Miksi miesten pitäisi panostaa mihinkään kun menee ulos niin siellä ei ole naisia
Pitäisi muka käydä salilla ja ostaa hienoja vaatteita. Mitä niillä tekee kun ei ole naisia?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja miten säälittävä trolli olet. Ihan oikeasti ja kulutat aikaasi vinkumalla ja valittamalla jostain näin typeräsät asiasta?
Kasvata pallit hyvä mies ja avaa silmäsi.
En ole trolli. Minua ei vaan kiinnosta karvaiset miehet koska olen normaali mies jota kiinnostaa naiset.
Ap
Ai pitäisikö naisten päivystää pakkasessa ap:n kodin ulkopuolella vai?
Sitä suuremmalla syyllä sun pitää panostaa sun ulkonäköön. Kerta ulkona ei ole naisia, sun pitää etsiä ne netistä. Ja netissä kuvilla on iso merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä sun pitää panostaa sun ulkonäköön. Kerta ulkona ei ole naisia, sun pitää etsiä ne netistä. Ja netissä kuvilla on iso merkitys.
En panosta enää. Se on ohi. Vietän loppuelämäni tehden omia juttuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä. Muista se. Nyt voit lopettaa myös tän itsesäälissä rypemisen, ellet sitten nauti siitä. Saahan sitä niinkin huomiota. Säälittävää mutta tavallaan ymmärrettävää.
Hei sä olet käynyt omassa kellarissasi. Se ei ole ulkona. M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä asenne, jatka tolla!
Eniten mua vaan hämmentää, kun luulin olevani ihan suomalainen (normaali karvainen) nainen ja käyn ulkonakin ihan päivittäin. Ilmeisesti kuitenkin ole sitten karvainen mies, en vain ole tajunnut sitä ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Äskenhän sä olit vielä lähdössä ulkomaille etsimään naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee ny vttuun, ap. Kukaan sua kaipaa. Edes oma äitis.
Joo toivottavasti pääsee suomesta pois kun täällä ei naisia.
Ap
Edelleen ihmettelen sitä että miten sokea voitkaan olla. Asut varmaan joko muutaman tuhannen asukkaan kylässä tai jotain. Itse asun pienehkössä kaupungissa ja näen naisia joka kerta kun ulos menen.
Ei ole naisia missään. Toivottavasti saa asiat siihen kuntoon että voi muuttaa joskus maahan jossa on naisia.
Ap
Mitä sinä niillä teet?
"En panosta enää. Se on ohi. Vietän loppuelämäni tehden omia juttuja.
Ap"
Senkus. Mulla on oma nainen.
Naisia on joka ikäluokassa vähemmän kuin miehiä, joten tähän se on johtanut.
No eihän täällä Suomessa ole yhtään miestäkään. Ei yhden yhtään. Nada. Zero. Null. Nolla.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on joka ikäluokassa vähemmän kuin miehiä, joten tähän se on johtanut.
Ei ole. Suomen väestöstä on enemmistö on naisia. Jos on niin nirso, ettei vanhempi nainen kelpaa, niin sitten se on voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli vauvapalstalla 😅😅😅
Mä olin toissapäivänä kaupungilla asioilla ja kovasti näkyi sekä naisia että miehiä. Kahvilassa lounaalla istuessani tuli vielä kaiken hyvän lisäksi mukava mies samaan pöytään ja juteltiin siinä, vaihdettiin puhelinnumerotkin. Tämä mies ainakin pääsi naisen kanssa tekemisiin. Oli myös ihan kivan näköinen, ainakin puhtaiden, siistien vaatteiden ja hiusten/parranleikkuun verran oli panostanut.
Ajateltiin mennä ensi viikolla uudelleen kahville, ja ehkä elokuviin tai museoon. Jännittää! 😁
Vierailija kirjoitti:
Mä olin toissapäivänä kaupungilla asioilla ja kovasti näkyi sekä naisia että miehiä. Kahvilassa lounaalla istuessani tuli vielä kaiken hyvän lisäksi mukava mies samaan pöytään ja juteltiin siinä, vaihdettiin puhelinnumerotkin. Tämä mies ainakin pääsi naisen kanssa tekemisiin. Oli myös ihan kivan näköinen, ainakin puhtaiden, siistien vaatteiden ja hiusten/parranleikkuun verran oli panostanut.
Ajateltiin mennä ensi viikolla uudelleen kahville, ja ehkä elokuviin tai museoon. Jännittää! 😁
Miksi valehtelet netissä? Ei naisia ole missään. Ovat poistuneet suomesta rikkaiden miesten seuraan ulkomaille.
Ap
Sinun tulevaisuutesi tulee olemaan cuckmies joka elättää toisen miehen jälkeläisiä.