Kauniita tytön nimiä
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Kukkanimet on femiinejä. Aralia, Atsalea, Kielo, Orvokki, Ruusu, Viola
Helmi-Orvokki
Eiks lähes kaikki J-kirjaimella (tai pahimmillaan Y-kirjaimella) alkavat nimet ole alemman luokan antamia nimiä, kuten Jessika, Jasmiina (Yasmin) jne
Vierailija kirjoitti: Eiks lähes kaikki J-kirjaimella (tai pahimmillaan Y-kirjaimella) alkavat nimet ole alemman luokan antamia nimiä, kuten Jessika, Jasmiina (Yasmin) jne
Olipa taas oivallus. Kuulut varmaan itse siihen ylempään luokkaan niinkuin muutkin palstalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Anna Analia.
Anu-Stina
Annaks Sun Namuu, vai mikäs sen Muumio-elokuvan naisen nimi taas olikaan.
Vierailija kirjoitti: Eiks lähes kaikki J-kirjaimella (tai pahimmillaan Y-kirjaimella) alkavat nimet ole alemman luokan antamia nimiä, kuten Jessika, Jasmiina (Yasmin) jne
Jenna, Jemina, Janni ja muut lähiönimet.
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas oivallus. Kuulut varmaan itse siihen ylempään luokkaan niinkuin muutkin palstalaiset.
Pikemminkin tuo on asemastaan epävarmaa, ensimmäisen polven keskiluokkaa. Parempi olla varovainen, ettei vain kukaan luulisi alempiluokkaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaunein on Elina.
Suomi-filmien kaunis ja hyvä tyttö. Klassinen nimi, joihin mielessäni liittyy vain myönteisiä ominaisuuksia.
Hyvin yleinenhän se on eli muutkin pitävät.
Minulla tulee mieleen Elinasta Eulalia Kenkkunen, noita-akka. Voi johtua siitä, että tunnen pari ilkeää Elinaa.
Vierailija kirjoitti:
Elisa
Telia
Elina
Adelina
Angelina
Linda
Lilja
Silja
Ellen
Tulee pappojen makuupatja ja seiska päivää -tyrkky viboja tästä nimestä