Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten pitäisi panostaa mihinkään kun menee ulos niin siellä ei ole naisia

Vierailija
15.01.2026 |

Pitäisi muka käydä salilla ja ostaa hienoja vaatteita. Mitä niillä tekee kun ei ole naisia?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee ny vttuun, ap. Kukaan sua kaipaa. Edes oma äitis. 

Joo toivottavasti pääsee suomesta pois kun täällä ei naisia.

Ap

Ei sua naiset kattele muuallakaan. 
Ja mihinkäs sä persaukinen metsäläinen täältä uskallat edes lähteä?😂😂😂

Olen käynyt ulkomailla ja kyllä naiset katsoo siellä. Suomessa ei vain ole naisia.

Ap

Ainoastaan sun omissa runkkufantasioissas. 
MuuallaKIN, naisia kiinnostaa enempi vaikka se tienpientareella lojuva koirankakkapökäle, kuin tuollainen säälittävä, nolo mato.

Saat haukkua minua niin paljon kun huvittaa. Olen alfa niin se ei vaikuta millään lailla.

Ap

Vierailija
22/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja miten säälittävä trolli olet. Ihan oikeasti ja kulutat aikaasi vinkumalla ja valittamalla jostain näin typeräsät asiasta? 

Kasvata pallit hyvä mies ja avaa silmäsi.

En ole trolli. Minua ei vaan kiinnosta karvaiset miehet koska olen normaali mies jota kiinnostaa naiset.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitäisikö naisten päivystää pakkasessa ap:n kodin ulkopuolella vai?

Vierailija
24/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä suuremmalla syyllä sun pitää panostaa sun ulkonäköön. Kerta ulkona ei ole naisia, sun pitää etsiä ne netistä. Ja netissä kuvilla on iso merkitys.

Vierailija
25/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä suuremmalla syyllä sun pitää panostaa sun ulkonäköön. Kerta ulkona ei ole naisia, sun pitää etsiä ne netistä. Ja netissä kuvilla on iso merkitys.

En panosta enää. Se on ohi. Vietän loppuelämäni tehden omia juttuja. 

Ap

Vierailija
26/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä. Muista se. Nyt voit lopettaa myös tän itsesäälissä rypemisen, ellet sitten nauti siitä. Saahan sitä niinkin huomiota. Säälittävää mutta tavallaan ymmärrettävää.

Vierailija
27/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sä olet käynyt omassa kellarissasi. Se ei ole ulkona. M46

Vierailija
28/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä asenne, jatka tolla!

Eniten mua vaan hämmentää, kun luulin olevani ihan suomalainen (normaali karvainen) nainen ja käyn ulkonakin ihan päivittäin. Ilmeisesti kuitenkin ole sitten karvainen mies, en vain ole tajunnut sitä ennen 

Vierailija
29/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käynyt Specsaversilla.

Vierailija
30/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äskenhän sä olit vielä lähdössä ulkomaille etsimään naista

Vierailija
31/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee ny vttuun, ap. Kukaan sua kaipaa. Edes oma äitis. 

Joo toivottavasti pääsee suomesta pois kun täällä ei naisia.

Ap

Edelleen ihmettelen sitä että miten sokea voitkaan olla. Asut varmaan joko muutaman tuhannen asukkaan kylässä tai jotain. Itse asun pienehkössä kaupungissa ja näen naisia joka kerta kun ulos menen.

Ei ole naisia missään. Toivottavasti saa asiat siihen kuntoon että voi muuttaa joskus maahan jossa on naisia.

Ap

Mitä sinä niillä teet?

Vierailija
32/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En panosta enää. Se on ohi. Vietän loppuelämäni tehden omia juttuja. 

Ap"

Senkus. Mulla on oma nainen.

Vierailija
33/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on joka ikäluokassa vähemmän kuin miehiä, joten tähän se on johtanut.

Vierailija
34/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän täällä Suomessa ole yhtään miestäkään. Ei yhden yhtään. Nada. Zero. Null. Nolla. 

Vierailija
35/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on joka ikäluokassa vähemmän kuin miehiä, joten tähän se on johtanut.

Ei ole. Suomen väestöstä on enemmistö on naisia. Jos on niin nirso, ettei vanhempi nainen kelpaa, niin sitten se on voivoi.

Vierailija
36/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv Alpo 11v

Vierailija
37/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli vauvapalstalla 😅😅😅

Vierailija
38/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin toissapäivänä kaupungilla asioilla ja kovasti näkyi sekä naisia että miehiä. Kahvilassa lounaalla istuessani tuli vielä kaiken hyvän lisäksi mukava mies samaan pöytään ja juteltiin siinä, vaihdettiin puhelinnumerotkin. Tämä mies ainakin pääsi naisen kanssa tekemisiin. Oli myös ihan kivan näköinen, ainakin puhtaiden, siistien vaatteiden ja hiusten/parranleikkuun verran oli panostanut. 

Ajateltiin mennä ensi viikolla uudelleen kahville, ja ehkä elokuviin tai museoon. Jännittää! 😁

Vierailija
39/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin toissapäivänä kaupungilla asioilla ja kovasti näkyi sekä naisia että miehiä. Kahvilassa lounaalla istuessani tuli vielä kaiken hyvän lisäksi mukava mies samaan pöytään ja juteltiin siinä, vaihdettiin puhelinnumerotkin. Tämä mies ainakin pääsi naisen kanssa tekemisiin. Oli myös ihan kivan näköinen, ainakin puhtaiden, siistien vaatteiden ja hiusten/parranleikkuun verran oli panostanut. 

Ajateltiin mennä ensi viikolla uudelleen kahville, ja ehkä elokuviin tai museoon. Jännittää! 😁

Miksi valehtelet netissä? Ei naisia ole missään. Ovat poistuneet suomesta rikkaiden miesten seuraan ulkomaille.

Ap

Vierailija
40/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulevaisuutesi tulee olemaan cuckmies joka elättää toisen miehen jälkeläisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä