Osa miehistä käyttää lihavia naisia vain seksiin
https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b
Oletko käyttänyt lihavaa naista seksiin? Mie oon joskus käyttäny baarissa valomerkin jälkeen :D Vielä aamulla tuuttasin kassit siinä tyhjäksi ennen kotiinlähtöä.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuhun käytttäisit lihavaa naisia? Saattaa vaikuttaa vittuilulta, mutta kysyn tosissani
No mihin "käytät" yhtään ketään muutakaan? Lihava sopii aivan yhtä hyvin puolisoksi kuin hoikempikin.
Lihava ei ole yhtä viehättävä kuin laiha joidenkin mielestä. Ja puolison yleensä halutaan olevan viehättävä. Siksi.
N20
Vierailija kirjoitti:
Miten lihavaksi pitää hankkiutua, jotta saa seksiä? Minulla on ongelma, että miehet ottavat minut liian vakavasti, eivätkä kelpuuta pelkkään seksiin. Edes aviomieheni ei ole halunnut seksiä kahteen vuoteen, mutta hän ei suostu eroamaankaan.
Miten hyvä uskoinen pitää olla, että uskoo ettei ukolla ole jotain "sivupanoa"? Kusetus toimii.
Vierailija kirjoitti:
Läski nainen yleensä imee innolla, haluaa miellyttää miestä.
Itse asiassa se lihavin nainen, jonka kanssa olen ollut oli kyllä paras tuossa suhteessa.
Itselläkin on käynyt että olen herännyt pullukan vierestä aamulla, ja aatoksiin on tullut että saimaan norppako siinä makaa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Lihavilta saa aina. Miehellä pitää kyllä olla läskifetissi muuten ei seiso.
Eikä naisilla pillu kostu, jos mies on läski. Miestossit ja maha eivät kiihota.
Ja hoikkia naisia ei hyväksikäytetå seksiin vai 😂😂 Ihan samaa paskaa kohtelua saa hoikkanakin naisena.
T. Hoikka nainen
Miehetkö on ihan itse kertoneet nuo asiat muka tuolle naiselle? Tuntuu vähän siltä että on kovasti itse keksitty asioita miten ne miehet ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti mitä turhaa ulinaa taas vaihteeksi :D
Laihduttaisi eikä ulisisi että kuinka on muka "oikeus" olla läski.
Mä aina ihmettelen, miksi pitää hankkiutua lihavaksi, eihän kukaan tule lihavaksi jos ei joka päivä syö liikaa ja anna painon vain nousta, eikä tee asialle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, valtaosa suomalaismiehistä on lihavia.
No, minä en Kyllä käyttäisi niitä seksiin, kun komeita, nuoria miehiä on saatavilla siihen.
16v miehet on parhaita.
Alaikäisiin sekaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko se niin päin, että osa lihavista naisista käyttää miehiä vain seksiin?
Joo, kun ei niille ole muuta käyttöä. Kyrpätelineitå. Sen jälkeen kun on antanut orkut, niin pihalle. Vtuttaa miehet, jotka kuvittelee, että ne voi jäädä yöksi ja saada aamupalaaa, tai että heidän kanssaan pitäisi olla pidempään.
"Joo kyl sä oot vaan mun puket listillä ja mulla on lihavuusfetissi, kerran piti päästä lihavaa naista puksauttamaan" noin ne varmasti on sanoneet kun niin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin on käynyt että olen herännyt pullukan vierestä aamulla, ja aatoksiin on tullut että saimaan norppako siinä makaa vieressä.
Nää on pahoja aamuja! :D
Siinä kun sieltä peitonmutkasta paljastuu sellainen hyljes, ja alat miettiä että mitä helvettiä?! Miten täällä voi olla hyljes, kun saimaa ja meri on kymmenien kilometrien päässä, ja asut sisämaassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetti mitä turhaa ulinaa taas vaihteeksi :D
Laihduttaisi eikä ulisisi että kuinka on muka "oikeus" olla läski.
Mä aina ihmettelen, miksi pitää hankkiutua lihavaksi, eihän kukaan tule lihavaksi jos ei joka päivä syö liikaa ja anna painon vain nousta, eikä tee asialle mitään?
Somea kun seuraa, nin varmaan miljardin ihmisen lähes koko elämä pyörii laihduttamisen ympärilä?
Eli ensin 20-30 vuotiaana tehdään kaikki mahdollinen, että tullaan oikein painavaksi ja sitten koko loppuelämä kärvistellään sen painon kanssa?
T Viisaus ei asu meissä
Vierailija kirjoitti:
Niin kännissä ja puutteessa en vielä ole ollut, että hylkeennäköisen miehen iskisin.
Jotkut miehet käyttävät hoikkia tai normaalipainoisia naisia vain seksiin. Jotkut naiset käyttävät miehiä vain seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuhun käytttäisit lihavaa naisia? Saattaa vaikuttaa vittuilulta, mutta kysyn tosissani
No mihin "käytät" yhtään ketään muutakaan? Lihava sopii aivan yhtä hyvin puolisoksi kuin hoikempikin.
Lihava ei ole yhtä viehättävä kuin laiha joidenkin mielestä. Ja puolison yleensä halutaan olevan viehättävä. Siksi.
N20
Eli 72% miehistä ei ole parisuhdematskua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä lihavat naiset sitten suostuvat siihen seksiin, jos se kerta on niin kamalaa?
Vai muuttuuko se seksi kamalaksi vasta sitten kun saakin tietää, ettei yhtä kertaa enempää heru?
Niin, ja onko siis todella niin, että kaikki hoikat viedään sieltä baarista suoraan alttarille, vai miten tämä oikein menee? Aika monta hoikkaa ystävää on ihan samalla lailla päätynyt yhden illan huviksi, vaikka olisivat itse jotain muuta ehkä toivoneetkin siinä kohtaa.
Mutta sitten ihan kaikkinensa: Kuinka vanhanaikainen on tuo ajatus, että naiset ovat baarissa etsimässä elämänsä miestä, ja miehet etsimässä seksiä? Aika moni lähtee sinne ihan vaan katsomaan mitä olisi tarjolla ja viettämään sen yhden illan yhdessä.
Tosin en minä. Minä olen lihava pihtari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Meinaat että kaikki viehättyy laihoista? Ja nimenomaan siis laihoista, eli sellaisista poikavartaloisista kakkosnelosista? Juu ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on pahoja aamuja! :D
Siinä kun sieltä peitonmutkasta paljastuu sellainen hyljes, ja alat miettiä että mitä helvettiä?! Miten täällä voi olla hyljes, kun saimaa ja meri on kymmenien kilometrien päässä, ja asut sisämaassa!
Sellasta se on alkoholistin elämä, aina yhtä jännää kun pää pitää joka kerta vetää niin sekaisin, ettei tiedä enää missä on ja kenen kanssa.
Hävettäisi jos olisin tuollainen, tai IKINÄ tuollaiselle sääliölle antanut.
Miehet näyttää siltä kuin olisivat 9 kk raskaana, ja taapertavat kävellä kuin ankat.
Haisevat pahalle. Tarpeettomia rasvapalloja.