Mikä on sun mielestä ruma naisen nimi?
Kommentit (378)
Onko mitään jäljellä? Ketjussa on vissiin käyty läpi kaikki nimet.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta on poistettu viestejä.
No täällä (vapaan sanan palstalla) pitääkin toimia niin, että kopioi itselleen kaikki omat viestit, niin ne voi ladata uudelleen jos tai kun ylläpito tekee perinteistä poistotyötään juuri omalla kohdalla. Itse olen toiminut niin jo kauan, sillä yp poistelee minun viestejäni ihan päätyökseen, heh.
Mielikki,tulee mieleen lettipäinen 50luvun tyttö joka koettaa hampaat irvessä miellyttää kaikkia.
Esteri, se kuuluisa sanonta antaa nimelle niin vastenmielisen kaiun.
Raisa, kuulostaa kuin hiekka rahisisi hampaissa
Virpi, Virve, Mervi.
Eli nimet, missä on v + r kirjaimet. Kuulostaa rumalta
Olipas harvinaisen vastenmielinen ketju. Olisi mukava tietää kommentoijien omat nimet : )
Montakin. Kaikki, mis o nimi mari mis tahansa kohdassa. En ymmär vanhempiiiiiiii, jotka KERTOOOOOOOOp antoooooooooo tollaisiiiiiiiiiii nimiiiiiiii. Just ne kaikki kuuluisi poistaa almanakasta ja ei saisi enää koskaan antaa sellaisia nimiä. Ne hävettävät !!!!!!!!!! Sen nimiset muijat o just kaikkein pahinpiiiiii narsistej ja hulluj ja tyhmiiiiiiii. Peittäjiä !!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään jäljellä? Ketjussa on vissiin käyty läpi kaikki nimet.
Ei ole. Monta puuttuu vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olipas harvinaisen vastenmielinen ketju. Olisi mukava tietää kommentoijien omat nimet : )
Tai kertoisivat lisäksi mitkä nimet ovat ne joista tykkäävät.
Bettiina
Tytti
Titta
Pipsa
Eleanoora
Lotta
Kaisu
Kerttuli
Bea
Lilli
Tiltu
Jemina
Jannica
Olga
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kertoisivat lisäksi mitkä nimet ovat ne joista tykkäävät.
Se voidaan tehdä toisessa ketjussa, se.
Vappu