Paras tapa aloittaa päivä?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Tiukka pyllykolon kairaus on parasta ja sen jälkeen pullo kirkasta ja koppa keppanaa.
Mistä syystä alapeukkuja, onko täällä ahdasmielisiä ja ihmesynkkiä murjottajia?
Vierailija kirjoitti:
Seksillä aloittaisin.
P eppuleikeillä ja tiukalla imemisellä.
Yleensä aloitan päiväni heräämisellä. Olen ymmärtänyt tuttujen puheista että se on varsin yleinen tapa aloittaa päivä.
Lue Raamattua ja rukoile. Yllätyt kuinka hyvin päivä menee!
Venyttely sängyssä, juoda huoneenlämpöinen vesi, jossa sitruunaa, limettiä, inkivääriä ym ja orgasmi klitorisstimulaattorin avulla
Herääminen, suihku ja sitten kahvia.
Joskus kokeilin heräämisen jälkeen heti avannossa pistäytymistä, sitten pikainen lämmin suihku, ruokaa ja wou, tää räjäytti kyllä päivän ihan uuteen kiitoon, mikä energiastartti päivään.
Herään nousen ylös ja roikun tangossa noin minuutin vähän päälle. Tekee hyvää selkärangalle.
Haukun helena koivun palstalla -ihrapun kero 150 kg kainuusta
Saunomalla. Itse saunon joka ikinen aamu kesät talvet. Herättyäni juon ison lasillisen vettä, pesen hampaat ja sitten saunon. Heitän tervan, koivun tai savusaunan tuoksua kiukaalle. Meillä on hetivalmis kiuas, nostan vain kannen ylös ja otan ihanat rentouttavat pitkät löylyt.
Aamihali ja sen jälkeen aamupillu saa päivän alkamaan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla joku milleniaali kun pitää halailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla joku milleniaali kun pitää halailla.
Tai muuten vaan nössö vässykkä.
Hidas aamu .
Käytän usein pari tuntia rennosti. Ruokin kissat, juon teetä ja syön voileipää samalla selaillen nettiä ja päivää suunnitellen ja joskus paria kuukautta eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Saunomalla. Itse saunon joka ikinen aamu kesät talvet. Herättyäni juon ison lasillisen vettä, pesen hampaat ja sitten saunon. Heitän tervan, koivun tai savusaunan tuoksua kiukaalle. Meillä on hetivalmis kiuas, nostan vain kannen ylös ja otan ihanat rentouttavat pitkät löylyt.
Samanlainen kiuas on ja tosi harvoin saunon, suihku sillointällöin riittää
Tiukka pyllykolon kairaus on parasta ja sen jälkeen pullo kirkasta ja koppa keppanaa.