Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On aika hävittää hyvännäköiset

Vierailija
15.01.2026 |

Tämä olkoon se vuosi että hyvännäköiset teilataan. Heidän on aika kadota lopullisesti

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Siksi, ettei yksikään ole kiinnostunut sinunlaisesi mätäpaiseen olemassaolosta? 

Vierailija
2/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Siksi, ettei yksikään ole kiinnostunut sinunlaisesi mätäpaiseen olemassaolosta? 

Ai koska mä en heitä palvo mä olen paise.. Hyvännäköisillä on liikaa etuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se helppo olla mukava kun joka suunnasta kehutaan ja palvotaan

Vierailija
4/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea ja älytön avaus :D

Vierailija
5/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönpöpö. Eipä nuo mitään palvontaa vailla olekaan vaan ihan ihmisenä haluavat tulla kohdelluiksi. 
Nimenomaan sinä olet mätäpaise, tuon ruman ja törkyisen asenteesi vuoksi. 
Miksi siis kukaan sinulle mitään "etuja" vaivautuisi antamaankaan, kun tyylisi on tuo? 

Vierailija
6/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ei kaikista voi tulla mitään jumalattaria. En ala leikkimään mukavaa kun mä en sattunut olemaan mikään aah aah kaunis

Vierailija
7/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönpöpö. Eipä nuo mitään palvontaa vailla olekaan vaan ihan ihmisenä haluavat tulla kohdelluiksi. 
Miksi siis kukaan sinulle mitään "etuja" vaivautuisi antamaankaan, kun tyylisi on tuo? 

Pitäiskö mun teeskennellä ja olla hiljaa kuuntelemassa kuin yhyy ei sillä ulkonäöllä muka mitään väliä.. 

Vierailija
8/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö mun teeskennellä ja olla hiljaa kuuntelemassa kuin yhyy ei sillä ulkonäöllä muka mitään väliä.. 

Jos et osaa käyttäytyä etkä olla asiallisesti, on parempi, että pysyt kotona törkyilemässä ja poissa ihmisten ilmoilta. 
Sinun katkeruutesi on perusteetonta eikä yksikään sinun silmissäsi hyvännäköiseksi luokiteltu ole siihen millään lailla syyllinen. 
He tuskin kohtelevat asiattomasti tai muutenkaan huonosti. Sitä ei lasketa, etteivät heruta, vaikka miten anelisit/kerjäisit/solvaisit/syyllistäisit jne. 

Vierailija
9/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole hyvännäköinen kohtelu on yksinkertaisesti aika kylmää.. Pitäiskö mun olla huvikseen ystävällinen vaikka olen kaikille ilmaa.. Sitä on aivan turha selittää että se on vain käytös.. Tuolla vain ja ainoastaan naamioidaan se että on ulkoisesti ruma.  Kauniilla on paljon matalampi kynnys että häntä sanotaan aivan naurettavista syistä mukavaksi. Ei tarvitse kuin tälläsen moikata niin  kauhee ylistys

Vierailija
10/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on hyvännäköisyydestä ja sen kataluudestakin!Minulla oli ystävä, joka tiesi olevansa hyvännäköinen ja käytti sitä todellakin hyväkseen, minä jäin aina varjoon. Luultiin meitä joskus siskoiksikin, mutta minä olin se rumempi kuitenkin. On se vika kyllä sit miehissäkin, he haluavat aina juurikin sen hyvännäköisen, MUTTA, kerran kävikin niin, ettei yksi poika halunnutkaan ystävääni vaan MINUT ja siitäkös se suuttui, potki minua ja alkoi haukkumaan, mutta tämä poika piti pintansa ja me lähdettiin yhtämatkaa pois ja ystäväni ja minun ystävyys päättyi siihen!

Nähtiin kyllä kerran aikuisempana, kun oli molemmilla lapsetkin, mutta ei enääsen jälkeen!

Vierailija
11/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun teeskennellä.. Sitähän ihmiset odottaa ja olettaa.. Mä olen helvetin kyllästynyt tähän esitykseen kun ei oo hyvännäköinen pitäis jotenkin jatkuvasti vaan mielistellä

Vierailija
12/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole hyvännäköinen kohtelu on yksinkertaisesti aika kylmää.. Pitäiskö mun olla huvikseen ystävällinen vaikka olen kaikille ilmaa.. Sitä on aivan turha selittää että se on vain käytös.. Tuolla vain ja ainoastaan naamioidaan se että on ulkoisesti ruma.  Kauniilla on paljon matalampi kynnys että häntä sanotaan aivan naurettavista syistä mukavaksi. Ei tarvitse kuin tälläsen moikata niin  kauhee ylistys

Ihan normaalia ja asiallista kohtelua olen tuolla reaalimaailmassa saanut, vaikka ruma ku prkl. 
Tosin, en kuljeskele naama norsunvtulla, kaikkia vihaten ja halveksuen, enkä pura omaa pahaa oloani käyttäytymällä katkerana huonosti ja sen huonon käytöksen oikeuttamalla sillä katkeruudella. 

Vierailija
13/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, joka suunnasta kehutaan ja palvotaan, kyllä. Mutta tämän vuoksi kohdellaan kuin objektia.

Eli hyvin harvoin tulen kohdatuksi ihmisenä. Pelottavaa näin sinkkuna, kun kaikki miehet, joille annat edes vähän huomiota kokevat jonkun ns omistusoikeuden sinuun ja tulevat omistushaluisiksi ja mustasukkaisiksi.

Terveisin nuori kaunis nainen

Vierailija
14/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit saa ulkonäöllään paljon anteeksi. Katos kun voi pelata vähä sikaa kun on niin upea

Vierailija
15/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia ja asiallista kohtelua olen tuolla reaalimaailmassa saanut, vaikka ruma ku prkl. 
Tosin, en kuljeskele naama norsunvtulla, kaikkia vihaten ja halveksuen, enkä pura omaa pahaa oloani käyttäytymällä katkerana huonosti ja sen huonon käytöksen oikeuttamalla sillä katkeruudella. 

Normaali kohtelu on tavallaan yhtä kuin ilmaa. En minä ala noista hyvännäköisistä mitenkään erityisesti pitämään.. Ei siitäkään mitään hyötyä ole

Vierailija
16/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, joka suunnasta kehutaan ja palvotaan, kyllä. Mutta tämän vuoksi kohdellaan kuin objektia.

Eli hyvin harvoin tulen kohdatuksi ihmisenä. Pelottavaa näin sinkkuna, kun kaikki miehet, joille annat edes vähän huomiota kokevat jonkun ns omistusoikeuden sinuun ja tulevat omistushaluisiksi ja mustasukkaisiksi.

Terveisin nuori kaunis nainen

Joo onhan se varmaan niin ettei sitä sitten osata käsitellä jos oliskin kaunis puoliso. Halutaan tämä vain sen kuoren takia edustamaan mutta sitten ei olla valmiina hyväksymään että kyllähän hyvännäköinen aina katseita kääntää. 

Vierailija
17/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentille 15: 

Parempi sekin, että kohdellaan normaalisti ja asiallisesti, vaikka se tarkoittaisikin, että olisi jotenkin ilmaa. 
Voisihan muutkin kohdella sinua samalla asenteella, millä sinä syljet katkeraa myrkkyäsi ja mikä ulina ja uhriutuminen siitä sitten syntyisikään... 

Ehkä parempi olisi hävittää teidät katkerat pskat, kun ei teistä enää ihmisiksi ole ja kun ette itse näytä saavan aikaiseksi itsenne hävittämistä... 

Vierailija
18/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ei kaikista voi tulla mitään jumalattaria. En ala leikkimään mukavaa kun mä en sattunut olemaan mikään aah aah kaunis

Mitäs muuta sinne Orimattilaan kuuluu? 

Vierailija
19/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentille 15: 

Parempi sekin, että kohdellaan normaalisti ja asiallisesti, vaikka se tarkoittaisikin, että olisi jotenkin ilmaa. 
Voisihan muutkin kohdella sinua samalla asenteella, millä sinä syljet katkeraa myrkkyäsi ja mikä ulina ja uhriutuminen siitä sitten syntyisikään... 

Ehkä parempi olisi hävittää teidät katkerat pskat, kun ei teistä enää ihmisiksi ole ja kun ette itse näytä saavan aikaiseksi itsenne hävittämistä... 

Eli pitäis teeskennellä vain.. No helppoa kauniiden olla!!!!!!!!! No tule murhaamaan. Mulle on aivan sama. 

Vierailija
20/56 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muuta sinne Orimattilaan kuuluu? 

On se kumma kun ei edelleenkään mene perille etten asu edes siellä. Kaikki muu kommentti uskotaan mutta kun sanon että minä en ole koskaan asunutkaan tuolla vaan ihan eri paikassa ei uskota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi