Kolme teiniä kivittävät miehen hengiltä kun tämä meni tapaamaan 16-vuotiasta tyttöä. 16-vuotias on laillinen ikä Britanniassa
Aikamoista menoa. Teinit luulivat että heidän mielipiteensä oikeuttaa murhaamaan jonkun. Mies ei tehnyt mitään laitonta, ja hänet suunnitelmallisesti sekä kylmäverisesti murhattiin.
Toivottavasti kaikki tekijät saavat elinkautisen.
https://www.thesun.co.uk/news/37908587/boy-stoned-man-death-bragged-fil…
Kommentit (542)
Äijä oli 50v ja kusetti ikänsä :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme että lapset ottaa oikeuden omiin käsiin kun lainsäätäjät ei muuta suojaikärajaa korkeammaksi. Lapset itsekin tietävät että 16 on liian nuori ja ihan lapsi vielä.
Saa nähdä rantautuuko tämmöinen tänne Suomeenkin kun lapsia ei selkeästi meidänkään lainsäädäntö tarpeeksi turvaa.
Ei todellakaan ole "ihan lapsi vielä", ellei ole vallan jälkeenjäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme että lapset ottaa oikeuden omiin käsiin kun lainsäätäjät ei muuta suojaikärajaa korkeammaksi. Lapset itsekin tietävät että 16 on liian nuori ja ihan lapsi vielä.
Saa nähdä rantautuuko tämmöinen tänne Suomeenkin kun lapsia ei selkeästi meidänkään lainsäädäntö tarpeeksi turvaa.
Öööhh, slloinhan kyseinen henkilö voi vain kieltäytyä, ja ongelma ratkaistu?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta ei nyt heru minulta äitinä sympatiaa pedarille. Ne kaikki pitäisi päästää päiviltä, jos minulta kysytään.
Onneksi ei sitten kysytä.
Itse uskoisin että ihminen ei itse voi mitään sille minkä kokee kiinnostavaksi. Pystytkö itse päättämään että tänään kiinnostaa miehet, huomenna naiset? Ellei joku käy ajatuksista laittomiin tekoihin niin siinä on aika löyhät perusteet lähteä kuolemanrangaistuksia jakelemaan. Tämä juttu on käytännössä sama kun jos teinit olisivat esittäneet tuolle uhrille 18 vuotiasta miestä ja sitten kivittäneet sen uhrin haukkuen likaiseksi homoksi. Sitten joku kaltaisesi täällä kommentoimassa että kaikki homot pitäisi päästää päiviltä. Ei jestas.
Vähän ymmärrystä kanssaihmisiä kohtaan veisi aika pitkälle. Jostain päin maailmaa löytyy ihminen, jonka mielestä sinut pitäisi päästää päiviltä koska olet joskus heittänyt tupakantumpin kadulle, ylä-asteella osallistunut kiusaamiseen, jättänyt ostoskärryn toisen auton eteen tai muuta sellaista.
Vähän kärjistettyä mutta tuskin tässä valheen sanaa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkahattutädit päivittykööt tähän päivään. Olette säälittäviä.
Sanopa nyt vaan nimesi, pedo, niin päivitetään vähän sitä sinunkin ajatusmaailmaasi.
Pitäskö sut viedä ladon taakse ellei toi uhkailu lopu?
Susta ei ole viemään ketään mihinkään.
Kamppailulajiharrastajana uhosi pelkästään naurattaa. Muutama napakka suora maksaan, ja olet polvillasi.
Ai no ei siinä mitää mä treenaan vain thaita.
Oho, saat ehkä niillä narukäsillä ja melkein reiän märkään paperiin:DD
Vierailija kirjoitti:
Äijä oli 50v ja kusetti ikänsä :D
Identifioitui 16-vuotiaaksi teinipojaksi, ihan niin kuin minä identifioidun petiitiksi tytöksi, vaikka fyysisesti olen kaksimetrinen korsto. Hänellä oli oikeus transikäisyyteen niin kuin minullakin oikeus olla trans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa nyt vaan nimesi, pedo, niin päivitetään vähän sitä sinunkin ajatusmaailmaasi.
Susta ei ole viemään ketään mihinkään.
Kamppailulajiharrastajana uhosi pelkästään naurattaa. Muutama napakka suora maksaan, ja olet polvillasi.
Ai no ei siinä mitää mä treenaan vain thaita.
Oho, saat ehkä niillä narukäsillä ja melkein reiän märkään paperiin:DD
192/90 mut ehkä täs ollaan sit narukäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööhh, slloinhan kyseinen henkilö voi vain kieltäytyä, ja ongelma ratkaistu?
Miten tämä järjetön hölinäsi on liittyvinään siihen, onko 16-vuotias pikkulapsi vai ei?
"192/90 mut ehkä täs ollaan sit narukäsi"
Oon sua kakskyt kiloo painavampi, mut cool story bro, jos kuvittelet voittavas, jos menee maassapainiin:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on se, että näitä kukkahattutätejä ei kukaan poika tai mieskään halunnut silloin kun he itse olivat 16 vuotiaita. Tai heillä ei riittänyt rohkeutta elää.
Tämä juuri. Sen takia ärsyttää kun nätit 16 v mimmi saavat nyt munaa.
He kyllä luulivat saavansa nuorempaa 😂😂
Kylläpä on murhanhimoista sakkia täällä. Älkää tuomitko! Jumala ei hyväksy omankädenoikeutta. Kaikki me olemme syntisiä ja tehneet vääriä tekoja.
Jeesus opetti nöyryyttä ja anteeksi antamista. Kosto kuuluu yksin Herralle. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi 🙏 Jotta säästyisitte iankaikkiselta kadotukselta
Suomessakin voisi tälläinen tapahtua esimerkiksi eräälle varsin korkeassa asemassa olevalle Willelle?
Kaikki linnaan tyttöä myöten. Käsittämättömän typerää toimintaa nuorilta. Mies ei tehnyt edes mitään laitonta vaikka myöntää täytyy vähän sopimattoman rajamailla. 16 vuotias osaa sanoa että ei kiitos, en halua suhteeseen vanhan setämiehen kanssa ja sillä selvä. Tai sitten voi sanoa että kyllä kiitos ja elää koko elämänsä onnellisessa parisuhteessa loppuun asti ja siihen ei pitäisi meillä olla nokan koputtamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulepa hakemaan. Sovitaanko Tampereen Keskustorille treffit?
Eri, mutta jos asuisin siellä niin voisin tulla ihan huvikseni katsomaan millainen pelle siellä sitten on vastassa ja nauraa päin naamaa.
Hampaattomana sun olisikin hyvä hymyillä sotten loppuelämäsi.
"Hampaattomana sun olisikin hyvä hymyillä sotten loppuelämäsi."
Miksi kuvittelet saavasi yhtään osumaa sisään? Olanyliheitto, käsi hallintaan, rannelukkoa ja polvella toinen käsi kontrolliin, niin on sonni kesytetty.
Vierailija kirjoitti:
"Kamppaillut olet korkeintaan silloin, kun yrität saada pizzalaatikkoa auki."
Aha, tulikin kusi housuun, ja mentiin puolustuskannalle, kun tajusit, että voitkin saada turpiisi:DD
Jonnelta? Epätodennäköistä. Tuollainen puskista huuteleva pikkurunkku ei edes uskaltaisi paikalle.
Täälpäin yksi 20v kaveri raiskasi, sai toisena iltana aika lailla turpaansa ja keräillä hampaita.
Semmosta se on kun leikkiin lähtee
Jenkeissä nuoret järjestivät väijytyksen vähän yli parikymppiselle miehelle, joka sopi treffit nuoremman naisen kanssa.
Kyseinen porukka hakkasi tämän miehen sairaalakuntoon.
Nainen oli 18-vuotias...
Mitä itse teet täällä?