Mitä teet nyt perjantai-iltana?
Minä katson ipadilta The Bodyguard -elokuvaa ja syön pizzaa samalla. Oon yksin kotona, kun miehellä ja lapsilla on menoa. Katson perään vielä jonkin toisenkin leffan.
Kommentit (45)
En tee mitään. Pitäisi lähteä kävelylenkille, mutta saa nähdä, saanko itseni ylös ja ulos ennen kuin nukahdan.
Vierailija kirjoitti:
Katson Primestä ja Netflixistä sarjoja ja syön Woltista tilaamaani ruokaa.
Voiko ihminen harrastaa turhempaa ja surkeampaa asiaa kuin syödä orjatyöllä kärrättyä ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson jääkiekkoa ja syön appelsiinia.
M52
En tiedä miksi, mutta tyrskähdin.
Ihana, fiksu mies, kaikki muut täällä tuntuu vaan vetävän jotain skeidaa suusta alas.
Koko päivän kestänyt migreeni alkaa vähitellen helpottaa... Pystyn jo selaamaan nettiä. Edelleen kylmäpakkaus pään alla.
Siemailen Hard seltzeriä ja kohta syön tekemääni lohipiirakkaa. Lojun nojatuolissa, luen Outi Pakkasen dekkaria ja myöhemmin katson muutamia jaksoja vaikkapa Imma Tatarannista. Mietiskelen elämää, katson kynttilän liekkiä.
Olin aikaisemmin illalla uimassa. Sitten syötiin päivällinen. Nyt mietin, mitä sarjaa alkaisin katsoa.
Kävelin kävelymatolla puoli tuntia, sitten suihkuun. Nyt odottelen puolisoa kotiin ja syödään iltapala yhdessä.
Etsin suoratoistopalveluista jotain mielenkiintoista katsottavaa ja löysin YleAreenasta Pirullinen peli -sarjan. Yleensä Robson Green on ollut hyvissä sarjoissa ja tämä näyttää lupaavalta. Polttelen kynttilöitä ja napostelen lämpimiä voileipiä teen kanssa.
Katson Hemingway&Gellhorn leffaa. Kohta menen viemään koiran iltapisulle sitten luen vähän aikaa kirjaa ja menen nukkumaan.
Tein itse pitsaa ja juon nyt lonkeroa. Mietin minkä leffan katsoisin vielä illalla 👍
M39
Olen ollut illan perheen kesken. Minulla ja miehellä on kaksi pientä lasta, heidän kanssaan olen leikkinyt ja sylitellyt. Nyt kun iltapala on syöty ja lapset ovat nukkumassa, nautin hetken tästä hiljaisuudesta ja kuuntelen ihan vain omia ajatuksiani. Mietin, miten onnekas olen kun mulla on tällainen perhe ja vielä viihtyisä kotikin.
Tylsä ilta tylsän päivän päätteeksi. Olen ollut koko päivän kotona. Illalla olen ollut liikaa puhelimella, se tekee tämän tylsistymisen tunteen. Suunniteltiin tyttären huoneen muutosta, tein työhakemuksen, avustin teinin työhakemuksessa, mies ja toinen teini kävi kaupassa. Pyykit viikkaan vielä kaappiin, ja huomenna aktiivisempi päivä.
Meinasin kaivella läppärin esiin kun lapset on nukahtaneet ja tehdä vielä vähän töitä.