Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi airfryereita hehkutetaan niin paljon?

Vierailija
16.01.2026 |

Eli... Uuni josta ei näe onko ruoka kypsää ja jonka joutuu putsaamaan joka käyttökerran jälkeen? Miten tuo on helpompaa kuin tavallisen uunin käyttö? Lämpenee varmaan nopeammin mutta toisaalta on myös aika pieni. Öljyttömyys on myös aika outo argumentti, koska kasvisöljyn terveyshaitat kalpenevat esimerkiksi sen rasvan rinnalla mitä lihassa on. Samoin se ettei pastaa tai riisiä tule keitettyä ruuan kanssa, mikä tekisi ruuasta jotenkin terveellisempää?? Airfryer on varmaan kiva niille jotka syö joka päivä ranskalaisia ja kanansiipiä, mutta miksi tavallisen tallaajan kannattaisi hankkia sellainen? 

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airfryerin suosio lähti nousuun Yhdysvalloista, koska siellä kotikeittiöissä on perinteisesti kaasuliedet ja -uunit, jotka eivät ole yhtä tehokkaita tasaisen paistolämpötilan ja rapeuden aikaansaamisessa kuin sähköuunit. Se on tavallaan pöytäkokoinen tehokiertoilmauuni. Suomessa airfryerin tarve ei ole yhtä suuri, koska sähkökiertoilmauunit ovat täällä yleisempiä ja jo valmiiksi tehokkaita. Jos haluat nopeaa, rapeaa ja pienissä erissä valmistettavaa ruokaa, airfryer on hyvä valinta .Jos teet suurempia annoksia tai monipuolisempaa ruokaa, kiertoilmauuni on käytännöllisempi. Jos tila ja budjetti sallivat, molemmat voivat täydentää toisiaan eri tilanteissa.

Vierailija
42/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kannattaa vaan kanansiipien takia 🤷🏻 Mutta KANANSIIVET on KYLLÄ sen arvoisia..

Kanansiivet laitetaan uuniin pienelle lämmölle noin kolmeksi tunniksi. 

Niin saat mehukkaan rapeita Siipiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muutama vuosi sitten. Pari kertaa käytettiin ja eikun kierrätykseen kaappia täyttämästä.

Tosin meillä tehdäänkin oikeaa ruokaa kastikkeineen ja salaatteineen.

Vierailija
44/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itsellä juuri wingsit Airissa.

Vierailija
45/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvitse rasvaa". Varsinainen mainoslause...

Ei Teflonpannukaan tarvitse rasvaa. Eikä vedessä keittäminen. Ei Uuniruokakaan.

Vierailija
46/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei tarvitse rasvaa". Varsinainen mainoslause...

Ei Teflonpannukaan tarvitse rasvaa. Eikä vedessä keittäminen. Ei Uuniruokakaan.

Hei. Siinnä voi paistaa terveellistä Läskiä ja Ihraa. Ihanan rasvatonta.

Kanansiivistäkin tulee rasvattomia Hokkuspokkus.

Vierailija
47/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muutama vuosi sitten. Pari kertaa käytettiin ja eikun kierrätykseen kaappia täyttämästä.

Tosin meillä tehdäänkin oikeaa ruokaa kastikkeineen ja salaatteineen.

Niin minäin, mutta silti käytän myös Airfryeria. Ei kai se poissulje ettei tee kastikkeita ja salaatteja. 

Vierailija
48/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei ole airfryeria, mutta moni kyllä kehuu sitä tosi käteväksi. Keittiön työtila on mulle kallisarvoista, haluan mieluiten neliömetrin verran tyhjää tilaa leipomista, pastan tekoa ym. varten ilman, että pitää siirrellä mitään laitteita. Savustuspistoolit ja sousvidesauvat saa kaappiin aina käytön jälkeen, airfryeria huonommin.

Moni myös kehuu robotti imureita,mut mulle ei tule. Ei se nurkkiin mene,ei kukkieni taakse,ei sohvan alle,ei portaisiin ja yläkertaan, ei lipastojen alle.

Imurointiin menee 10 minuuttia. Hirveä työ !

Mutta saa nurkat ja matonalusetkin puhtaaksi. Täysin turha vempain kuten Airflyerkin.

Vierailija
49/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan niin kätevä ja hyvä

Pelkkää roinaa, samoin kuin Teslat.

Vierailija
50/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kannattaa vaan kanansiipien takia 🤷🏻 Mutta KANANSIIVET on KYLLÄ sen arvoisia..

LOL "kolmeksi tunniksi" - ehtii vuorokausi vaihtua ja sähkölasku moninkertaistua, ennen kuin ruokasi on valmista!

Vierailija
51/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasvasara. Piikkimatto. Leipäkone. Shampanjavispilä. Kapselikeitin. Aromipesä.

Hyvin meni kaikki kaupaksi.

Kauppias kiittää teitä . Kiitti rahoistanne. Nähdään taas pian. Uutta tulossa !!!!!

Vierailija
52/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasvasara. Piikkimatto. Leipäkone. Shampanjavispilä. Kapselikeitin. Aromipesä.

Kauppias kiittää teitä . Kiitti rahoistanne. Nähdään taas pian. Uutta tulossa !!!!!

Mut Hei ! Joko olet hankkinut Akkulumilapion? Upea laite !!!!

Vierailija
53/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käperry sinä sinne luolasi pohjalle päreen valossa odottamaan kuolemaa :D

Vierailija
54/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan markkinoinniksi.

Airfryer on uusi tuote ja niitä myyvät firman kaatavat rahaa mainostoimistoille saadakseen niitä mahdollisimman paljon myytyä. Ei tässä se kummallisempaa ole takana.

Vierailija
55/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei ole airfryeria, mutta moni kyllä kehuu sitä tosi käteväksi. Keittiön työtila on mulle kallisarvoista, haluan mieluiten neliömetrin verran tyhjää tilaa leipomista, pastan tekoa ym. varten ilman, että pitää siirrellä mitään laitteita. Savustuspistoolit ja sousvidesauvat saa kaappiin aina käytön jälkeen, airfryeria huonommin.

Moni myös kehuu robotti imureita,mut mulle ei tule. Ei se nurkkiin mene,ei kukkieni taakse,ei sohvan alle,ei portaisiin ja yläkertaan, ei lipastojen alle.

Mun Roomba mahtuu kyllä sohvan, lipastojen ja tasojen alle. Ja imuroi myös nurkat.

Nostelen tuolit ja pikkukalusteet kylppäriin ennen kuin napsautan robon siivoamaan sovelluksesta.

Olen tallentanut erilaisia tehtäviä: vain eteinen, koko asunto, vain makuuhuone, vain olohuone jne.

Vierailija
56/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL "kolmeksi tunniksi" - ehtii vuorokausi vaihtua ja sähkölasku moninkertaistua, ennen kuin ruokasi on valmista!

Kanansiivet uuniin klo 12:00 ja pois klo 15:00

Kanansiivet Airflyeriin klo 14:50 ja pois klo 15:00

Molemmin tavoin kanansiivet on syötävinä tasan klo 15:00. Voitko uskoa !

Vierailija
57/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fryerilla saan orgasmin joskus jopa alle minuutissa. Siksi. 

Vierailija
58/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
59/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun Roomba mahtuu kyllä sohvan, lipastojen ja tasojen alle. Ja imuroi myös nurkat.

Nostelen tuolit ja pikkukalusteet kylppäriin ennen kuin napsautan robon siivoamaan sovelluksesta.

Olen tallentanut erilaisia tehtäviä: vain eteinen, koko asunto, vain makuuhuone, vain olohuone jne.

Samoin vien lipastot. Sohvat ja Kaapistot ulos kun Robo imuroi itsekseen. Helppoa ja kätevää.

Vierailija
60/98 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitamme perheelle paljon itse ruokaa ja monipuolisesti. Fryer hyvä lisä keittiön varusteisiin ja pohjalle asetettu 5€ silikonivuoka estää sitä likaantumasta. Fryer motonetista 40€ ja hyvin toimii, mökillä samanlainen.

Silikonivuoka tekee siitä haudutuskattilan, koska estää ilmakierron, eikä leivinpaperi ole yhtään parempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän