Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on Jenni Aarnivalo?

Vierailija
17.01.2026 |

Blogi "Arjen Toimintakyky"

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mehän ei tiedetä todellisuutta. Voi olla et on sekaisin tai sitten on esimerkiksi narsistin uhri. Mene ja tiedä.

Aiemmat kommentit on aika mutkat suoriksi. 
itse ajattelen (häntä tuntematta) että aika korkealla ja kovaa kulkee kun aikaa on työstää videota toisen perään ym. mutta en voi silti väittää etteikö hänellä olisi todellisia henkisen väkivallan kokemuksia taustalla..

Vierailija
22/23 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän on selkeä autisti, joka ei tule ymmärretyksi ja kykene itse ymmärtämään muiden tarkoitusperiä, vaikeita haasteita vuorovaikutuksessa. Hänellä on autistisen korkea moraali, nentti näkee, että hän "valittaa tyhjästä" kun hän itse taas näkee kokeneensa vakavaa kaltoinkohtelua. Erilaiset maailmat törmäävät pahasti. Näin näen tämän diagnosoimattomana autistina, joka on kokenut myös haasteita ymmärretyksi tulemisen ja normaalia korkeamman moraalin kanssa, mutta jolla haasteet eivät kuitenkaan ole aivan tuota luokkaa. Toinen vanhempani käyttäytyy vähän samoin kuin hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni hän on selkeä autisti, joka ei tule ymmärretyksi ja kykene itse ymmärtämään muiden tarkoitusperiä, vaikeita haasteita vuorovaikutuksessa. Hänellä on autistisen korkea moraali, nentti näkee, että hän "valittaa tyhjästä" kun hän itse taas näkee kokeneensa vakavaa kaltoinkohtelua. Erilaiset maailmat törmäävät pahasti. Näin näen tämän diagnosoimattomana autistina, joka on kokenut myös haasteita ymmärretyksi tulemisen ja normaalia korkeamman moraalin kanssa, mutta jolla haasteet eivät kuitenkaan ole aivan tuota luokkaa. Toinen vanhempani käyttäytyy vähän samoin kuin hän.

Itse asiassa on diagnosoitu autistiksi, on puhunut siitä monesti julkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän