Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni nainen kuvittelee, että hoikkuus on jotenkin kaunista myös iän myötä?

Vierailija
16.01.2026 |

Kaulakuopat ja rypyt korostuu usein hoikalla todella selvästi. Moni hoikka nelikymppinen nainen näyttää naamasta 55-vuotiaalta juurikin noista edellä mainituista syistä. Huvittaa, että jos tulee jokunen lisäkilo, niin siitä ollaan huolissaan, ettei näytetä enää niin hyvältä, vaikka todellisuudessa sopiva pyöreys nuorentaa olemusta. Kaikenmoiset sairaalloiset ylipainot on sitte asia erikseen. Ennen kuin joku raivopäissään vetää keskustelun äärilaitaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on wanharouva Tyhjäpää tässä "miksi moni..." moodissa, taas vaihteeksi. 

Vierailija
2/26 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt tulee ensin niille, jotka ovat joskus olleet lihavia. Aina hoikka säilyy aikaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on läski, ja siksi kelvoton, niin nuorena kuin vanhana.

Vierailija
4/26 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan liikaa isoperseisiä, paksujalkaisia läskejä. Hyi saatana.

Vierailija
5/26 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku läski taas ihmettelee.

Vierailija
6/26 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on joku läski vinkumassa. Laittaisivat läskit kuriin niin ei tarvitsisi aina olla kuulemassa vikinää.

Vierailija
7/26 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 44v ja 57kg, juuri töissä naispuoleinen työkaveri kertoi, että luuli minua kolmekymppiseksi. Ehkä mä sitten kohta rupsahdan kertaheitolla eläkeläisen näköiseksi :)

Vierailija
8/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, ihanaa. Olet täsmälleen vaimoni mitoissa, hänkin kaunis edelleen vaikka yli 60 v. Saisinpa sut kakkosvaimoksi, olisi ihanaa.

Vierailija
9/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me mitään sellaista kuvitella. Kehorauha myös hoikille, kiitos!

Vierailija
10/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä se on kaunista enkä ole yhtään enemmän väärässä mielipiteeni kanssa kuin ap.

Vierailija
11/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet, kun olet luonnostasi hoikka ja paino pysyy yrittämättä 56 kilossa. Olen tällainen kuin olen ryppyineni ja kaulakuoppineni. T. N pian 60

Vierailija
12/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja ajattelee edustavansa tässä ainoaa oikeaa mielipidettä, ja pitää erilaisia mielipiteitä vain kuvitelmina?

Vierailija
13/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaja ajattelee edustavansa tässä ainoaa oikeaa mielipidettä, ja pitää erilaisia mielipiteitä vain kuvitelmina?

Koska vain läskit ovat oikeassa, kun puhutaan painosta ja varsinkin ylipainosta.

Vierailija
14/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni 55v on pyöristynyt mutta ei läski. On mukavempi naitavakin kun pikkuisen pyöreyttä ahterissa. Toiseksi on aika naivia ajatella että nainen pysyy elämänsä missinmitoissa. Tosin itse olen ollu 30 vuotta 196/100kg mitoissa.

Vierailija
15/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän jo nyt kolmikymppisenä kasvoistani, kaulastani ja käsistäni vähemmän hoikkana vs. notmaalipainon ylärajoilla :(

Samoin tissit surullisemmat nyt. Mutta yleisesti pidän kropastani ja etenkin jaksamisesta enemmän kun treenaan ja olen paremmassa kunnossa. Sääli, ettei voi valita minne se rasva menee ja mistä lähtee. 

Vierailija
16/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsemmän naisen (yli 60v.) ei välttämättä kannata laihduttaa, koska silloin voi menettää lihasmassaa, jota on vaikeaa saada takaisin. Kannattaa lähinnä tehdä voimaharjoittelua, peilikuvakin pikku hiljaa muuttuu siinä samalla.

Vierailija
17/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juurikin olet kiinnostunut kenenkään hoikkuudesta, ap?

Vierailija
18/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juurikin olet kiinnostunut kenenkään hoikkuudesta, ap?

Koska läskit kadehtivat hoikkia. Siksi.

Parisuhteessa ollessaan  eivät välitä ulkonäöstään, mutta eron tultua alkaakin taas asia kiinnostamaan.

Vierailija
19/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt aneeminen pidä olla, mut ylipaino on yäk, olipa mikä ikä vaan. 

Vierailija
20/26 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 37-vuotias nainen, 168 cm ja tasan 50 kg. Olen oikein tyytyväinen painooni ja ulkonäkööni muutenkin. Mitään en muuttaisi :)