Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle ei merkitse miehen koulutus, rahatilanne tai pituus. Silti olen ollut vuosikausia sinkku

Vierailija
11.01.2025 |

Lähipiiristä ne hankalat ja vaativat naiset sen sijaan tuntuu pariutuvan ahkerasti. Pitääkö itsekin alkaa asettaa jotain pituusvaatimuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa vaan, ehkä se että ei ole vaatimuksia, ei rajaa tarpeeksi ja on hankala hahmottaa mitä etsii.

Vierailija
2/10 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta selvää ja suoraa aloitetta olet tehnyt viimeisen kolmen vuoden aikana? Kerro vaikka kymmenen tarkkuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitapa vaan, ehkä se että ei ole vaatimuksia, ei rajaa tarpeeksi ja on hankala hahmottaa mitä etsii.

Kyllä mä tiedän mitä etsin.

Ap

Vierailija
4/10 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta selvää ja suoraa aloitetta olet tehnyt viimeisen kolmen vuoden aikana? Kerro vaikka kymmenen tarkkuudella.

Olen ollut Tinderissä. 

Ap

Vierailija
5/10 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se saa mietteliääksi.... Toisaalta epäselväksi jäi, mitä Ap, sitten haluat?  Koska, jos tulee tunne, että Ap sinulle kävisi kuka vain mies, niin tulee mieleen enempi epätoivoisuus ja pakkomielle pariutua, eivätkä kumpikaan ole minusta (miehestä) kovin puoleensa vetäviä piirteitä. 

Toisinaan myös unohdetaan kertoa, mitä itse voisi tuoda parisuhteelle, oletko itse kertonut? 

Tai sitten kerritaan ristiriitaisesti tyyliin minulla ei ole miehen pituudelle merkitystä kunhan hän on minua pidempi. Koulutuksellakaan ei ole merkitystä mutta osata ja taitaa tulisi sitä ja tätä. 

Vierailija
6/10 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä=ei välittömiä ongelmia. Siis sinulla menee hyvin?

Suurin osa miehistä on aina jossain kriisissä:

-alkoholi-ja/tai muu päihdeongelma

-työttömyys

-ero

- viidenkympin villitys

- kuoleman pelko kriisi +60

- tupakoinnin lopettamiskriisi

- aikuistumisen kriisi +20

-parin etsintä-kriisi + 30

- perheenperustamis kriisi +40

- unelmien menettämisen pelko - kriisi

Naiset eivät ehdi eivätkä jaksa kriiseillä, heillä on korkeintaan eri elämänvaiheita. Olen kokenut miehet tosi raskaina elämää kuormittavia tekijöinä. 

Miksi elämä on miehelle kriisi koko ajan? 

Vierailija
7/10 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vielä kerro mitään siitä, oletko nirso vai et :D On todella helppoa löytää joku hyvä perusmies, jolla on nää pituus, koulutus ja rahat, mistä kirjoitit. 

Itseänikään ei nuo kiinnosta, ja sinkku olen. Pitkiä, hyvässä kunnossa olevia, koulutettuja ja taloudellisesti hyvässä tilanteessa olevia miehiä on kyllä ollut tarjolla, mutta tosiaan nuo seikat ei itseeni tee vaikutusta, ja olen tosi nirso. Pitää niin sanotusti kolahtaa, ja viehätyn todella harvoista miehistä. Ulkonäkö ja luonne minulle tärkeintä. 

Vierailija
8/10 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan miehekkään miehen 180 cm vähintään joka arvostaa keskustelua ja pukeutumistyyliä. Harmi vaan että en osannut näitä ominaisuuksia arvottaa kun olin nuori ja pariutumisikäinen. Nain mukavan uskollisen tavisnallekarhun enkä enää saa mitä haluan nyt kun olen aikuinen. 

Vierailija
9/10 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sitten merkitsee? Onkos sitten sellasia vaatimuksia, mihin ei miestä löydy?

Vierailija
10/10 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kertonut ettei hänellä ole vaatimuksia, ainoastaan noita kolmea hän ei arvosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän