Hallitus on onnistunut luomaan laskennallisesti 100 000 työpaikkaa siis teoriassa - A Satonen
Puolassa työttömyys 3.2 % Ja Puola on myös rajanaapuri sotaa käyvän maan kanssa. Eli siellä sitten ei sota niin vaikuta työllisyyteen mutts kuulemma meillä vaikuttaa!?
Muita Kokoomuksen koottuja selityksiä työttömyydelle on #yksityiset ihmiset ei kukuta# # mmuutto# yms yms
Kommentit (64)
Koska ps kertoo, että bensa maksaa laskennallisesti euron litra?
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko, että jos minä vaikka haen työpaikkaa ja työllistyn siihen niin ei se ole tämän hallituksen ansiota eikä edellistenkään hallitusten eikä Sipilän yhtään sen enempää oikeiston kuin vasemmiston tai persujen tai Trumpin ansiota. Jos se sama työpaikka on ollut vaikka viimeiset 30 vuotta olemassa ja nyt minä haen siihen ja työllistyn siihen niin se on kuule ihan yksinomaan MINUN ansiota, että MINÄ siihen työpaikkaan olen hakenut ja toki myös rekrytoijan ansiota, että juuri hän on päättänyt minut palkata.
Ei se ole minkään hallituksen ansiota.
Ei taida abstrakti ajattelu sujua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä oleellista ole edes työttömyysaste. Pelkkää taskubiljardin peluuta. Sillä on merkitystä kuinka paljon rahaa tuloutetaan ihmisille ja millä tavalla se jakautuu. Se raha pitää yhteiskunnan toiminnot pyörimässä.
Siis jos valtion kassa ryöstettäisiin ja jaettaisiin köyhille ja he ostaisi kaupat tyhjiksi, niin meillä olisi tyhjä valtion kassa, tyhjät kaupat ja yksityiset henkilöt kauppaamassa tavaraansa toisilleen eikä mitään talouskasvua.
Ymmärrän kyllä nyt, miten vasemmiston logiikalla saatiin luotua Neuvostoliitto.
Onko sinulla dignoisoitu kehitysvamma?
Olen laskennallisesti toteuttanut laskennallisen työvelvollisuuteni, koska laskennallisesti olen hakenut, joka ikiseen laskennallisista 100 000 työpaikasta, joita säilytetään Satosen laskimessa. Hain työhön myös Satosen laskimen tarkkailijaksi, etteivät laskennalliset työpaikat itsestään katoa laskimen näytöltä.
Onhan se suuri saavutus nyky hallitukselta kun Suomi kohta vie 1 paikan maailman köyhimpänä maana joka nyt on Etelä-Sudan
Vierailija kirjoitti:
Suomessa suomalaiset työttömät 8%, ulkomaalaiset työttömät 19%.
Ja nytkö se on suomalaisten päättäjien vika, etteivät saa noita vasemmiston tilaamia ulkomaalaisia työllistettyä?
Eihän ne osaa suomea eikä lukea/kirjoittaa edes omalla kielellään. Ja ne harvat työllistyneetkin on wolt-kuskeja ja laiva-siivoajia.
Niin ja miten selität Puolan? Siellä on vielä enemmän Ukrainan pakolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sota ei vaikuta Suomen työllisyyteen yhtään millään tavalla vaan hallituksen päätökset ja vanhanaikaiset asenteet.
Suomen työttömyys on noussut Euroopan korkeimmaksi. Julkisessa keskustelussa syyksi on maalailtu muun muassa maahanmuuttoa. Työttömyyden kasvun syyt löytyvät kuitenkin ennen kaikkea kulutusta heikentävästä ja epäluottamusta lisäävästä perskokkarien talouspolitiikasta.
Uskotteko te kokoomusta äänestävät tähän laskennalliseen työpaikka- juttuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä oleellista ole edes työttömyysaste. Pelkkää taskubiljardin peluuta. Sillä on merkitystä kuinka paljon rahaa tuloutetaan ihmisille ja millä tavalla se jakautuu. Se raha pitää yhteiskunnan toiminnot pyörimässä.
Siis jos valtion kassa ryöstettäisiin ja jaettaisiin köyhille ja he ostaisi kaupat tyhjiksi, niin meillä olisi tyhjä valtion kassa, tyhjät kaupat ja yksityiset henkilöt kauppaamassa tavaraansa toisilleen eikä mitään talouskasvua.
Ymmärrän kyllä nyt, miten vasemmiston logiikalla saatiin luotua Neuvostoliitto.
Tyhjä se valtion kassa on juuri siksi, että meillä on suurin osa pieni- ja keskituloisia joilla ei ole varaa kuluttaa. Kun ihmiset ei kuluta, on tilanne juuri sellainen kuin nyt.
Pitäisi järjestää poliisitutkinta mitä Lapin yliopistossa oikein opetetaan, kun sieltä valmistuu Arton tapaisia patologisia valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Tähänhän hallitus tulee vetoamaan, tai vetoaa jo nyt. Lupasivat vaalipuheissa luoda maahan satatuhatta uutta työpaikkaa, mutta eivät vähentää työttömyyttä sadallatuhannella, tai lisätä työllisten määrää sadallatuhannella. Työpaikkoja syntyy todennäköisesti tuon verran, mutta sehän nyt on yhtä tyhjän kanssa kun työttömyys ei vähene.
Kun yksi työntekijä vaihtaa työnantajaa, se lasketaan uudeksi syntyneeksi työpaikaksi.
Kun yksi työntekijä tulee valtiolle töihin niin se ei koko maan taloutta pelasta. Kun yksi työntekijä lähtee valtiolta yksityiselle töihin niin se ei koko Suomen valtion taloutta romuta. Kun yksi työntekijä tekee enemmän töitä ja vastaavasti 500 000 ihmistä tekee vähemmän töitä niin se ei maan taloutta pelasta.
Kun yksi työntekijä tulee valtiolle töihin jonkun toisen ihmisen tilalle niin ei se luo 100 000 uutta työpaikkaa. Vai ovatko nämä 100 000 uutta työpaikkaa kaikki sen yhden työntekijän kyttääjiä ja siis riippuvaisia tuleeko se yksi työntekijä valtiolle töihin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi järjestää poliisitutkinta mitä Lapin yliopistossa oikein opetetaan, kun sieltä valmistuu Arton tapaisia patologisia valehtelijoita.
Arto Satonen jatkoi täydensi opintojaan Cambridgen yliopistossa.
Suomeen on tullut Sannulin hallituksen hyväksymän opiskelun perheenyhdistämisen takia 100 000 henkilöä, työttömien määrä on noussut 100 000 henkilöä, huomaatko yhteyden?
Vierailija kirjoitti:
Ja nytkö se on suomalaisten päättäjien vika, etteivät saa noita vasemmiston tilaamia ulkomaalaisia työllistettyä?
Eihän ne osaa suomea eikä lukea/kirjoittaa edes omalla kielellään. Ja ne harvat työllistyneetkin on wolt-kuskeja ja laiva-siivoajia.
Koska te persut tajuatte, ett ihan itse te olette somessa jankuttaneet Suomen loistavasta, ihan liian hyvästä sosiaaliturvasta ja vaikka tuo on valetta ja paskaa, te levititte tiedon ja "kutsuitte" tänne väkeä ihan itse. Ja kannoitte heidän laukkujaan sekä 2015-2016, että 2023 ja 2025 ollessanne hallitusvastuussa.
Kukaan muu ei ole kutsuja lähetellyt. Te itse teitte sen, koska olette vähäjärkisiä ja roikutta X:ssä ja kuvittelette, että X loppuu Suomen rajoille, vaikka on globaali somealusta, jossa käännöskone kääntää päivitykset mille kielelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska te persut tajuatte, ett ihan itse te olette somessa jankuttaneet Suomen loistavasta, ihan liian hyvästä sosiaaliturvasta ja vaikka tuo on valetta ja paskaa, te levititte tiedon ja "kutsuitte" tänne väkeä ihan itse. Ja kannoitte heidän laukkujaan sekä 2015-2016, että 2023 ja 2025 ollessanne hallitusvastuussa.
Kukaan muu ei ole kutsuja lähetellyt. Te itse teitte sen, koska olette vähäjärkisiä ja roikutta X:ssä ja kuvittelette, että X loppuu Suomen rajoille, vaikka on globaali somealusta, jossa käännös
2015-2016 oli Soinin persut, se oli eri puolue.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se on yliopiston vika, jos opiskelija omien opintojen sijaan kopioi ja pastettaa muiden tekstejä eikä jää kiinni. Huhtiskin jäi kiinni vasta jälkeenpäin. Plagiaatintunnistusohjelmat tuli käyttöön vasta viime vuosikymmenellä. Satonen on kirjoittanut gradunsa jollain Applen MCIntoshilla, joka ei ollut edes verkossa. Analogista tekstiä on vaikea ajaa plagiaatintunnistimen läpi. Pitää ensin digitoida ja modata tekstitiedostoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto Satonen jatkoi täydensi opintojaan Cambridgen yliopistossa.
Ja mitäs kursseja hän suoritti?
Asiaa selvitettiin Cambridgen opiskelija- ja kurssisuoritusrekistereistä ja lopputulema on, että hän ei koskaan edes kirjoittautunut Cambridgeen. Ei suorittanut yhtään mitään. Oli ehkä Cambridge-dieetillä mutta sekään ei toiminut.
Tuttu valmistui amk:sta ja sanoi ettei koko Suomessa ole yhtään kokoaikaista alan työpaikkaa haussa. Eikä osa-aikaista. Pitäisi kuulemma opiskella yamk-tutkinto.
Voi tehdä kyllä myös markkknoinyitehtäviä tai perustaa yrityksen.
Tai johonkin projektiin haettiin yhtä työntekijää mutta siinäkin toivottiin yliopistotutkintoa.