Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa miehistä käyttää lihavia naisia vain seksiin

Vierailija
17.01.2026 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b

Oletko käyttänyt lihavaa naista seksiin? Mie oon joskus käyttäny baarissa valomerkin jälkeen :D Vielä aamulla tuuttasin kassit siinä tyhjäksi ennen kotiinlähtöä.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ahdistavaa, jos jo ensitreffeillä pitää alkaa suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta viiden vuoden päähän. Jos ei ole pitkän tähtäimen suunnitelma (5v PTS) selkeä, ei toisia treffejä tule.

Itse olen sen verta pöljä että haluaisin tutustua ennenkuin suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta M43

Vierailija
22/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset siis saavat rusinat pullasta. Muut saavat hoitaa kodinhoidon ja mieslapsen kasvatuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi stana. Surkastuu jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
24/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin muuhun käytttäisit lihavaa naisia? Saattaa vaikuttaa vittuilulta,  mutta kysyn tosissani 

Vierailija
25/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun käytttäisit lihavaa naisia? Saattaa vaikuttaa vittuilulta,  mutta kysyn tosissani 

No mihin "käytät" yhtään ketään muutakaan? Lihava sopii aivan yhtä hyvin puolisoksi kuin hoikempikin.

Vierailija
26/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä käyttää naisia seksiin, osa naisista käyttää miehiä seksiin. 

Vierailija
27/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loput ei käytä niitä mihinkään.

Vierailija
28/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten???!

Ainoa funktio mihin niitä VOI käyttää :D

Verkonpainoina tai rapusyötteinä olisivat kanssa hyviä, jos pysyisvät pinnan alla mutta kun kun kelluvat kuin korkit niin ei siitäkään tule mitään. Merimerkkeinä eivät menesty kun tuuli puhaltaa ne ulapalle :D

Vierailija
29/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää mua laihaa naista kodinkoneena :(

Vierailija
30/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat naiset siis saavat rusinat pullasta. Muut saavat hoitaa kodinhoidon ja mieslapsen kasvatuksen.

Niinpä.

Minä haluan heti vaihtaa paikkaa tuollaisen lihavan naisen kanssa! Kuulostaa helkutin paljon paremmalta elämältä.

Vierailija
31/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin reilu 40v. miehenä 19-25 -vuotiailta, ylipainoisilta naisilta saa kohtuu helposti, kun on herrasmiea jne. Normaalipainoiset sitten pyytää heti rahaa, tai jotain muuta vastiketta, joten olen sitten niistä kieltäytynyt, ja huvitellut vähän muodokkaampien kanssa.

On sullakin huvit. Kehitätkö itseäsi noin muuten? 

Vierailija
32/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elefantit on hyviä imemään.

Siihen se sitten jääkin.

Vierailija
33/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kysyn tosissani, että mihin sitä minkään kokoista miestä käyttäisi?

Mihin ihmisiä yleensä käytetään?

Vierailija
34/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meikäpullerokin käyttää hoikkaa miestään seksiin. Teemme tosin muutakin :)

N47

Vierailija
35/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lihavaksi pitää hankkiutua, jotta saa seksiä? Minulla on ongelma, että miehet ottavat minut liian vakavasti, eivätkä kelpuuta pelkkään seksiin. Edes aviomieheni ei ole halunnut seksiä kahteen vuoteen, mutta hän ei suostu eroamaankaan.

Voit erota ilman hänen suostumustaan.

Vierailija
36/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset eivät etsi yhden yön juttuja, vaan pitempiaikaista suhdetta. Yllätys yllätys suuri osa ylipainoisista on jo onnellisesti naimisissa. Osa naisista taas ei ylipäätään halua miestä. Aika epätoivoista on, jos miesten pitää luokitella naisia sillä perusteella, että voisiko panna vai ei. Sillä välin naiset elävät omaa elämäänsä. Tiedän jo, että saan tähän kommenttiin runsaasti alapeukkuja, mutta näin ne asiat vaan ovat.

Vierailija
37/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitten vaan sanoa ei, niin tätä ongelmaa ei ole. 

Vierailija
38/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laardia laardia

Vierailija
39/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten???!

Ainoa funktio mihin niitä VOI käyttää :D

Verkonpainoina tai rapusyötteinä olisivat kanssa hyviä, jos pysyisvät pinnan alla mutta kun kun kelluvat kuin korkit niin ei siitäkään tule mitään. Merimerkkeinä eivät menesty kun tuuli puhaltaa ne ulapalle :D

Ois kamalaa, jos olis kasvattanut noin kamalan lapsen. Siinä sais kyllä miettiä mikä meni pieleen.

Tuonkin äiti varmaan katuisi, ettei tehnyt abo*rttia, olisi yksi ympäristömyrkky vähempi pilaamassa ilmaa :(

Vierailija
40/112 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski nainen yleensä imee innolla, haluaa miellyttää miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä