Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kusenkeltainen vaalennus

Vierailija
17.01.2026 |

tuli tällä kertaa kampaamokäynnillä. Aikaisempi kirkas vaaleus oli tipotiessään ja saksittiin paljon pois. Mitä tälle epäonnistuneelle blondaukselle voi enää tehdä? Kusenkeltaisuus/vivahde oranssiin rasauttaa pahasti! 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeashampoo 

Vierailija
2/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeashampoo! S-ryhmän halppisshampoolle suositus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätä päälle kylmää sävyä. Jos vaan blondataan, otetaan värisävy pois. Punasävyt ovat muita sävyjä tiukemmin kiinni hiuksessa ja siksi se yleensä jää muiden värien hävitessä ja lopputulos on porkkanan sävy. Uudelleen blondaus tai kylmällä sävyllä värjäys auttaa. Kannattaa mennä samalle kampaajalle, sillä hän tietää, millä aineilla on tehnyt ja osaa valita siihen sopivat tavat edetä.

Vierailija
4/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt kesken ajallisesti, säästää hiuksia, eikä punapigmenttinen hius välttämättä edes kestä tuhkanvaaleaksi asti.

Vierailija
5/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt vaalennusaika ja värin taitto epäonnistunut. Sinuna menisin takaisin kampaajalle. Kusenkeltaiseen ei yksinään hopeashampoo auta. 

Vierailija
6/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitänyt saksia paljon niin se aikaisempi on vaurioittanut hiusta liikaa, ettei sitä voi blondata kirkkaksi, ne joilla onnistuu on luonnostaan pohjaväri mikä ei vaadi yhtä pitkää vaikutusaikaa, hiukset pysyy päässä käsittelyn jälkeenkin. Eikö kampaaja kertonut.

Vierailija
7/7 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjään hiukseni oranssiksi. Ja kun mä itte kerran tein värinpoiston itselleni,jätin sellaisekseen. Mun mielestä oli hieno. Hiukset näytti kun olis ammattilainen värjänny liekeiksi. Viti valkoset juuret,kellertävää ja niskaan jäi punaista. Liekit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä