Käyttääkö joku teistä oikeasti parveketta?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut oma parveke jo vaikka kuinka pitkään, mutta ei tule käytettyä. Parempi, kun olisi oikea huone sen tilalla.
Sama. Minulla parveke menee vain hukkaan, en viihdy siellä enkä juurikaan käytä sitä. Viihdyn paremmin asunnoissa, joissa ei ole parveketta.
Mun käsitys avartui juuri isosti. Luulin että kaikki valitsisi asuntoon parvekkeen jos mahdollista. Olen hämmentynyt.
Joka päivä. On haettava tuntuma ulkoilmaan, säätilaan, elämään talon ulkopuolella. Katson mitä kadulla tapahtuu, seuraan vuodenaikoja ja lintuja. Syön ja juon parvekkeella aina kun mahdollista. Nuorempana partsilla oli teltta jossa nukuin.
Kyllä. Kissojen kanssa tarkkaillaan maisemaa ja myös ulkoilevia lapsia valvon ja tarvittaessa paimennan sieltä käsin tai huutelen syömään. Kahvia juon ja kirjaa luen. Pyykit siellä kuivuvat ja kasveja kasvatan. Aivan ihana täydennys asuntoon. Aiemman asunnon partsille mahtui kesäsohva ja lasten pluttausallas, nyt on hieman pienempi.
Asunto on niin pieni että joudun itse asumaan parvekkeella. Lämmitin on. Odottelen innolla kevättä.
Vierailija kirjoitti:
Jouluna tulee säilöttyä siellä ruokia, jos on sopivan viileää siihen.
Tämä unohtui omasta listasta. Talvisin siellä pakastetaan kirppislöydöt ja säilötään ruoat jos jääkaappi täysi.
😂