On aika hävittää hyvännäköiset
Tämä olkoon se vuosi että hyvännäköiset teilataan. Heidän on aika kadota lopullisesti
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä olen helvetin kyllästynyt rumaksi haukkumiseen ja siks musta tuli katkera. Ei kaikki rumatkaan jaksa kyyhöttää nurkassa ja alistua
Ja kuvittelet, että tuo kiukuttelusi ja lapsellinen uhmasi on oikeutettua jopa niidenkin kohdalla, jotka tuolla kohtelevat sinua ystävällisesti ja asiallisesti, koska pidät heitä silmissäsi hyvännäköisinä?
Ihan syystäkin sua on rumaksi haukuttu, jos tuo asenteesi...
Ei kukaan tosissaan halua että kukaan kenen toivotaan päätyvän hoitoon olis ns parantunut. Hoitoa käytetään vain kulissina
Hyvännäköiset tappamalla intersektionaalinen yhdenvertaisuus ja tasa-arvo etenee. Yksi sortoasetelma vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua mihin siihen ettei rakasta hyvännäköisiä ihmisiä ja opi olemaan sokea
Tuohon katkeruuteesi ja vihaasi.
Kukaan ei pakota eikä käske sinua rakastamaan yhtään ketään.
Riittää, että käyttäydyt ja kohtelet asiallisesti, kuin ihmistä.
No kauniit ei häviä silläkään että kuvittelen ettei niitä ole. Valehtelua varmaan ehdotat.. Yllätys.
Miten olis ihan normaali, arkinen ystävällisyys ja asiallisuus? Jos toinen on sulle ystävällinen ja asiallinen, ei sinulla ole mitään oikeutusta kohdella häntä rumasti, vain siksi, että olet vihan ja katkeruuden kyllästämä kaikkia hyvännäköisinä pitämiäsi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä olen helvetin kyllästynyt rumaksi haukkumiseen ja siks musta tuli katkera. Ei kaikki rumatkaan jaksa kyyhöttää nurkassa ja alistua
Ja kuvittelet, että tuo kiukuttelusi ja lapsellinen uhmasi on oikeutettua jopa niidenkin kohdalla, jotka tuolla kohtelevat sinua ystävällisesti ja asiallisesti, koska pidät heitä silmissäsi hyvännäköisinä?
Niin se että joku kohtelee mua säälistä hyvin ei nyt mun mielestä ole mikään hyvä syy
. Ja just tää teeskentely että kyllä sä aivan ok näköinen olisit jos vähän teeskentelisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kauniit ei häviä silläkään että kuvittelen ettei niitä ole. Valehtelua varmaan ehdotat.. Yllätys.
Miten olis ihan normaali, arkinen ystävällisyys ja asiallisuus? Jos toinen on sulle ystävällinen ja asiallinen, ei sinulla ole mitään oikeutusta kohdella häntä rumasti, vain siksi, että olet vihan ja katkeruuden kyllästämä kaikkia hyvännäköisinä pitämiäsi kohtaan.
Ei. Koska minä haluan heidän ulkonäkönsä. Koska se ei ole mahdollista niin käytökselläni ei ole väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se että joku kohtelee mua säälistä hyvin ei nyt mun mielestä ole mikään hyvä syy
. Ja just tää teeskentely että kyllä sä aivan ok näköinen olisit jos vähän teeskentelisit
Tuon on täysin sinun omaa harhaasi, jolla oikeutat oman persläpiytesi.
Se, että tuolla joku hyvännäköinen kohtelee sinua asiallisesti, on ystävällinen, ei ole sääliä, vaan ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea ja älytön avaus :D
Jaa. Ei kaikista voi tulla mitään jumalattaria. En ala leikkimään mukavaa kun mä en sattunut olemaan mikään aah aah kaunis
Mitäs muuta sinne Orimattilaan kuuluu?
On se kumma kun ei edelleenkään mene perille etten asu edes siellä. Kaikki muu kommentti uskotaan mutta kun sanon että minä en ole koskaan asunutkaan tuolla vaan ihan eri paikassa ei uskota.
Oikeuden paperit eivät valehtele, arvon Hokkajankkis. https://yle.fi/a/74-20147321
Mulle tuli myös heti mieleen, että tää päästään sairas ääliö on se Jalotiinan piinaaja.
-laihduta itsesi normaalipainoiseksi
-pitkät hiukset, johon joku hyvä väri, maksaa kympin kun itse värjää
-muutama perusmeikkituote ei paljon maksa
-kirpputorilta vaan naisellisia vaatteita -neula, lanka ja sakset -opettele muokkaamaan itselle sopiviksi
Omaa tyhmyyttä olla ruma. Youtube täynnä videoita, joilla voi itseään parantaa. Ne kauniitkin näkevät ihan hirveästi vaivaa ulkonäkönsä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepähän vastaat käytöksesi seurauksista. Omia valintojasi.
Mitä väliä olis korjata yhtään mtn jos kerran seuraus on elinkautinen sosiaalinen rangaistus ilman oikeaa mahdollisuutta vapaaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Siksi, ettei yksikään ole kiinnostunut sinunlaisesi mätäpaiseen olemassaolosta?
Ai koska mä en heitä palvo mä olen paise.. Hyvännäköisillä on liikaa etuja
Ei tarvitse palvoa eikä vihata. Hyvännäköiset eivät ole syypäitä tilaasi eikä heillä ole velvollisuutta kadota sinun mieliksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Siksi, ettei yksikään ole kiinnostunut sinunlaisesi mätäpaiseen olemassaolosta?
Ei tarvitse palvoa eikä vihata. Hyvännäköiset eivät ole syypäitä tilaasi eikä heillä ole velvollisuutta kadota sinun mieliksesi.
Eikä mulla ole velvollisuutta muuttaa käytöstä kun ei siitä mitään todellista hyötyä ole.
Ap on kyllä sairas tapaus. Ruma sisältä ja ulkoa.
No kuinka pitkä tämä sosiaalinen rangaistus sitten on.. Kerran jo oltiin eri mieltä että se ei ole elinkautinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mulla ole velvollisuutta muuttaa käytöstä kun ei siitä mitään todellista hyötyä ole.
Kaikesta ei aina tarvitse yrittää löytää itselleen jotain hyötyä ja alkeelliset käytöstavat yksin niistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.. Tuliko sulle parempi fiilis nyt
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mielisairas yksilö, jonka paikka pakkohoidossa ja kaukana netistä.
Äiti luonto ei tykkää rumista, tyhmistä ja laiskoista. Se yrittää tappaa teidät sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta ei aina tarvitse yrittää löytää itselleen jotain hyötyä ja alkeelliset käytöstavat yksin niistä asioista.
No mitä sitten olen ns ok.? Sitten pakko alkaa itseään kiduttamaan liikunnalla.. ? Sittenkö mut hyväksytään