Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä motivoi tehdä kunnolla työnsä kun ei tiedä jatkuuko oma siivouskohde 2 viikon päästä

Vierailija
15.01.2026 |

Ketuttaa kuin pientä oravaa, mitään ei infota, ei puhuta, möllötetään vaan, työnantaja vähättelee ja tuntuu ettei asiasta saa kysyä, epävarmuus onko mulla siis töitä 2 viikon päästä vai ei. Narun jatkoksi vaan kun kohdellaan kuin likaista homeista rättiä. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä hakemukset kaikkiin siivousfirmoihin ja kerro että haet pitkäaikaista työpaikkaa. Luulis hyvällä hakemuksella ja kokemuksella löytyvän. 

Vierailija
22/24 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työn huonosti tekeminen ihan tahallaan hankaloittaa varmaan seuraavaan paikkaan pääsemistä tai että sinuun otettaisiin uudelleen yhteyttä jos työtä olisikin mahdollista jatkaa, Mut tukien varaan sit vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ketuttaa kuin pientä oravaa, mitään ei infota, ei puhuta, möllötetään vaan, työnantaja vähättelee ja tuntuu ettei asiasta saa kysyä, epävarmuus onko mulla siis töitä 2 viikon päästä vai ei."

Ööh, en ymmärrä? Kyllähän minä tiedän, en ymmärrä miksi tieto ei kulkeudu ajatuksen voimalla sinun päähäsi? Kyllä vian on pakko olla sinussa sillä enhän minä tee koskaan virheitä!

Vierailija
24/24 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tunteidenhallintaa, niin ei tarvitse painia asian kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi