Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies pani mua kerhohuoneessa.

Vierailija
16.01.2026 |

Olimme yhtäaikaa kerrostalon kerhohuomeessa. Mies taivutti minut biljardipöytää vasteen, riisui housuni ja sormeili jalkoväliäni. Kostuin ja mies alkoi rajusti työnnellä kaluaan syvälle pilluuni. Pilluniani aristaa vieläkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerhohuomeessa ---> kerho homeessa? / yhtäaikaa ---->yhtä aikaa / vasteen ---> vasten / Pilluniani -->Pilluani

Jäitkö apukoulussa jo ensimmäiselle luokalle?

Vierailija
2/5 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerhohuomeessa ---> kerho homeessa? / yhtäaikaa ---->yhtä aikaa / vasteen ---> vasten / Pilluniani -->Pilluani

Alkaa olla hometaloja ne, joissa on kerhohuone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla hometaloja ne, joissa on kerhohuone.

Miten pitkään sinulta menee täysin vieraan kielen oppiminen. Minä opin auttavasti suomen kielen kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
4/5 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tarvi olla näsäviisas... tajuat varmaan mistä kyse

pilkunnussija

Vierailija
5/5 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naapuri nai pannuhuoneessa.  Tuli mieheni luokse kylään, oltiin jo nukkumassa ja mieheni makasi umpikännissä.  Nousin ylös ja mentiin pannuhuoneeseen tupakalle, mulla oli vaan yöpaita päällä.  Jotenkin vaan päädyttiin lähekkäin ja kohta sisäkkäin.  Olin ottanut muutaman siiderin ennen sänkyyn menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan