Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä motivoi tehdä kunnolla työnsä kun ei tiedä jatkuuko oma siivouskohde 2 viikon päästä

Vierailija
15.01.2026 |

Ketuttaa kuin pientä oravaa, mitään ei infota, ei puhuta, möllötetään vaan, työnantaja vähättelee ja tuntuu ettei asiasta saa kysyä, epävarmuus onko mulla siis töitä 2 viikon päästä vai ei. Narun jatkoksi vaan kun kohdellaan kuin likaista homeista rättiä. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samanlaisia kollegoita on. Monikaan ei tee töitänsä kunnolla, kun ovat sanoneet itsensä irti, jää puolen vuoden päästä eläkkeelle. Loma on alkamassa. Miksei vaan voi tehdä töitä kunnolla niin pitkään kun siellä on? Siitä vaan kärsii kollegat ja asiakkaat.

Vierailija
2/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, samanlaisia kollegoita on. Monikaan ei tee töitänsä kunnolla, kun ovat sanoneet itsensä irti, jää puolen vuoden päästä eläkkeelle. Loma on alkamassa. Miksei vaan voi tehdä töitä kunnolla niin pitkään kun siellä on? Siitä vaan kärsii kollegat ja asiakkaat.

Mun elåkeikään vielä 30 vuotta, eli tuo on ihan eri asia kuin epävarmuus jatkuuko työt vai ei. Olen aina ollut ahkera, tunnollinen ja en juurikaan poissa työpaikalta, silti uhkaa työttömyys minusta riippumattomista syistä. Miksi meidän työntekijöiden pitäis alistua ja nöyristellä?? Tääkö on kiitos vuosien jälkeen kun hoitanut jopa niiden sarjasaikuttajien työt?? Kenkää vaan!! Vähintä mitä johto vois tehdä on infota asioista ettei tarttis tästä 2 viikkoa kärvistellä ja stressata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse nöyristellä, sano työnantajalle että kysyt liitosta ja luottamusmieheltä miten on oikea tapa menetellä.

Vierailija
4/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei antais ammattiylpeys periksi tehdä huonoa jälkeä. 

Vierailija
5/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei antais ammattiylpeys periksi tehdä huonoa jälkeä. 

Miksi olla ammattiylpeä kun kaikkesi annat ja sua kohdellaan kuin kulkutautista sen takia että olet tavallinen duunari?  Rahan takia kaikki on töissä että saisi laskut maksettua ja leipää pöytään? Itse olet ystävällinen, kohtelias, joustat joustamistaan ja sit ei edes infota rivityöntekijöille asioista!!  Pitäis varmaan kehittää telepaattisia kykyjä jotta tietäis mitä liikkuu johtajien päissä kun edes perusasioista ei infota!!!??? 

Vierailija
6/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elåkeikään vielä 30 vuotta, eli tuo on ihan eri asia kuin epävarmuus jatkuuko työt vai ei. Olen aina ollut ahkera, tunnollinen ja en juurikaan poissa työpaikalta, silti uhkaa työttömyys minusta riippumattomista syistä. Miksi meidän työntekijöiden pitäis alistua ja nöyristellä?? Tääkö on kiitos vuosien jälkeen kun hoitanut jopa niiden sarjasaikuttajien työt?? Kenkää vaan!! Vähintä mitä johto vois tehdä on infota asioista ettei tarttis tästä 2 viikkoa kärvistellä ja stressata. 

Jos työnantaja ei mitään sano,voi siinä sitten haeskella uutta työpaikkaa. Varsinkin jos oma soppari on loppumassa. Ei todellakaan tartte jatkaa jos uutta sopimusta ei ole allekirjoitettu. Mulla muutamat kollegat ollu samassa tilanteessa ja sitten lähtivät muihin töihin,kerta ei pomo osannut sanoa onko parin viikon päästä vielä työtä. Ja sit kun oliski ollu,niin pomo vaan seisoo hoomoilasena,kun ei olekkaan tekijöitä ja kaikki lähti.

Vierailija
7/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/6: ryhmä kysymys mut miten mennään "muihin töihin"? Vaikka olisi hakenut muita töitä niin ei pääse edes haastatteluun asti. 

Vierailija
8/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotat ainakin työnantajan päätöksentekoa kun tietävät kenestä kannattaa hankkiutua eroon ensimmäisenä.

Vierailija
9/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6/6: ryhmä kysymys mut miten mennään "muihin töihin"? Vaikka olisi hakenut muita töitä niin ei pääse edes haastatteluun asti. 

Jos tosissasi kyselet tuollaisia niin kannattaa miettiä pitkään ja hartaasti mikä on omassa elämässä ja oppimisessa mennyt pieleen.

Vierailija
10/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne infoaa heti kun on jotain infottavaa. Koita nyt vaan ymmärtää, että NEKÄÄN EI TIEDÄ. Niidenkin pitää sietää epävarmuutta. 

Vierailija
11/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun ne kollegat sai muita siivoustöitä. En tiiä miten ne sen teki. 

Vierailija
12/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tosissasi kyselet tuollaisia niin kannattaa miettiä pitkään ja hartaasti mikä on omassa elämässä ja oppimisessa mennyt pieleen.

Ei oikein pääse kun töitä ei ole

Vierailija
13/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi näet vaivaa, jos sinua kohdellaan huonosti?"

Onko tässä kiteytettynä kysymys? 

Tietenkin siksi, että jonkun on oltava se parempi osapuoli. Jos teet työsi huonosti, valtuutat oman huonon kohtelusi. 

Jos teet työsi kunnolla loppuun etkä aiheuta urputtamisella ylimääräistä draamaa, saattaa jäädä kuva, että nyt menetettiin hyvä työntekijä. Ehkä sen ansiosta jo seuraavaa kohdellaan paremmin.

Vierailija
14/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun ne kollegat sai muita siivoustöitä. En tiiä miten ne sen teki. 

Koeta nyt vaan kestää. 

Hyvät hermot yleensä katsotaan myönteisenä piirteenä työntekijässä.

Vierailija
15/15 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein pääse kun töitä ei ole

Eikö missään ole yhtään siivoojan paikka auki? Mulla itseasiassa nyt yks kollega sano ittensä irti ja sai uuden paikan. Paremmin ne palkkaa sellaisen joka hyppää suoraan töistä toiseen työpaikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi