Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kymmeniä pieniä mustelmia reisissä? Onko mulla leukemia?

Vierailija
26.04.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni kuoli leukemiaan, ja oireet oli kyl aika selkeäyt hänellä.

Vierailija
2/9 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi olla useita vierekkäin enkä varmaan reisiä yön aikana mihinkään kolauttele. Kävin muista asioista lääkärissä ja kaikki veriarvot oli kohdallaan, hemoglobiini 153, leukosyytit normaalit, diffikin kunnossa. Kai olen vain herkkä saamaan mustelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hyppyytät vauvaa reisien päällä tai leikki-ikäinen kiipeilee. Mustelmat ei juuri koskaan oo ainoa oire leukemiasta tms.

Vierailija
4/9 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran miehen jalka ostu mun jalkaan, ni siitäkin tuli mustelma. Joten toisille tulee helpommin niitä, toisille ei.

Vierailija
5/9 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kanssa tulee tosi helpolla mustelmia. Aina on

jossain. Ei vaadi kovaakaan iskua niin ilmaantuu mustelma. Veriarvot jne kuitenkin ok.

Vierailija
6/9 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan pienestä painamisesta. jos vaikka raavin esim. käsivartta siihen kohtaan tulee mustelma. kävin sitten lääkärissä ja veriarvot mitattiin. HB oli vain 85, ja lääkäri sanoi mustelmien tulemisen johtuvan huonosta verestä.

Vierailija
7/9 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kerhossa leikitään jotain laulua moneen kertaan, missä taputetaan reisiä, niin illalla seurauksena on mustelmaiset reidet.

Vierailija
8/9 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reisiin. Minulla on nivelreuma ja lääkkeet ohentavat ihoa ja siksi alttiimpi kolhuille.

Myös imusolmukesyöpään kuolleella isoäidilläni oli sairaalassa jalat täysin mustelmilla.

Vierailija
9/9 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutatko? Liikutko normaalia enempi? Siinä voi olla syy. Verenkierto lisääntyy ja kulkee enempi.

Rauta selittää monia tapauksia.