Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko se "vanha miesten maailma" todella niin huono?

Vierailija
15.01.2026 |

Vaikka joku 70-80 luvun meno, joka on monen mielestä täyttä painajaista?

- kouluissa opittiin ja osattiin käyttäytyä

- lähes kaikki pariutuivat ja saivat lapsia

- töitäkin riitti tällä systeemillä jokaiselle halukkaalle

- vaatimatonkin työ toi riittävän elintason, ei tarvitttu tukia palkan päälle kun hintatasokin oli järkevä

- töissä sai nauraa räkäisesti ja kertoa härskejäkin vitsejä, nyt murjotetaan ja kärsitään mt-ongelmista

Listaahan voisi jatkaa loputtomiin, mutta eiköhän tuosta jo pointti tule esiin.

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista keskustelua odotat?

Vierailija
2/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisestä ja entisestä parhaat palat, niin se olisi lähes täydellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaisi, jos olisin mies. Naisena olen tyytyväinen, että ollaan noistakin ajoista eteenpäin päästy.

Vierailija
4/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi, jos olisin mies. Naisena olen tyytyväinen, että ollaan noistakin ajoista eteenpäin päästy.

Miten niin eteenpäin? Eihän taantumus ole edistystä.

Vierailija
5/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta hyvä, että on naiskiintiöt? Haluatko sinä tulla valituksi sukupuolesi vuoksi etkä taitojesi vuoksi?

Vierailija
6/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli kaikki paremmin.

Vierailija
7/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin voivat paremmin siihen aikaan kuin nyt.

Vierailija
8/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta hyvä, että on naiskiintiöt? Haluatko sinä tulla valituksi sukupuolesi vuoksi etkä taitojesi vuoksi?

Miehille on aina ollut mieskiintiöt ja munalla on päästy ja edelleen päästään töihin pätevämpien naisten ohi, joten turhaan ul iset siellä.

-eri

Vierailija
9/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot.

Vierailija
10/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille on aina ollut mieskiintiöt ja munalla on päästy ja edelleen päästään töihin pätevämpien naisten ohi, joten turhaan ul iset siellä.

-eri

Nyt on kyllä tiukat psykoosit. Jos olisit ollut työelämässä, niin tietäisit että pätevin saa paikan. Ei kukaan pomo palkkaa huonompaa tekijää rasitteeksi.

Vierailija
11/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Et vastannut kysymykseen. Haluatko sinä tulla valituksi sukupuolesi vuoksi etkä taitojesi vuoksi?

Ennen oli maantapa nyt on julkinen kiintiö. 

Vierailija
12/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät voineet.

Vierailija
13/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Olisitko sinä tehnyt naisena kauppaa saunassa?

Vierailija
14/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan fakta, että naisten mt-ongelmat ovat räjähtäneet käsiin.

Vierailija
15/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap oikeassa. Komppaan. 

Vierailija
16/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän ne vanhoina hyvinä aikoina tuli miehetkin valituiksi juuri sukupuolensa vuoksi. Miehiä  palkattiin sukupuolensa takia duuneihin ja virkoihin ja naiset ohitettiin suvereenisti, kahvia pääsivät kaatelemaan herroille jos nainen oli nuori ja sievä. Mitä siis vingut? Taidat olla ihan liian nuori muistamaan sitä todellisuutta.

Vierailija
17/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli se niillä jotka olivat luonnostaan sen perinteisen miehen mallin mukaisia. Se oli taas melkoista kidutusta naisten lisäksi myös niille miehille jotka millään tavalla poikkesivat muotista. Enkä tarkoita mitään homoja mutta jo se jos kiinnostuksesi mitenkään poikkesivat siitä viina-autot-jääkiekko akselista niin olit muiden silmissä outo.

Vierailija
18/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän ne vanhoina hyvinä aikoina tuli miehetkin valituiksi juuri sukupuolensa vuoksi. Miehiä  palkattiin sukupuolensa takia duuneihin ja virkoihin ja naiset ohitettiin suvereenisti, kahvia pääsivät kaatelemaan herroille jos nainen oli nuori ja sievä. Mitä siis vingut? Taidat olla ihan liian nuori muistamaan sitä todellisuutta.

Vastaa nyt kysymykseen äläkä kierrä. Haluatko sinä tulla valituksia sukupuolesi vuoksi etkä taitojesi vuoksi? 

Vierailija
19/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et vastannut kysymykseen. Haluatko sinä tulla valituksi sukupuolesi vuoksi etkä taitojesi vuoksi?"

Miksi oletat että taidot olisivat jotenki heikommat jos tulee valituksi kiintiössä? Kiintiöitähän tehdään siksi että joku ryhmä ei tule jostain syystä normaalisti valituksi vaikka olisikin oikeasti ihan pätevä.

Vierailija
20/182 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen ikäinen että on omakohtaista kokemusta. Voin vakuuttaa etten tosiaankaan voinut siinä äijäkulttuurissa paremmin. Luojan kiitos että sikailevien miesten puuhiin lopulta alettiin puuttua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän