Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjän puolustuspolitiikan neuvoston puheenjohtajiston kunniapuheenjohtaja Sergei Karaganov kertoi Tucker Carls

Vierailija
17.01.2026 |

Venäjän puolustuspolitiikan neuvoston puheenjohtajiston kunniapuheenjohtaja Sergei Karaganov kertoi Tucker Carlsonin haastattelussa,
       https://archive.is/pDobk
       että Putinin uskonnollisuus on ollut esteenä ydinaseen käyttämiselle meneillään olevassa sodassa.
       Johtaako nyt tämä ydinaseista pidättäytyminen suurempiin ihmisuhreihin kuin niiden käyttö ja mahdollinen sodan loppumisen nopeutuminen aiheuttaisi.

Muuta mielenkiintoista:

Kuinka lähellä olemme sitä, että Venäjä käyttää ydinaseita Eurooppaa vastaan?
       Kaksi vuotta.
    Kaksiko vuotta?
       No, yksi vuosi.

Kuten olen jo sanonut, uskon, ja myös Putin on sitä mieltä, että YDINASEIDEN KÄYTTÖ ON SYNTI, mutta se voi olla välttämätön synti ihmiskunnan pelastamiseksi.
       Siksi VAADIN RAJOITETTUA YDINASEIDEN KÄYTTÖÄ muuta Eurooppaa vastaan

Eurooppalaisten on tultava järkiinsä. En vaadi hallinnon vaihtamista sinänsä, mutta jos Eurooppalainen eliitti ei korvaa näitä eliittejä kansallisesti suuntautuneemmilla, vastuullisemmilla ja kaukonäköisemmillä.
       Jos eivät, he ovat tuhoon tuomittuja!

Joten, jos venäjä tekee ydiniskuja Eurooppaa vastaan seuraavan vuoden tai kahden aikana, kuten aiemmin mainitsitte, mihin maihin se vaikuttaa? Mitkä maat kärsivät ensin ydinsodassa?
       jos esimerkiksi iskemme Poznaniin, olen täysin vakuuttunut siitä, että amerikkalaiset eivät koskaan vastaa. He eivät vastaa missään olosuhteissa, se on aivan selvää.
       Mutta jos olemme Mutta toivon todella, että puolalaiset alkavat muuten osoittaa paljon varovaisempaa. He näyttävät alkavan ymmärtää tulella leikkimisen vaaran ja yrittävät siirtyä pois tämän konfliktin eturintamasta.
       Mutta minun valintani olisivat Britannia ja Saksa.

Tuhoaisitko Britannian ja Saksan ydinaseilla? Rukoilen vilpittömästi Kaikkivaltiasta, ettemme koskaan pääse sellaiseen tilanteeseen.
       Kyllä, mutta Saksan pitäisi tietysti olla ensimmäinen, koska se on Euroopan historian kauheimpien ja ennennäkemättömien julmuuksien lähde. Mutta toivon niin
       Minulla on muuten paljon saksalaisia ystäviä Että tällainen kehitys on vältettävissä välttää.

Venäjällä on omien lakiensa mukaan oikeus räjäyttää Saksa
       Venäjä on julkisesti kirjoittanut uudelleen ydinstrategiansa
       Venäjän lain mukaan Venäjällä on oikeus räjäyttää Saksa, vaikka Saksalla ei ole ydinaseita.
       Yhdistyneessä kuningaskunnassa ydinase oletettavasti on. Kenen käsissä ydinase on? olette laillinen ydiniskun kohde
       Ja tämä ei tapahdu puolustavan ydinisku hengessä te hyökkäsitte meitä me vastaamme.
       Riittää: Jos tökit meitä kasvoihin, tuhoamme sinut.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän