Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaajalla ajat myöhässä, lähdin pois ilman leikkausta ja nyt mun pitää muka maksaa!

Vierailija
13.04.2007 |

Mulla oli tänä aamuna kampaaja varattuna. Kyseessä oli ihan vain latvojen ja etuhiusten siistiminen.

Kun oli odottanut PUOLI TUNTIA, sanoin kampaajalle, että mä en valitettavasti ehdi odottaa kauempaa, mun on mentävä nyt. Kampaaja sanoi, että heillä on käytäntö, että jos aikaa ei peruuta väh. vuorokautta ennen, joutuu maksamaan siitä 75%.

Mun olisi siis pitänyt maksaa puolen tunnin odotuksesta 21 euroa! Sanoin, etten todellakaan maksa, koska hän oli myöhässä, minä en. Päin vastoin, hänen pitäisi maksaa mulle, koska minunkin aikani on arvokasta.

Lähdin pois maksamatta, kampaaja huusi vielä perääni, että laittaa laskun tulemaan kotiin.

Uskomatonta!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä kampaaja.

Vierailija
2/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla sinun vikasi, jos kampaaja ei pysy aikataulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmasti paremman kampaajan joka osaa laatia aikataulunsa oikein.

Vierailija
4/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli muutenkin ylläri se, että joutuu maksamaan 75% työn hinnasta, jos ei peruuta aikaa ajoissa.

Ymmärrän kyllä, että ärsyttää, jos ei asiakas tulekaan. Mutta ei mulle oo koskaan sanottu, että joutuisin maksamaan, jos en peruuta.

Ja ikinä en enää sinne kampaajalle mene, enkä suosittele kellekään.

ap

Vierailija
5/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on moka kampaajan puolelta, koska ei ole ehtinyt sinua ottaa vastaan sovittuun aikaan. sinä olet ollut ajoissa.

jos olisit itse puoli tuntia myöhässä tai jättänyt vain tulematta paikalle, siinä tapauksessa sinua voitaisiin laskuttaa. näin on joissain muissakin kampaamoissa tapana, yleensä laskutetaan noin 50 % tosin eikä 75 %.

yleensäkin ei kyllä kampaajan pitäisi alkaa huutamaan asiakkaalleen.

t. itsekin kampaaja

Vierailija
6/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä tapauksessa sinun ei tietenkään tarvitse maksaa. eikö se ole ihmisten mielestä sitten normaali käytäntö että maksetaan , jos aika jätetään käyttämättä? Minusta on. Olenkin yrittäjä.

Vierailija
7/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee lasku, soitat kuluttaja-asiamiehelle!

Terv. kampaaja

Vierailija
8/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on yksi " myymätön aika" . eli tuolta ajalta yrittäjä ei saa sitten tuloja, vaikka alunperin on ollut tarkoitus. tuo vuorokautta enen ilmoittaminen on yrittäjän turva, hän voi myydä peruuntuneen ajan vielä jollekkin.

tuo mitä sinä teit on törkeää käytöstä, sillä jos varaat ajan palveluun voit varautua siihen että joskus ajat on myöhässä ja aina vika ei ole kampaajassa. riittää että kaksi asiakasta tulee vartin myöhässä niin se on jo puolen tunnin viive. jos sinulla ei ole aikaa odottaa puolta tuntia niin varaa aika niin että pystyt tarvittaessa venyttää aikatauluasi. tuo puolituntia olisi voinut venähtää omassa leikkauksessasikin yllättäen.

maksa varaamasi aika-

Vierailija
9/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajan moka ehdottomasti. Puoli tuntia on pitkä aika odottaa ja et varmasti ainut ole, jolla voi olla aikataulu itselläkin, eikä pelkästään kampaajalla. Todella tökeröä käytöstä. Olisi voinut ajatella, että kampaaja olisi pahoitellut aikojen myöhässä oloa ja pitänyt omana kipeänään sen,että sinun kohdalta jäi tulot saamatta, mutta tuollalailla käyttäytyä, huh huh...

Vierailija
10/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menettää tämän asiakkaan oman myöhästymisensä tähden.

Vaikka asiakkaalla olisi mennyt puoli tuntia, niin hän oli siihen varmasti varautunut, mutta ei siihen, että odottaa ensin puoli tuntia, jonka jälkeen oma käsittely kestää sen vartin, tai puoli tuntia lisää.

Odotus- ja myöhästymisajan tulee olla KOHTUULLINEN. Asiakkaan velvollisuus ei ole varata extra-aikaa kampaajan aiaktaulujen pettämisen takia.

Vierailija
11/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nyt pitää pystyä luottamaan siihen, että palveluntarjoaja kykenee organisoimaan hommansa niin, että pysyy aikataulussa. Ei voi olettaa, että asiakas varaa puolen tunnin leikkaukseen aikaa n. kolme tuntia sillä yrittäjähän saattaa olla aikataulustaan myöhässä!!!

Ja kyllä ne kysyy aikaa varatessa, että mitä on tarkoitus tehdä ja varáavat sitten sopivan ajan varauskirjaansa. Sinulta on huonoa käytöstä jos ilmoitat haluavasi leikkauksen ja paikan päällä muutatkin mielesi ja vaadit raidat leikkauksen lisäksi...

Vierailija
12/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahne kampaaja oli ajatellut leikkavansa sut " jossain välissä" ilman varsinaista varattua aikaa.

Vierailija
13/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahoitella asiaa ja tarkistaa, että voiko asiakas odottaa. Jos kampaaja ei vielä puolen tunnin myöhästymisenkään jälkeen ollut valmis, niin kauankohan hänellä olisi vielä kestänyt?

Kun se " pieni viimeistelykin" voi helposti kestää sen vartin lisää.

Vierailija
14/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän tietty käytännön, mutta kuitenkin..

Vierailija
15/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän olen monta kertaa joutunut kokemaan. Ja ainoastaan yksi yksityisen puolen lääkäri on pahoitellut myöhästymistä.

Vierailija
16/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selloin Hairstoressa on tosi huonoja nuoria kampaajia!!! Älkää vaan vahingossakaan menkö sinne. Ne tosin on nuoria ja varmaan vaihtaa paikkaa tiuhaan?

Vierailija
17/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia et kampaaja oli myöhässä...

Vierailija
18/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt, lähes poikkeuksetta asiakasta laskutetaan 20 minuutin toimenpiteen mukaan. Silti myöhästymisien takia olet joutunut itse jonottamaan jo tuon 20 min. Kuka siis korvaa sen ajan minulle?

Vierailija
19/35 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin Mehiläisessä, jossa jouduin odottaa vajaa 30 min. Lääkäri ei veloittanut minulta MITÄÄN!!! Itse olin huuli pyöreänä, en olisi niin hyvää palvelua osannut odottaa!!

Vierailija
20/35 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kohtuullinen aika odottaa?