Eipä motivoi tehdä kunnolla työnsä kun ei tiedä jatkuuko oma siivouskohde 2 viikon päästä
Ketuttaa kuin pientä oravaa, mitään ei infota, ei puhuta, möllötetään vaan, työnantaja vähättelee ja tuntuu ettei asiasta saa kysyä, epävarmuus onko mulla siis töitä 2 viikon päästä vai ei. Narun jatkoksi vaan kun kohdellaan kuin likaista homeista rättiä.
Kommentit (24)
Joo, työn huonosti tekeminen ihan tahallaan hankaloittaa varmaan seuraavaan paikkaan pääsemistä tai että sinuun otettaisiin uudelleen yhteyttä jos työtä olisikin mahdollista jatkaa, Mut tukien varaan sit vaan.
"Ketuttaa kuin pientä oravaa, mitään ei infota, ei puhuta, möllötetään vaan, työnantaja vähättelee ja tuntuu ettei asiasta saa kysyä, epävarmuus onko mulla siis töitä 2 viikon päästä vai ei."
Ööh, en ymmärrä? Kyllähän minä tiedän, en ymmärrä miksi tieto ei kulkeudu ajatuksen voimalla sinun päähäsi? Kyllä vian on pakko olla sinussa sillä enhän minä tee koskaan virheitä!
Opettele tunteidenhallintaa, niin ei tarvitse painia asian kanssa.
Pistä hakemukset kaikkiin siivousfirmoihin ja kerro että haet pitkäaikaista työpaikkaa. Luulis hyvällä hakemuksella ja kokemuksella löytyvän.