Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on lapsena hyväksikäytetty seksuaalisesti, niin muistaako sen aikuisena?

Vierailija
26.04.2007 |

En muista sellaista tapahtuneen, mutta käyttäydyin jostain syystä lapsena siten , että se tulkittaisiin tänä päivänä varmaksi todisteeksi seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Mietin vain ,että johtuukohan epämääräinen ahdistuneisuus ja kaikki sellainen jostain tuollaisesta.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on todella kipeä enkä todellakaan voisi mennä puhumaan tästä ällöttävästä asiasta sille miehelle! Olen yrittänyt sulkea mieleni asialta ja joskus se onnistuukin, mutta kalvaa se silti todella paljon.

Nyt, kun kirjoitin tänne asiasta niin ahdistus nosti taas päätään ja rintaan tuli se möykky mitä olen vuosien ajan jo sisällä kantanut!

Vierailija
22/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kokeilla mitään " uusia" juttuja, enkä välttämättä muutenkaan pidä seksistä juurikaan. En ole koskaan saanut orgasmia miesten kanssa, itsekseni kyllä.

Olin noin 8v, kun nukuin päikkäreitä isäni vieressä (kuten monesti aiemminkin). Minusta oli kiva mennä äidin ja isän sänkyyn nukkumaan päivällä. Isäni nukkui monesti yhtä aikaa. Yhden kerran heräsin siihen, kun isäni hieroi alapäätäni. En uskaltanut hievahtaakaan, enkä sanoa mitään. Aikansa hierottuaan, hän otti kätensä pois minun housuistani ja silloin minä nousin ylös, enkä ikinä enää nukkunut isäni vieressä. Asiasta en ole ikinä kenellekään puhunut. En vain ole pystynyt. Mutta uskon sen vaikuttaneen omaan seksuaaliseen rajoittuneisuuteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 6 vuotias ja siskoni 3v. Lukiossa oleva serkkuni tuli kylään ja heitti yhdessä huoneessa housunsa nilkkoihin. sittenhän pyysi minua tulemaan istumaan peniksen päälle. kieltäydyin ja muistan selvästi kuinka hihittelin. tajusin heti, että kyseessä oli jotakin sopimatonta, koska serkku sanoi, että siitä ei saa puhua äidille. kerroin tapauksen tietenkin äidilleni ja hän suuttui minulle. hän sanoi, ettei tuollaisia saa puhua. nyt aikuisena olen nuhdellut äitiäni asiasta. hän tahtoo kieltää asian, koska kyseessä hienon perheen lapsi. ei kai kukaan 6v keksi moista? serkku on nyt naimisissa ja hänellä on perhe. oksettaa edelleen koko mies.

Vierailija
24/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En halua kokeilla mitään " uusia" juttuja, enkä välttämättä muutenkaan pidä seksistä juurikaan. En ole koskaan saanut orgasmia miesten kanssa, itsekseni kyllä.

Olin noin 8v, kun nukuin päikkäreitä isäni vieressä (kuten monesti aiemminkin). Minusta oli kiva mennä äidin ja isän sänkyyn nukkumaan päivällä. Isäni nukkui monesti yhtä aikaa. Yhden kerran heräsin siihen, kun isäni hieroi alapäätäni. En uskaltanut hievahtaakaan, enkä sanoa mitään. Aikansa hierottuaan, hän otti kätensä pois minun housuistani ja silloin minä nousin ylös, enkä ikinä enää nukkunut isäni vieressä. Asiasta en ole ikinä kenellekään puhunut. En vain ole pystynyt. Mutta uskon sen vaikuttaneen omaan seksuaaliseen rajoittuneisuuteeni.

täytyy miehellä olla jotain pahasti vinossa. Se täytyisi mielestäni tuoda hänelle päin naamaa " Sika, etkö muista, senkin sika, sitä kertaa siellä sängyssä!" Itse varmaan toisin tuon hänelle ihan kylmästi silmille

Vierailija
25/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten äitisi kykeni vain ohittamaan kertomasi! Tosi törkeetä! Noin juuri monet vanhemmat sulkevat silmänsä totuudelta. Hyi!

Vierailija
26/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat seksuaalisesti rajoittuneita, ennakkoluuloisia ja heidän on vaikea nauttia kosketuksesta!

Vierailija
27/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En muistä mitään, mutta olen ihmetellyt kun nämä mun seksiongelmat on niin äärimmäisiä. Oikeasti en ole tällä palstalla koskaan tavannut vielä niin estoista tapausta kuin itseni. Ja täällä tunnetusti näkee sentään kaikenlaista. Jotta mm. pystyisin nauttimaan seksistä edes vähän (okei, tosi vähän), sen täytyy mennä aina samalla lailla. Heti jos mies yrittää jotain vähänkin odottamatonta, menen täysin lukkoon.

Vierailija
28/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa meille hankittiin sisällä olevan sähkösaunan lisäksi pihalle ulkosauna. Isällä oli tapana tulla saunalla " tuomaan puita" . Puut olisi voinut jättää pukuhuoneen puolelle, mutta aina " täytyi" aukaista saunan ovi ja jäädä katselemaan.

Tuntui inhottavalta. Tätä tapahtui 18v asti. 19v muutin pois kotoa. Kerran sen jälkeen, kun olen ollut vanhempieni luona ulkosaunassa, isäni pokkana tuli taas katselemaan, ilman mitään syytä. Varmasti näki, että vaatteeni olivat pukuhuoneessa ja kuuli ääneni, kun puhuin poikani kanssa.

Vierailija
29/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestissäni tämä serkku oli " paremman" perheen lapsi. merkittävässä asemassa olevat vanhemmat pienessä kaupungissa. Minulla on varmasti maailman paras äiti, mutta kieltämättä kaihertaa tämä silmien sulkeminen tältä ikävältä tapahtuneelta. veikkaan, että ihan vastaavia tapauksia on enemmänkin. siis sellaisia, missä vanhempi ei halua uskoa todeksi hyväksikäyttöä. minulla on edelleenkin kiusallinen olo tämän kyseisen miehen seurassa. kauhistuttaa, kun silläkin on jo perhe.

Vierailija
30/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan siihen pysty. EN yksinkertaisesti kykene puhumaan asiasta kenellekään. Edes nykyinen aviomieheni ei asiasta tiedä. On joskus ihmetellyt ääneen seksuaalista rajoittuneisuuttani, mutta syytä siihen en ole pystynyt sanomaan ääneen. Itse asiassa ensimmäistä kertaa edes kirjoitin asiasta mihinkään. Ja kun äsken tapauksesta kirjoitin, aloin itkemään. Olen nyt jo yli 30v ja asia on edelleen minulle todella kipeä kohta. Ehkä olisi aiheellista jutella asiasta jonkun kanssa, mutta sanat eivät vain tule ulos...

Vierailija:

Vierailija:

täytyy miehellä olla jotain pahasti vinossa. Se täytyisi mielestäni tuoda hänelle päin naamaa " Sika, etkö muista, senkin sika, sitä kertaa siellä sängyssä!" Itse varmaan toisin tuon hänelle ihan kylmästi silmille

Vierailija
31/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoidossa nelivuotiaana vanhemmalla pariskunnalla. Nyt vanhemmiten muistan, miksi pariskunta kieltäytyi jatkosta. Olin muka käyttäytynyt huonosti ja sylkenyt sen pariskunnan miehen päälle.

Muistan ahtaan asuntovaunun ja minun piti nukkua sen papparaisen vieressä.

Seksisuhteet ja suhtautuminen seksiin on kuin muilla :(

Paljon irtosuhteita ja koskettamisen inhoa..

Vierailija
32/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnallasi olisi myös hyvä ystäväsi tukenasi.

Vierailija
33/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en ainakaan siihen pysty. EN yksinkertaisesti kykene puhumaan asiasta kenellekään. Edes nykyinen aviomieheni ei asiasta tiedä. On joskus ihmetellyt ääneen seksuaalista rajoittuneisuuttani, mutta syytä siihen en ole pystynyt sanomaan ääneen. Itse asiassa ensimmäistä kertaa edes kirjoitin asiasta mihinkään. Ja kun äsken tapauksesta kirjoitin, aloin itkemään. Olen nyt jo yli 30v ja asia on edelleen minulle todella kipeä kohta. Ehkä olisi aiheellista jutella asiasta jonkun kanssa, mutta sanat eivät vain tule ulos...

Se on ihan totta, varmaan on äärimmäisen vaikeaa puhua asiasta kenenkään kanssa. Se on ainakin hyvä, että edes nyt pystyit sanomaan. Tosi ikävä asia, ja se on kyllä kanssa varmaan niin, että ei asiasta sanominen saa tapahtunutta tekemättömäksi. Ja sinä itse olet se, joka saa päättää siitä, kenelle sitä kertoa. Voi tietenkin olla, että esim. psykologille asian paljastaminen ja läpikäyminen voisi helpottaa sitä, että asia on tukahdutettu sinun sisääsi. Se tulisi saada sanoa ulos, ainakin välillisesti. Eihän se kokemus mihinkään katoa, mutta sitä voisi psykologin kanssa mahdollisesti käsitellä oikealla tavalla. On varmaan parempi, että jollekin ulkopuoliselle, ei asianosaiselle, etenkin, jos sinusta siltä tuntuu.

Vierailija
34/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös erittäin rajoittunut seksin suhteen. En voisi harrastaa seksiä yhdenillan jutun kanssa vaan minun on ehdottomasti tunnettava ja luotettava partneriin! Joskus tuntuu etten millään pysty nauttimaan seksistä, mutta onneksi siihenkin olen jo vuosiensaatossa kyennyt!

Ja monesti mietin, että olenko jotenkin itse ärsyttänyt tätä miestä tai syyttelen tapahtuneesta itseäni. Vaikka oikeasti syy ei todellakaan ole minussa vaan tässä miehessä.

Olen jo oikeastaan haudannut ajatuksen, että paljastaisin asian läheisilleni. Ammattiauttajan puoleen on joskus varmaan käännyttävä, koska taakka asiasta painaa hartioilla niin paljon ja vaikuttaa elämään! 15-vuotta olen kantanut asiaa sisälläni ja sen tuska ei kai koskaan mene pois!

Vierailija
35/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille iskostetaan mallia, että kaikki ovat seksiä jatkuvasti ja seksi on koko ajan läsnä elämässä. Eihän se nyt ihan niinkään mene.

Vierailija
36/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei välttämättä muista,mieleen saattaa alkaa tulla vaan outoja mielikuvia jne....... Joista ei siis tiedä, onko ne totta vai unta :(

Vierailija
37/52 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen seksiä joka tuutista-mentaliteetti on varmasti jollain tapaa vahingollista lapsille. Ne kasvavat pienestä pitäen seksuaalisuuteen. Jo nuketkin näyttävät pikkuhuorilta (Btazit).

En ole mikään tiukkapipo seksin suhteen, mutta lapset pitäisi säästää siltä TÄYSIN!!

Vierailija
38/52 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en muista ja neitsyt olin kun ekan kerran harrastin seksiä. Parnereita onkin ollut sitten tasan kaksi, neitsyyden vienyt räkäkänninen yhdenillanjuttu ja nykyinen mies.

- Olen aina hävennyt todella paljon rintojani, ja vielä erityisesti alapäätäni

- En ole ikinä nauttinut kosketuksesta

- En ole antanut kenenkään miehen hyvällä alapäätäni. Tiedän, että tätä on vaikea uskoa, koska olen naimisissakin, mutta niin se vaan on. Mieheni taisi nähdä alapääni kunnon valossa ensimmäistä kertaa synnytyssalissa. Uskokaa tai älkää, mutta tämä on totta.

- En tietenkään saa orkkua yhdynnässä jollen itse tee sitä. Joskus sekin on onnistunut. Suuseksi - no way.

- Masturboida voin normaalisti.

- En kerta kaikkiaan saa otetuksi suihin. Se on niin vastenmielistä, että joudun keräämään aina voimia että saan koetettua vähän aikaa lutkuttaa.

- Seksi on pakko mennä saman kaavan mukaan, muuten panikoin ja jähmetyn täysin.

- Olen harrastanut mieheni kanssa niin paljon vastentahtoista seksiä, että nyt on todella vaikea pitää raivo sisällä kun mies lähestyy. Mitä tapahtuu enää todella harvoin. Usein saan voimakkaita sadistisia mielikuvia, kun mies rupeaa hyväilemään. Kuvittelen kuinka lyön kiväärinperällä suoraan kasvoihin miehiä, jotka on maassa polvistuneena, side silmillä.

Että tämmöistä on meidän " seksielämä" . Paneeko joku paremmaksi?

Vierailija
39/52 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos pakottaa on se raiskaus. Nyt terapiaan niin kuin olis jo.

Vierailija
40/52 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestänikään en oikein tiedä, onko minua käytetty hyväksi, mutta samalla tavalla tuli joskus niin suuri inho omaa aviomiestäni kohtaan sängyssä, että en oikein voinut ajatella, että mikään muukaan syy siihen olisi voinut olla. Siis samalla tavalla kuin sinä, minulle tuli suorastaan halu nirhata tuo mies, kun hän lähestyi minua. Silloin kyllä ymmärsin, että meikäläinen tarvitsee jotain apua, tosi kauhea inho fyysisesti miestäni kohtaan, tuli ihan sellainen pahoinvoiva olo.