Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Kuivat kädet pienillä haavoilla, kirvelee ja polttelee!

Vierailija
15.01.2026 |

Olen kokeillut vuosien saatossa kalliit ja halvat rasvat, Dermosilit, Clarinsit, norjanlippurasvat, apteekkirasvat.... lista on loputon. Nyt tuntuu, että mikään ei enää auta. Mulla on nyt niin kuivat kädet, että en voi mitään muuta ajatellakaan, kuin tätä kipua; kädet ovat kuin tulessa, helottavat punaisena. Kädet ovat niin kuivat, että en uskalla puristaa niitä nyrkkiin, että ei loputkin nahkat ratkea, nyt jo on pieniä haavoja kädet täynnä.

Onko vielä jotain, mitä en ole älynnyt kokeilla? Antakaa vinkkejä, oi kiltit vauvapalstalaiset!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan apteekin tyjyä rasvaa, kunnolla käsiin joka yönä ja puuvillakäsineet käsiin. Itse sain sellasen reseptin lääkäriltä. 

Vierailija
2/10 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt ihotautilääkärillä? 

Vaivaako tämä vain talvisin? 

Oletko huomannut, että jokin pahentaa oireilua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda Käsisaippua ja muut pesuaineet pois kuivattavista, koska muuten mikään rasva ei auta. 

Vierailija
4/10 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huulivoidepuikko ja laita siitä suoraan kuiviin kohtiin. Sellainen vahamainen voide, jossa ei mentholia tai huulia kohottava ainetta. Vaihda pesuaineet vähemmän kuivattaviksi. Joku 26% rasvainen ihovoide tai enemmän. Paperilla liiat voiteet pois.

Vierailija
5/10 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linola yöksi.

Vierailija
6/10 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkivoidetta tai Bepanthen. Näitä itse käytän päivittäin ja helpottanut.

Vierailija
7/10 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Working Hands-rasva, vihreässä purkissa, toimii.

Vierailija
8/10 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ekseema. Sinkkivoide auttaa. Kun kädet on kunnossa säännöllinen rasvaus ja käsineet käteen ulkona.

Vierailija
9/10 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se ruokavalio? Oletko varma että saat kaikki tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet? Juotko tarpeeksi vettä?

Ja mitä teet niillä käsillä? Itselläni kädet kuivuvat muta-aikaan kun pitää hoitaa hevosten kaavioita. Ohuetkin hanskat auttavat.

Vierailija
10/10 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyshopin hamppurasva. Haisee pahalle, mutta auttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä