SOK:n pääkonttorilla on herrakerros, jonne tavalliset kuolevaiset ei pääse
SOK:n pääkonttori on Helsingin Vallilassa, ja sen ylin kerros on vain ylimmän johdon käytössä. Sinne ei normaali työntekijä pääse hissilläkään, jos ei ole annettu erityisoikeuksia sinne kulkea. Mitä mieltä ole tästä vuonna 2026? Minun mielestäni aika seitkytlukulainen herrakerhomeininki. Kertoo kyllä paljon S-ryhmän asennemaailmasta yleisesti.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sinne pääsee vain todelliset rotupuhtaat SS-upseerit.
2026 tavoite: nolla euroa SS-miehille. Kaikki kukaan kampanjaan!
Mukana!! Adressikin jo allekirjoitettu!!
Vierailija kirjoitti:
No menet sinne silti. Mikä estää? Minua ei ole mikään estänyt.
Ei sinne pääse kun ovet on lukossa ja muiden kuin tiettyjen johtoportaan tyyppien avainkortit ei käy. Hississäkin tarvitaan avainkorttia, ja tavallisen työntekijän avainkortilla ei hissi sinne kerrokseen suostu viemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukana!! Adressikin jo allekirjoitettu!!
Mikä addressi?
No näinhän se on nykypäivänä hotelleissakin. Hissillä et pääse kuin oman huoneesi asuinkerrokseen.
Miksi sinne pitäisi päästä kenen tahansa. Aika idioottimainen aloitus eli kyse on varmaan mielisairaasta kommunistista joka elää sosiaalitukien varassa.
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se on nykypäivänä hotelleissakin. Hissillä et pääse kuin oman huoneesi asuinkerrokseen.
Hotelli vähän eri kuin työpaikka. Meillä ainakin korostetaan sitä, että pomot on ihmisiä ja koska vaan voi tulla jutteleen. Eivät eristäydy minnekään omaan kerrokseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ässät,ABC kaikki ollut boikotissa siitä lähtien kun päättivät lähteä mukaan politiikkaan.
eli et ole KOSKAAN käyttänyt ABC:tä koska s-ryhmä oli vahvasti politiikassa mukana jo ENNEN kuin koko ketjua perustettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ässät,ABC kaikki ollut boikotissa siitä lähtien kun päättivät lähteä mukaan politiikkaan.
eli et ole KOSKAAN käyttänyt ABC:tä koska s-ryhmä oli vahvasti politiikassa mukana jo ENNEN kuin koko ketjua perustettiin.
Onkohan sulla tuo asperger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa yrityksissä on, entä sitten?
Ai on? Itse olen isossa pörssiyhtiössä töissä, ja meillä pomoilla ei ole edes omia huoneita, vaan kaikki on ihan keskenään tekemisissä koko ajan. Joku yksi iso neuvotteluhuone on sellainen, että se on pääasiallisesti johdolle tarkoitettu, mutta voi sitä muutkin käyttää jos on vapaana.
Höpö höpö. Minä olen ollut isoissa yrityksissä töissä, pörssiyhtiöissä joissa ei isoja pomoja näkynyt koskaan, osa oli Helsingissä ja osa ei edes ollut Suomessa. Kyllä se on totuus, isoja pomoja ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahahahaha. Ootko 15?
Olen 35. Tähän ikään mennessä karttuu jo vähän näkemystä siitä mitä haluaa kannattaa ja mitä ei halua kannattaa.
Herroilla taitaa olla siellä oma Bordelli
Onko se muilta kun johtoportaalta suljettu?