Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestää seksinpuutetta?

Vierailija
17.01.2026 |

Anteeksi kysymys, mutta erosin pitkästä parisuhteesta syksyllä (mies jätti). Nyt shokista hieman toivuttuani elämä on muuten tasapainossa, mutta elimistö huutaa seksiä. 

Olen yrittänyt kompensoida liikunnalla jne, mutta ei onnistu.

Haluaisin jonkun turvallisen ja luotettavan seksikumppanin, mutta mistä sellaisen voisi löytää? Yhden yön juttuja en halua enkä uskalla.

Onko kenelläkään vinkkejä tähän? Luulisi, että samassa tilanteessa kärvisteleviä miehiäkin on olemassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenillan jutusta voi tulla koko elämän kestävä suhde! Tämä oli ennen ihan normaali tapa tutustua esim. tanssiravintolassa. Kannattaa kokeilla. Ikämiehestä tuntuu tosi oudolta, kun ihmiset ei enää uskalla elää normaalia elämää!

Vierailija
22/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse välttämättä omaa ilmoa laittaa, voi myös selailla niitä miesten ilmoja. Jos mies on kyennyt fiksun ja mielenkiintoisen ilmon laatimaan, niin todennäköisyys ääliöön on pienempi kuin laittamalla oman ilmon, johon ameebakin on tarpeeksi älykäs vastaamaan "Moi."

Just meinasin alkaa tätä kirjoittamaan, itse olen miehenä laatinut suoran mutta silti asiallisen profiilin parilla fiksulla kuvalla, harvempi nainen vastasi silti mitään viesteihini, mutta flaksi on käynyt aina niin päin että nainen on ottanut profiilini perusteella minuun yhteyttä ja usein se on johtanut navat vastakkain, jotkut pidemmäksi aikaa ja jotkut ottaneet vain koeajon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenillan jutusta voi tulla koko elämän kestävä suhde! Tämä oli ennen ihan normaali tapa tutustua esim. tanssiravintolassa. Kannattaa kokeilla. Ikämiehestä tuntuu tosi oudolta, kun ihmiset ei enää uskalla elää normaalia elämää!

Olin pitkään naimisissa "vappuheilan" kanssa. 

Nykyinen miesystäväni tuli laivalla vastaan, ja vietteli minut lopuksi toisessa. Minulla oli treffisuhde mutta se jäi tämän "kertakokeilun" takia.

Vierailija
24/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffisuhteenkin löysin vastaamalla ilmoitukseen. 

Vierailija
25/25 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kestäkkään..pää hajoo..ja se seksin puute oli naisen aiheuttama pitkässä pari suhteessa.

no eron jälkeen irto heiloja käyny panee ja maksullisissa naisissa..

maksullisissa kävin kyllä jo suhteen loppu ajoilla kun ei seksitöntä elämää kestä ja sitä pihtaamista!!

nyt vaan lähdet tyrkylle johonkin kapakkaan tms..

ja ilmotukset vaikka sinne tinderiin et hetken hupia..ONS,FB,FWB suhdetta etsimässä meinaan on sitten meitä miehiä tarjolla kun samaa etsitää