Liian pitkät jalat naisella eivät ole "kuppini teetä"
Kiinnostaa aidosti. Olenko ainoa mies, jonka mielestä naisen ei kuulu olla liian iso? Pitkiä jalkoja pidetään usein kuumina, ja voivathan jalat olla näyttävät. Mutta mielestäni siinäkin on tietynlainen raja. Oli esimerkiksi eräs 178cm malli, jolla oli upeat kasvot, wow! Mutta sitten hänen kengän kokonsa oli 40, mielestäni 30-alkuinen on jotenkin parempi. Tuon pituisella naisella on lähes väistämättä vähintään 40 kenkä, ehkä 42 todennäköisimmin.
Siispä mielestäni naisen on ihan OK olla monen pituinen, keskipituista pidempikin joskus, mutta sen mukana alkaa sitten tulla liian isoa kinttua ja leveää hartiaa! Näkisin, että kivoin pituus on keskipituista lyhyempi.
Kommentit (155)
Ei se ole tarkoituskaan, että pingviini nai flamingoa.
Jokaisella on mieltymyksensä ja se on ihan ok. En minäkään pidä tyhmistä miehistä.
No tota. Lyhyt voi olla pitkäjalkainen.
pitkäjalkainen on siro, kapea vartaloltaan.
Lyhytjalkaisella on iso perse, ihan sama onko hän pitkä vai lyhyt. Iso takamus ei ole siro. Mutta isolantioinen on kuulemma "hyvä synnyttäjä"🤷
Ei niin, että näillä asioilla olisi mitään väliä. Yksin sä olet ja pysyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullekin on huomautettu jaloistani. Noin kaunis ja noin isot jalat!
Kiitos, peruin kutsun Italaiaan ja Kroatiaan purjereissulle jalkojeni takia.
Asiaan kuuluu että olen ollut urheilija, pikaluistelu, ja jalkani ottaneet selkään siitä,
Isot, koko 39?
Mitä ihmettä sä oikein horiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullekin on huomautettu jaloistani. Noin kaunis ja noin isot jalat!
Kiitos, peruin kutsun Italaiaan ja Kroatiaan purjereissulle jalkojeni takia.
Asiaan kuuluu että olen ollut urheilija, pikaluistelu, ja jalkani ottaneet selkään siitä,
Isot, koko 39?
Ai peruit reissun, tosi tasapainoista ja normaalia.
Peruin . Kuulostaa lapselliselta mutta näin tein.
Vierailija kirjoitti:
Pidät pienestä ja sirosta neidosta. Se on yleinen maku erittäin lyhyillä miehillä.
Korjasin
Huvipuistohullu kirjoitti:
Teekuppeihin saa tulla ihan kaikenkokoisilla jaloilla 😎
Ai 53 nummeron jaloilla!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin pieni ja söpö 24v thai tyttöystävä.
Ladyboyt ovat kyllä pienia ja söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin persjalkaisella ap:lla olisi varaa valita.
Miten ihmeessä sinä tiedät AP:n tilanteen? Mistä tiedät, ettei hän ole vaikka joku suomalainen donjuan, miljonääriyrittäjä tai eturivin näyttelijä. Mutuilet pahantahtoisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät pienestä ja sirosta neidosta. Se on yleinen maku erittäin lyhyillä miehillä.
Korjasin
Taitaapi olla ihan kaikilla miehillä keskimäärin...
Vierailija kirjoitti:
Ai 53 nummeron jaloilla!
Joo, ei siinä oo rajoja
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä oikein pähkäilet? Mihin pyrit? Mitä yrität sanoa? Joku sinua nyt kovasti askarruttaa. Mutta miksi?
Luulen, että aloittaja hakee tässä sitä, että kaikki näyttävät mallit ovat aina pitkiä tai super pitkiä ja heiltä ilmeisesti vaaditaan jopa tietty pituus, ainakin jos haluaa sinne "cat walkille".
Eli tässä on sellainen ristiriita, että pitkät naiset olisivat kaikkein kauneimpia, vaikka itse luulen, että valtaosa miehistä tykkää hyvinkin lyhyistä ja pienikokoisista naisista ja siksi monilla on joko nuoria tai thaimaalaisia tai jotain, tai jos ei ole, niin sellaisista haaveilevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät pienestä ja sirosta neidosta. Se on yleinen maku.
Ei se ole.
No, tutkimuskirjallisuuden mukaan on, mutta itse saat toki tykätä mistä tykkäät.
https://www.vauva.fi/comment/reply/node/6371828/comment/86187147?commen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin persjalkaisella ap:lla olisi varaa valita.
Miten ihmeessä sinä tiedät AP:n tilanteen? Mistä tiedät, ettei hän ole vaikka joku suomalainen donjuan, miljonääriyrittäjä tai eturivin näyttelijä. Mutuilet pahantahtoisesti
Kaikki noista ei kiitos.
Mielipiteitä saa olla. Mäkin kerron omani:
En todellakaan kiinnostu typeristä miehistä, jotka on vielä mitoiltaan menninkäisiä ja luulee vaatimuslistojensa avulla seksityönhakijoita houkuttelevansa.
N173 cm.
Nuorempana tungin jalkani 38 kenkiin, sitten löysin paljasjalkakengät. Nykyisin täytyy normikengistä valita koko 41, olen ilmeisesti siis pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Ai 53 nummeron jaloilla!
Joo, ei siinä oo rajoja
Ilmankos hulluus on huvipuistoa! 'ota huumorilla , paikka on täynnä tosikoja ... kuten mä"
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kuin kilo paskaa jonkun random-Pertin teekupposet.
Ja silti: klikkasit aloituksen auki, painoit alapeukkua ja kirjoitit kommentin. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tarkoituskaan, että pingviini nai flamingoa.
Tai mäyräkoira vinttikoiraa.
Tiedämme nyt ap:sta 2 asiaa:
1. Matala ÄO
2. Lyhyt
Ai peruit reissun, tosi tasapainoista ja normaalia.