Hallitus on onnistunut luomaan laskennallisesti 100 000 työpaikkaa siis teoriassa - A Satonen
Puolassa työttömyys 3.2 % Ja Puola on myös rajanaapuri sotaa käyvän maan kanssa. Eli siellä sitten ei sota niin vaikuta työllisyyteen mutts kuulemma meillä vaikuttaa!?
Muita Kokoomuksen koottuja selityksiä työttömyydelle on #yksityiset ihmiset ei kukuta# # mmuutto# yms yms
Kommentit (47)
Tuttu valmistui amk:sta ja sanoi ettei koko Suomessa ole yhtään kokoaikaista alan työpaikkaa haussa. Eikä osa-aikaista. Pitäisi kuulemma opiskella yamk-tutkinto.
Voi tehdä kyllä myös markkknoinyitehtäviä tai perustaa yrityksen.
Tai johonkin projektiin haettiin yhtä työntekijää mutta siinäkin toivottiin yliopistotutkintoa.
Koska ps kertoo, että bensa maksaa laskennallisesti euron litra?
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko, että jos minä vaikka haen työpaikkaa ja työllistyn siihen niin ei se ole tämän hallituksen ansiota eikä edellistenkään hallitusten eikä Sipilän yhtään sen enempää oikeiston kuin vasemmiston tai persujen tai Trumpin ansiota. Jos se sama työpaikka on ollut vaikka viimeiset 30 vuotta olemassa ja nyt minä haen siihen ja työllistyn siihen niin se on kuule ihan yksinomaan MINUN ansiota, että MINÄ siihen työpaikkaan olen hakenut ja toki myös rekrytoijan ansiota, että juuri hän on päättänyt minut palkata.
Ei se ole minkään hallituksen ansiota.
Ei taida abstrakti ajattelu sujua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä oleellista ole edes työttömyysaste. Pelkkää taskubiljardin peluuta. Sillä on merkitystä kuinka paljon rahaa tuloutetaan ihmisille ja millä tavalla se jakautuu. Se raha pitää yhteiskunnan toiminnot pyörimässä.
Siis jos valtion kassa ryöstettäisiin ja jaettaisiin köyhille ja he ostaisi kaupat tyhjiksi, niin meillä olisi tyhjä valtion kassa, tyhjät kaupat ja yksityiset henkilöt kauppaamassa tavaraansa toisilleen eikä mitään talouskasvua.
Ymmärrän kyllä nyt, miten vasemmiston logiikalla saatiin luotua Neuvostoliitto.
Onko sinulla dignoisoitu kehitysvamma?
Olen laskennallisesti toteuttanut laskennallisen työvelvollisuuteni, koska laskennallisesti olen hakenut, joka ikiseen laskennallisista 100 000 työpaikasta, joita säilytetään Satosen laskimessa. Hain työhön myös Satosen laskimen tarkkailijaksi, etteivät laskennalliset työpaikat itsestään katoa laskimen näytöltä.
Sanotaanko, että jos minä vaikka haen työpaikkaa ja työllistyn siihen niin ei se ole tämän hallituksen ansiota eikä edellistenkään hallitusten eikä Sipilän yhtään sen enempää oikeiston kuin vasemmiston tai persujen tai Trumpin ansiota. Jos se sama työpaikka on ollut vaikka viimeiset 30 vuotta olemassa ja nyt minä haen siihen ja työllistyn siihen niin se on kuule ihan yksinomaan MINUN ansiota, että MINÄ siihen työpaikkaan olen hakenut ja toki myös rekrytoijan ansiota, että juuri hän on päättänyt minut palkata.
Ei se ole minkään hallituksen ansiota.