Käyttääkö joku teistä oikeasti parveketta?
Kommentit (64)
Talvi+syksy=täysin hyödytön enkä edes muista koko parvekkeen olemassaoloa. Kesällä otan aurinkoa. Ei ole minulle sen arvoinen että maksan vuokrassa 100 e enemmän kun pelkästä 25 neliön yksiöstä ilman parveketta. Etsin koko ajan halvempaa asuntoa ja ilman parveketta.
Hyvä kylmiö oli joulunakin kun oli paljon jääkaappitavaraa, juomia ja jäähdytettäviä ruokia.
Vaatteiden tuuletus käy mainiosti.
Kesällä kun porottaa liian kuumasti, se on oivallinen pyykkien kuivatuspaikka. Kuivuu muuten hetkessä ja tuulenvire takaa raikkauden.
Nukun siellä välillä kesäisin kun sisällä on hiukan liian kuuma, mutta ulkona vähän viileämpää. Kun oli vielä rivitalo, nukuin usein teltassa, nyt on enää parveke joka on parempi kuin ei mitään.
Käyn parvekkeella vain silloin, kun lämpömittarin anturiin täytyy vaihtaa paristo. Ehkä noin joka kolmas vuosi tai vielä harvemmin.
Suosittelen istumaan ennen kuin luet tämän: minä en mistään nimestä halua asuntoa jossa on piha! Se se vasta turha onkin, ja sitä kuitenkin joutuu ylläpitämään ja siivoamaan. Olen asunut useassa pihallisessa asunnossa ja ikinä en edes käynyt siellä, silti oli pakko leikata nurmikko ja talvella siistiä lumia oven edestä .