisi nimimerkkiä mukaan? Aina välillä joku raukka erehtyy vastaamaan niihin tosissaan, kun ei tajua, että Ammattivalittajan keskustelu kyseessä...

Vierailija
9/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, älä ota itseesi ja tunne huonommuutta. Älykkäissä ja niissä jotka myös kuvittelevat olevansa älykkäitä on paljon niitä, jotka käyttävät tai ainakin yrittävät käyttää sitä keppihevosena kohdella toisia heidän mielestään vähemmän älykkäitä huonosti. 

Äly ei oikeuta huononoon käytökseen, toisten halveksimiseen ja aliatamiseen. Se on henkistä pahoinpitelyä. Ja tämä asia pitää tehdä selväksi näille ihmisille tavalla tai toisella. Jos mies jatkaa, sano asiasta heti ja ota etäisyyttä. Jätä miettimään asiaa ja anna olla. Jos ei korjaa tapojaan vaan jatkaa useammasta huomautuksesta huolimatta ala miettiä sitä miten pääsisit hänestä. Älä pilaa koko elämääsi sellaisen ihmisen kanssa.  Sinulla on vain yksi e

Kiitos tästä. Kärsin pahoista oppimisvaikeuksista enkä ole saanut mitään ammattia suoritettua. Eläkkeelle en pääse. Yhdessä on oltava talouden takia.

Vierailija
10/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ihan itsekin joskus väittänyt tuota teidän väliseksi "huumoriksi". Nyt se sitten taas olekaan huumoria. Sun mieles heiluu kyllä siihen tahtiin ihan joka asiassa, että sekunnin välein joku on mustaa ja sitten taas valkoista.

Vierailija
11/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä ihan itsekin joskus väittänyt tuota teidän väliseksi "huumoriksi". Nyt se sitten taas olekaan huumoria. Sun mieles heiluu kyllä siihen tahtiin ihan joka asiassa, että sekunnin välein joku on mustaa ja sitten taas valkoista.

Kyllähän sen ihmisen ilmeistä ja äänestä huomaa , milloin on huumoria ja milloin ei. Tuo nyt ei ollut huumoria. Mies tietää sen, että tuo loukkaa mua, koska olen sen sille sanonut.

Vierailija
12/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat oppimisvaikeudethan koskevat kohdallasi väittämäsi mukaan matematiikkaa. Muissa, kuten lukuaineissa väität pärjänneesi. Tämä ei ole tyhmän ihmisen merkki. Matemaattiset vaikeudet nimittäin voivat olla verrattavissa lukivaikeuksiin/ häiriöön. Eikä ne lukihäiriöisetkään ole tyhmiä.

Vierailija
13/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti sinä passaat ja paapot tuollaista ukkoa. Sano sille, että laittaa sitten jatkossa itse ruokansa ja pesee pyykkinsä! 

Vierailija
14/14 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahat oppimisvaikeudethan koskevat kohdallasi väittämäsi mukaan matematiikkaa. Muissa, kuten lukuaineissa väität pärjänneesi. Tämä ei ole tyhmän ihmisen merkki. Matemaattiset vaikeudet nimittäin voivat olla verrattavissa lukivaikeuksiin/ häiriöön. Eikä ne lukihäiriöisetkään ole tyhmiä.

Niin. Mä pärjään lukuaineissa, en matemaattisissa aineissa tai sellaisissa joissa on numeroita. Mutta eipä se auta, koska en ole mitään ammattia saanut. No täytyy toivoa, että pääsen eläkkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan