Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naisvihamielinen ilmaisu

Vierailija
15.01.2026 |

Ja naisten miesviha, kuka sitä täälläkin lietsoo? 
Ootteko miettineet, että eikö olisi kätevää jos sekin olisi itänaapurin trollitehtaan suoltamaa propagandaa?

Kenen etua palvelee se, jos suomalaiset täällä riitelee ja vihaa toisiaan, 

sen sijaan että unohdettaisiin pienet kärhämät eikä provosoiduttaisi kaikista hulluilta kuulostavista aloituksista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällainen aloitus saa kannatusta. Tämä porukka rakastaa riidellä. Valtaosa lääkityksellä.

Vierailija
2/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku lietsoo halveksuntaa köyhiä kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Venäjän propagandaahan se onkin. Kun joku on aivopesty, tyyppi alkaa sitten jakamaan viestiä ihan itse. 

Vierailija
4/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ens kerralla kun joku vastakkaista sukupuolta edustavan kommentti menee ns. tunteisiin, miettiskin että eipä saa trolli mua lankaan,  ja siirtyisi kommentoimaan jotain ihan muuta juttua?

Kuulemma sodan aikaan venäläiset levitti huhuja siitä kuinka suomalaiset naiset oli aivan hulluina saksalaisiin sotilaisiin. Todellisuudessa vain murto-osa naisista oli millään tavalla tekemissä saksalaisten kanssa. Sellaiset, jotka nyt muutenkin olivat kaikkien vietävissä, niitä kun löytyy sekä miehistä että naisista.

Vierailija
5/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä kirjottajat ole ihan tavallisia katkeria suomalaisia 

Vierailija
6/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näkee putinin joka nurkassa on todennäkösesti harhainen

Vierailija
7/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irl mä en ole havainnut minkäänlaista mies- tai naisvihaa, vaikka työskentelen todella isossa työyhteisössä. Itseasiassa päinvastoin. Voi tietysti johtua siitäkin, että porukka on korkeasti koulutettua. Se mitä siellä valitettavasti havaitsee on kärsimättömyys ja ylimielisyys ja kohteena on työpaikkahierarkiassa hieman itseä alempana olevat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä