Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On aika hävittää hyvännäköiset

Vierailija
15.01.2026 |

Tämä olkoon se vuosi että hyvännäköiset teilataan. Heidän on aika kadota lopullisesti

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan asunut siellä Orimattilassa en edes lähellä sitä paikkaa. En tiedä mistä tuollainen tieto edes on. Täältä on joku 6 tunnin matka sinne

Vierailija
22/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentille 15: 

Parempi sekin, että kohdellaan normaalisti ja asiallisesti, vaikka se tarkoittaisikin, että olisi jotenkin ilmaa. 
Voisihan muutkin kohdella sinua samalla asenteella, millä sinä syljet katkeraa myrkkyäsi ja mikä ulina ja uhriutuminen siitä sitten syntyisikään... 

Ehkä parempi olisi hävittää teidät katkerat pskat, kun ei teistä enää ihmisiksi ole ja kun ette itse näytä saavan aikaiseksi itsenne hävittämistä... 

Eli pitäis teeskennellä vain.. No helppoa kauniiden olla!!!!!!!!! No tule murhaamaan. Mulle on aivan sama. 

Riittää, aivan varmasti niille hyvännäköisiksi luokittelemillesikin, että käyttäydyt asiallisesti ja kohtelet heitä, kuin ihmistä. 
Et pura heihin omaa katkeruuttasi tmv. 
Olet minulle ilmaa, joten niin kauan, kuin et sylje katkeraa myrkkyäsi läsnäollessani yhtään kehenkään oikeuttaen sen omalla vihalla ja katkeruudellasi, ei voisi vähempää kiinnostaa olemassaolosi, mutta puutun kyllä asiattomaan käytökseesi vailla päteviä perusteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentille 15: 

Parempi sekin, että kohdellaan normaalisti ja asiallisesti, vaikka se tarkoittaisikin, että olisi jotenkin ilmaa. 
Voisihan muutkin kohdella sinua samalla asenteella, millä sinä syljet katkeraa myrkkyäsi ja mikä ulina ja uhriutuminen siitä sitten syntyisikään... 

Ehkä parempi olisi hävittää teidät katkerat pskat, kun ei teistä enää ihmisiksi ole ja kun ette itse näytä saavan aikaiseksi itsenne hävittämistä... 

Eli pitäis teeskennellä vain.. No helppoa kauniiden olla!!!!!!!!! No tule murhaamaan. Mulle on aivan sama. 

Riittää, aivan varmasti niille hyvännäköisiksi luokittelemillesikin, että käyttäydyt asiallisesti ja kohtelet heitä, kuin ihmistä. 
Et pura heihin omaa katkeruuttasi tmv. 
Olet minulle ilmaa, jot

No en ala teeskentelemään. 

Vierailija
24/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä pitää todistaa että asun VAASASSA en missään ORIMATTILASSA. Tiedän missä asun. 

Vierailija
25/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee päätöksen käyttäytyä tietyllä tavalla, tekee samalla myös päätöksen seurauksista. 
Kannattaa muistaa se eikä sitten uhriutua, kun ne seuraukset eivät miellytäkään itseä. 

Vierailija
26/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkea ja älytön avaus :D

Jaa. Ei kaikista voi tulla mitään jumalattaria. En ala leikkimään mukavaa kun mä en sattunut olemaan mikään aah aah kaunis

Mitäs muuta sinne Orimattilaan kuuluu? 

On se kumma kun ei edelleenkään mene perille etten asu edes siellä. Kaikki muu kommentti uskotaan mutta kun sanon että minä en ole koskaan asunutkaan tuolla vaan ihan eri paikassa ei uskota. 

Oikeuden paperit eivät valehtele, arvon Hokkajankkis. https://yle.fi/a/74-20147321

Vierailija
27/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tekee päätöksen käyttäytyä tietyllä tavalla, tekee samalla myös päätöksen seurauksista. 
Kannattaa muistaa se eikä sitten uhriutua, kun ne seuraukset eivät miellytäkään itseä. 

Mitä veetä. En mä ole sanonut mistään seurauksista yhtään mtn.. Minä vain sanoin etten asu Orimattilassa. Ymmärrän seuraukset ja sillä mitä jatkossa ei ole väliä koska sosiaalinen rangaistus on elinikäinen. 

Vierailija
28/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkea ja älytön avaus :D

Jaa. Ei kaikista voi tulla mitään jumalattaria. En ala leikkimään mukavaa kun mä en sattunut olemaan mikään aah aah kaunis

Mitäs muuta sinne Orimattilaan kuuluu? 

On se kumma kun ei edelleenkään mene perille etten asu edes siellä. Kaikki muu kommentti uskotaan mutta kun sanon että minä en ole koskaan asunutkaan tuolla vaan ihan eri paikassa ei uskota. 

Oikeuden paperit eivät valehtele, arvon Hokkajankkis. https://yle.fi/a/74-20147321

Mä en ole mikään hokkajankkis.. Tuo lehtijuttu kylläkin koski mua  ja ne paperit tuli ihan tänne Vaasaan eikä mihinkään Orimattilaan! 

Vierailija
29/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä on jostain syystä lukenut että Orimattila mutta se ei todellakaan pidä paikkaansa. 

Vierailija
30/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa olisi valehdella että missä asun. Kun kyllähän sekin voidaan selvittää

Vierailija
31/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkattu poliisille. Älä ihmettele jos ottavat yhteyttä.

Vierailija
32/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas naurettavaa. 

Vierailija
33/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti yksi tuomio ei vielä riitä hakemaan apua noihin käytöshäiriöihinsä. 

Vierailija
34/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joku trollaus missään mitään todistaa en ole sanonut tekeväni heille mtn

Vierailija
35/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti yksi tuomio ei vielä riitä hakemaan apua noihin käytöshäiriöihinsä. 

En ole maininnut tiinasta tässä yhtään mtn.. 

Vierailija
36/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä? Hyvännäköisiä päinvastoin pitää kannustaa lisääntymään mahdollisimman paljon.

Vierailija
37/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mihin siihen ettei rakasta hyvännäköisiä ihmisiä ja opi olemaan sokea

Vierailija
38/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä ihmettä? Hyvännäköisiä päinvastoin pitää kannustaa lisääntymään mahdollisimman paljon.

Tottakai.. Eiköhän niitä kannusteta muutenkin ilman etten mä sitä tee. Ei kiinnosta feikkaaminen 

Vierailija
39/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mihin siihen ettei rakasta hyvännäköisiä ihmisiä ja opi olemaan sokea

Tuohon katkeruuteesi ja vihaasi. 
Kukaan ei pakota eikä käske sinua rakastamaan yhtään ketään. 
Riittää, että käyttäydyt ja kohtelet asiallisesti, kuin ihmistä. 

Vierailija
40/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olen helvetin kyllästynyt rumaksi haukkumiseen ja siks musta tuli katkera. Ei kaikki rumatkaan jaksa kyyhöttää nurkassa ja alistua 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi