Osa miehistä käyttää lihavia naisia vain seksiin
https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b
Oletko käyttänyt lihavaa naista seksiin? Mie oon joskus käyttäny baarissa valomerkin jälkeen :D Vielä aamulla tuuttasin kassit siinä tyhjäksi ennen kotiinlähtöä.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Lihavat naiset siis saavat rusinat pullasta. Muut saavat hoitaa kodinhoidon ja mieslapsen kasvatuksen.
Kyllä saat hoikkana pelkkää seksiä jos tahdot. Taatusti helpommin kuin lihavat! Itse olet mennyt naimisiin/avoliittoon mieslapsen kanssa, tuskin
sua on pakotettu.
Lihavilla on usein isot tissit, siksi.
Voin omalta osaltani kommentoida sen verran, että en ikinä menisi vakavaan parisuhteeseen selkeästi ylipainoisen naisen kanssa.
Ja olen kyllä käyttänyt aika ajoin ylipainoisia naisia seksiin, mutta olen aina ollut sataprosenttisen rehellinen heille etukäteen. Olen aina tehnyt heille etukäteen hyvin selväksi, että etsin vain yksittäistä seksikertaa. Eli tavallaan me käytimme toisiamme seksiin, molemmat osapuolet tiesivät täsmälleen mikä on pelin henki.
Hyvä syy olla deittailematta kun olen lihava.
Lihava antaa helpommin kakkosta kuin hoikka kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaailma on aivan muuta kuin tämä palstan todellisuus. Tuolla oikeassa maailmassa minulla ei ole ikinä ollut vaikea löytää hyvää, kilttiä ja seksikästäkin seuraa jos sellaista olen vailla :) En koskaan ole kokenut ylipainon rajoittaneen minua - päinvastoin, sehän on pelkkä win-win että miehet jotka eivät pidä minusta pysyvät erossa. Miksi kukaan haluaisi miestä joka ei pidä itsestä?
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sitten voisit deittailla niitä miehiä, jotka ovat aidosti kiinnostuneita sinusta. On paljonkin miehiä jotka nimenomaan tykkäävät vähän muhkummista naisista. Sun vaan pitää löytää ne miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuhun käytttäisit lihavaa naisia? Saattaa vaikuttaa vittuilulta, mutta kysyn tosissani
No mihin "käytät" yhtään ketään muutakaan? Lihava sopii aivan yhtä hyvin puolisoksi kuin hoikempikin.
Miten ihmeessä ihminen joka tuntuu ja näyttää etovalta, sopii yhtä hyvin puolisoksi kuin sellainen jonka ulkoinen olemus miellyttää?
Vierailija kirjoitti:
Antaa ne helpommin ykköstäkin, ja suihinottajina ne on yleensä tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin reilu 40v. miehenä 19-25 -vuotiailta, ylipainoisilta naisilta saa kohtuu helposti, kun on herrasmiea jne. Normaalipainoiset sitten pyytää heti rahaa, tai jotain muuta vastiketta, joten olen sitten niistä kieltäytynyt, ja huvitellut vähän muodokkaampien kanssa.
hiton pedo. 19v on lapsi!1!!
19-vuotias on kaikilla mittapuilla aikuinen ja siten hänellä on seksuaalinen itsemääräämisoikeus. Sinä taas syyllistyit juuri kunnianloukkaukseen. 19-vuotias nainen sanoi että ekaa kertaa ei sattunut ja että otin hänet huomioon. Eikö ole parempi saada kiva kokemus nelikymppisen miehen kanssa, kuin huono kokemus parikymppisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa ne helpommin ykköstäkin, ja suihinottajina ne on yleensä tosi hyviä.
Se johtuu siitä että lihavemmilla naisilla on muutenkin heikompi itsekuri. :D
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset eivät etsi yhden yön juttuja, vaan pitempiaikaista suhdetta. Yllätys yllätys suuri osa ylipainoisista on jo onnellisesti naimisissa. Osa naisista taas ei ylipäätään halua miestä. Aika epätoivoista on, jos miesten pitää luokitella naisia sillä perusteella, että voisiko panna vai ei. Sillä välin naiset elävät omaa elämäänsä. Tiedän jo, että saan tähän kommenttiin runsaasti alapeukkuja, mutta näin ne asiat vaan ovat.
Niin. Ottamatta kantaa sen kummemmin, ihmetyttää, kun ne laihat kuikelot on aina niitä kärttyisiä ikäneitoja.
Lihavilla naisilla on usein ihan hyvänäköiset miehet ja liuta lapsiakin.
Logiikan nälkäisenä ihmettelen näitä yhtälöitä, kun miehet aina hehkuttaa, että laiha pitää naisen olla, muuten ei tule mitään, eikä kiinnosta pätkääkään. Mitä mieltä muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten???!
Ainoa funktio mihin niitä VOI käyttää :D
Verkonpainoina tai rapusyötteinä olisivat kanssa hyviä, jos pysyisvät pinnan alla mutta kun kun kelluvat kuin korkit niin ei siitäkään tule mitään. Merimerkkeinä eivät menesty kun tuuli puhaltaa ne ulapalle :D
Ois kamalaa, jos olis kasvattanut noin kamalan lapsen. Siinä sais kyllä miettiä mikä meni pieleen.
Tuonkin äiti varmaan katuisi, ettei tehnyt abo*rttia, olisi yksi ympäristömyrkky vähempi pilaamassa ilmaa :(
Kuinka kertoa että totuus osuu & uppoaa, ILMAN että sanoo sitä suoraan :D
Vierailija kirjoitti:
Laardia laardia,
Komisario Palmu.
Miehenä suoraan näen sen että lihavat naiset ovat helppoja. Ei saisi olla, mutta ovat
Vierailija kirjoitti:
Miten lihavaksi pitää hankkiutua, jotta saa seksiä? Minulla on ongelma, että miehet ottavat minut liian vakavasti, eivätkä kelpuuta pelkkään seksiin. Edes aviomieheni ei ole halunnut seksiä kahteen vuoteen, mutta hän ei suostu eroamaankaan.
Ukkosi käy muualla panemassa. Älä nyt hyvä nainen ole sokea. Ja ole nimenomaan tyytyväinen että sinut otetaan vakavasti, monella naisella on päinvastainen ongelma.
Tuskin, eihän edes nakkisi seiso.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä suoraan näen sen että lihavat naiset ovat helppoja. Ei saisi olla, mutta ovat
Miksi lihavat naiset eivät saisi tykätä seksistä, eli olla "helppoja"? Miksi aseksuaalinen nainen olisi jotenkin parempi?
Itse käytän nuoria pyöreitä miehiä seksiin. Koska olen dominoiva ja vanhempi (M58), niin kokemattomia, pulleita poikia on melko helppo saada. Pidämme suostumuksellista hauskaa muutaman tunnin tai päivän ja kumpikin saa siitä sen mitä on tullut hakemaan. Usein nämä jäävät vakihoidoiksi kunnes elämä vie eri suuntaan.