Pitääkö nykyään olla joku superihminen että pääsee töihin?
Jos jokaiseen yksinkertaiseenkin työhön on satoja hakijoita niin miten päästä ikinä töihin, puhumattakaan että pääsisi alalle johon on kouluttautunut ja vieläpä sinne mihin olisi kutsumusta?
Kommentit (29)
Kannatatteko muuhanmaattoa, pakolaisten ottamista, sekä humanitaarista suojelua?
Jos vastaus on kyllä, te itse vaikeutatte omaa töihin pääsyänne.
Nykyisin riittää superihmiseksi olemiseen se että tulee ajallaan töihin eikä isommin katsele por noa tai viilaile kynsiään työaikana. Voin rehellisesti kertoa että OIKEISSA TÖISSÄ 90 luvulla oli "hieman" toinen tahti kun painettiin menemään mitä se on nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kannatatteko muuhanmaattoa, pakolaisten ottamista, sekä humanitaarista suojelua?
TÄMÄ! Juurisyihin meneminen on tällä "keskustelu"palstalla harvinaista herkkua. Kiitos!
I andra länder råder det verklig brist på arbetskraft. Ofta är klimatet bättre och köpkraften större eller t.o.m. flerfaldig. Kunde det vara ett alternativ?
Vierailija kirjoitti:
T: persut. Pian 3 vuotta hallituksessa.
Eli äläs ny yhtää yritä tätäkin kääntää öyhötykseks.
Ei. Pitää mennä kahville.
Tein viime kesän duunin niin hyvin, et jos en pääse siihen ei palkata ketään. Tai koko pomolauma on saanut potkut.
Ens kesä pitäs tehdä vielä paremmin, et sais ne seuraavatkin pomot näkeen. Et tässä tarpeellinen teho askareisiin monipuolisiin.
Arpajaiset se työnhaku on.
Voi kirjoittaa vaikka. Perkukes täsä sopiva tyty kahvinkeittoon. Töitä haettu. Tsekkaa cv. Käyn mä muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: persut. Pian 3 vuotta hallituksessa.
Eli äläs ny yhtää yritä tätäkin kääntää öyhötykseks.
Tuo on totuuden sanomista ääneen. Jokainen ymmärtää että maassa on satoja tuhansia tyyppejä YLIMÄÄRÄISIÄ jotka niitä kantaväestön työpaikkoja vie. Härskeimmillään sosialistisen valtion tukemina!
"Tuu kattoo tätä mun läävää, niin ymmärrät miks tarvin töitä."