Kolme teiniä kivittävät miehen hengiltä kun tämä meni tapaamaan 16-vuotiasta tyttöä. 16-vuotias on laillinen ikä Britanniassa
Aikamoista menoa. Teinit luulivat että heidän mielipiteensä oikeuttaa murhaamaan jonkun. Mies ei tehnyt mitään laitonta, ja hänet suunnitelmallisesti sekä kylmäverisesti murhattiin.
Toivottavasti kaikki tekijät saavat elinkautisen.
https://www.thesun.co.uk/news/37908587/boy-stoned-man-death-bragged-fil…
Kommentit (556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli. 16 vuotiaat kykenevät tekemään suunnitelmallisen erittäin julman murhan mutta samaiset 16 vuotiaat eivät ole tarpeeksi kypsiä päättämään kenen kanssa harrastavat seksiä?
Luulit ehkä keksineesi jotain hienoa, mutta oikeasti todistit päinvastoin. Teinit on tyhmiä. Eivät saa tapettua ihmistä jäämättä kiinni, eivätkä osaa vielä päättää, kenen kanssa harrastaa seksiä. He ovat keskenkasvuisia. Ja keskenkasvuisina heidät tuomitaankin.
Se pedari ei ollut ihminen eli saavat sakot, kun lopettivat sairaan eläimen ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki linnaan tyttöä myöten. Käsittämättömän typerää toimintaa nuorilta. Mies ei tehnyt edes mitään laitonta vaikka myöntää täytyy vähän sopimattoman rajamailla. 16 vuotias osaa sanoa että ei kiitos, en halua suhteeseen vanhan setämiehen kanssa ja sillä selvä. Tai sitten voi sanoa että kyllä kiitos ja elää koko elämänsä onnellisessa parisuhteessa loppuun asti ja siihen ei pitäisi meillä olla nokan koputtamista.
Ei voikaan paljon mitään jos tyttö valikoi kaikista ehdokkaista juuri sen viiskymppisen, mutta tässä mies valehteli ikänsä ja kaiken. Nämä pedot jotenkin kaihtaa ja pelkää aikuisia, miksiköhän. Eivät osaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 15-16 vuotiaana poikana harrastanut vaikka kuinka paljon seksiä 30-40 vuotiaiden naisten kanssa.
Miten kehtaat! Sinun tulee heti pyytää näiltä naisilta anteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeuden ottaminen omiin käsiin ei ole koskaan oikein, mutta se on myös joskus reaktio siitä, että oikeus tai sen valvonta eivät toimi. En oikein osaa tuntea sympatiaa tätä uhria kohtaan.
Mihin oikeuden ottamiseen edes viittaat? 16 v on suojaikäraja Britanniassa eikä mies näin ollen edes tehnyt mitään väärin. Suurin epäkohta oli miehen omasta iästään valehtelu, ei mikään muu. Kyseessä oli yksinkertaisesti kylmäverinen murha, joka yritettiin heikosti perustella samanlaisella vinoutuneella oikeudentunnolla mikä sinullakin on. Sinun sisälläsi elää murhaaja, joka haluaa päästä ulos.
Tässä ei ole yritetty porsaanreikää pedomiehille, vaan teineille itselleen. Mutta sitähän sinä rotta et käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälpäin yksi 20v kaveri raiskasi, sai toisena iltana aika lailla turpaansa ja keräillä hampaita.
Semmosta se on kun leikkiin lähtee
Juuri näin pitäisi aina toimia! Hienoa 👍
Päinvastoin. Toivottavasti ensimmäinen tekijä joutui käräjille raiskauksesta ja toiset tekjjät pahoinpitelystä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä monia mammoja hyväksymässä aitoja murhia teoista, jotka eivät edes olleet laittomia. Auts.
Naiset ovat sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä monia mammoja hyväksymässä aitoja murhia teoista, jotka eivät edes olleet laittomia. Auts.
Naiset ovat sairaita.
Pysypä siis kaukana. Myös 16-vuotiaista lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Pe*o biologian, eikä laillisuuden kannalta.
Ei pe*o vaan ephebofiili.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli likainen perverssi, jos oli tyyliin 30 tai yli ja meni tapaamaan 16-vuotiasta. Sen ikäiset heilastelkoot keskenään.
Toi mies oli 49-vuotias! Siis viisikymppinen! Pedari mikä pedari, maailma on hieman parempi paikka kun hoideltiin pois lapsia ahdistelemasta.
Ainoa moka, minkä nuo teinit tekivät oli kehuskelu asialla omilla nimillään ja naamoillaan. Parempi pysytellä anonyymina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Pe*o biologian, eikä laillisuuden kannalta.
Ei pe*o vaan ephebofiili.
Tuo on muuten sellainen asia, jota pedarit tykkäävät väittää. Ihan niin kuin sillä olisi mitään väliä, kun viisikymppinen ukko yrittää päästä käsiksi alaikäiseen lapseen.
On se näköjään peli raakaa Ranuan lisäksi muuallakin. Mies vain vikitteli ja teinit kivitteli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin vi tuttaisi mammana, jos kauniit nuoret teinitytöt varastaisivat mieheni.
Miehet unohtavat aina, että jokainen mamma on ollut aikoinaan teinityttö, ja lähes jokaista meistä on ahdistellut huomattavasti vanhempi mies. Kun itse olin kymmenvuotias pikkutyttö, tuli kerran kirjastossa joku keski-ikäinen mies lähentelemään. Yritti nipistää olemattomasta rinnastani. Pääsin pakoon, kun joku toinen aikuinen tuli viereiselle hyllylle etsimään jotain.
Sille miehelle olisin toivonut - ja toivon edelleenkin - samanlaista loppua kuin tuolle uutisen 49-vuotiaalle pedarille.
Vierailija kirjoitti:
Täälpäin yksi 20v kaveri raiskasi, sai toisena iltana aika lailla turpaansa ja keräillä hampaita.
Semmosta se on kun leikkiin lähtee
Niin ja yksi pedari joka raiskasi omaa lastaan vaginaan ja peräreikään on saanut melko paljon lisää arpia naamaansa.
se sama 192/90
Kaikille pedaria puolusteleville miehille: tyttö itse ei todellakaan halunnut olla tuon ukkelin kanssa, vaan huusi että "...tun pedari, mä olen 16, hoidelkaa se!", ja kuvasi ihan itse päiviltäpäästön. "The girl shouted f****** paedophile, Im f****** 16, get him as she filmed the attack."
Se on luonnollista että kireämpi liha houkuttaa. Mies luonnollisesti metsästää aina kireämpää reikää ja kiinteämpiä tisuja. =D
Ne oli teinipojat, jotka murhasi. Ei suomalaiset naiset.