Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitsi, kun toi Linda Lampenius on tehnyt tuon naamalleen

Vierailija
14.01.2026 |

Sinäkin brutukseni. 
Tv 1

Kommentit (219)

Vierailija
181/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda on upea 55-vuotias! Jos hän ei olisi tehnyt kauneustoimenpiteitä, niin haukkuisit miten hän on rupsahtanut. Naisena et voi ikinä voittaa.

En usko, että Linda rupsahtaisi ennen kuuttakymppiä. Koska hänellä on rahaa käydä kosmetologilla hoidoissa.

Kosmetologit = rahan haaskausta

Ei muuten ole. Jos siellä käy säännöllisesti ja ottaa kunnon hoitoja, niin kyllä se ihossa näkyy. 

Itse käyn kosmetologilla vain kerran vuodessa. Ei riitä raha. 

Mä olen 60-vuotias, enkä ole käynyt kosmetologilla koskaan elämässäni.

Mulla ei ole edes ryppyjä. Sitä aina jaksetaan ihmetellä, että miten nuorekkaalta iho näyttää. 

Mä olen 10 vuotta sua nuorempi

eikä tosiaan vielä botuliineja

tai vastaavia. Mutta en minä 

Lampeniusta tuomitse. Hän on

jo 56, moni näyttää tuossa iässä 

jo kasikymppiseltä. Mutta nuo

sileät, kiinteät urheilijan reidet ovat

todellakin kuin 20-30 vuotiaan,

en tiedä ovatko kirurgin tekeleet.

Hyvältä näyttää viulukuningatar.

Go Lindis! -E-

Hyvältä näyttää se on totta ja varmasti Linda on panostanut paljon ulkonäkönsä eteen. Tosin havaitsin( enkä liene ainoa) kun Linda heilutti kättään, niin " allit" hölskyivät.  Eli ikä näkyy sitten niissä. Nuorena ei ole yleensä alleja ja moni jumppaa aktiivisesti jotta käsi/olkavarret pysyvät kiinteinä.

Vierailija
182/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda ei ole luonnonkaunista  naista nähnytkään. 

Ja sinä et mitenkään kaunista, kun katsot peiliin! 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sanotusti elävä kallo.

Olet hyvin hyvin sairas ihminen! 

Vierailija
184/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa olla jo todella sairaita kommentteja! Mikä ihmisiä vaivaa? Mielenterveyspalvelut on alasajettu niin täällähän se näkyy…

Vierailija
185/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda on upea 55-vuotias! Jos hän ei olisi tehnyt kauneustoimenpiteitä, niin haukkuisit miten hän on rupsahtanut. Naisena et voi ikinä voittaa.

En usko, että Linda rupsahtaisi ennen kuuttakymppiä. Koska hänellä on rahaa käydä kosmetologilla hoidoissa.

Ei muuten ole. Jos siellä käy säännöllisesti ja ottaa kunnon hoitoja, niin kyllä se ihossa näkyy. 

Itse käyn kosmetologilla vain kerran vuodessa. Ei riitä raha. 

Mä olen 60-vuotias, enkä ole käynyt kosmetologilla koskaan elämässäni.

Mulla ei ole edes ryppyjä. Sitä aina jaksetaan ihmetellä, että miten nuorekkaalta iho näyttää. 

Mä olen 10 vuotta sua nuorempi

eikä tosiaan vielä botuliineja

tai vastaavia. Mutta en minä 

Lampeniusta tuomitse. Hän on

jo 56, moni näyttää tuossa iässä 

jo kasikymppiseltä. Mutta nuo

sileät, kiinteät urheilijan reidet ovat

todellakin kuin 20-30 vuotiaan,

en tiedä ovatko kirurgin tekeleet.

Hyvältä näyttää viulukuningatar.

Go Lindis! -E-

Hyvältä näyttää se on totta ja varmasti Linda on panostanut paljon ulkonäkönsä eteen. Tosin havaitsin( enkä liene ainoa) kun Linda heilutti kättään, niin " allit" hölskyivät.  Eli ikä näkyy sitten niissä. Nuorena ei ole yleensä alleja ja moni jumppaa aktiivisesti jotta käsi/olkavarret pysyvät kiinteinä.

Allit johtuu valtavista hauislihaksista jotka ovat tulleet viulunkäsittelystä.  Kun käsi on rentona, niin lihaksenkin kuuluisi rentoutua. Kärsin myös samanlaisista alleista aina kun en lihaksia käytä, mutta kun kiristän hauikset, niin eipä alleja näy. Onhan se tietty jännä nähdä naisella lihakset 

Voisit kokeilla myös kasvattaa omia lihaksiasi ja lihaskuntoasi, koskaan ei ole sullekkaan liian myöhäistä tehdä omalle kunnolleen jotain hyödyllistä

Vierailija
186/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä alkaa olla jo todella sairaita kommentteja! Mikä ihmisiä vaivaa? Mielenterveyspalvelut on alasajettu niin täällähän se näkyy…

Suomalaisten häpeäkertoimesta voi laskea euroviisujen sijoituksen. Mitä enemmän haukkumista tällä palstalla sitä korkeampi sijoitus tulee olemaan.  Tietäjät tietää ja osaa kadehtia jo ennakkoon 

Vierailija
187/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on lahjakas ja sen lisäksi vielä huippu kaunis ja tuollainen vartalo, siis wau. 

Terveisin, n 40

Vierailija
188/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sillä on ollut outo suun alue.

Vierailija
189/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvännäköinen

Jos tykkää vahanukesta. 

Heh! Olet vain kateellinen, kun moni tykkää Lindan ulkonäöstä!

Miten kukaan on kateellinen siitä mitä joku muu on jostain mieltä? :'D Ei tuo muovikasvo näytä hyvältä. Olisi ihan ok luonnollisenakin. Miksi paeta ikääntymistä? Soittotaito riittää.  Siinä hän on hyvä, sen tajuaa tällainen maallikkokin. eri

Haukut kuitenkin ja se kertoo sinusta paljon!

Ei se, että joku ennen nätti koettaa epätoivoisesti näyttää parikymppiseltä, ja minusta se on säälittävää, kerro minusta yhtään mitään. Tämä on realismia. Ei naisen pidä tehdä itsestään koomisen näköistä muovikasvoa, kun mikään kirurgi ei täysin luonnolliseen uudistukseen pysty. Ja tuo on aina se lopputulos. 

"Ennen nätti", mikäs se sinä olet kenenkään muun ihmisen ulkonäköä arvottamaan ja arvioimaan. Olet nyt idiootti. 

Vierailija
190/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda on lahjakas ja sen lisäksi vielä huippu kaunis ja tuollainen vartalo, siis wau. 

Terveisin, n 40

Sama! N 60- v  Ei ole mitään tarvetta ollut koskaan dissata Lindaa! Lahjakas viulisti, upea esiintyjä ja kaunis. Minua ei haitannut yhtään, kun monet miehet kuolasivat 1990-luvulla Lindan kuville! 

Vierailija
191/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Linda on tykännyt aina muovisesta lookista.

Mainosti lateksihaalarissa sidukkaa, nyt on koko naamakin muovia. Ja samanlaiset kyykkyeleet semifinaalissakin.

Tuossa iässä kannattaa jo lopettaa tuollaiset nuoremmille sopivat liikkeet ja kiehnäämiset. Jotenkin myötähäpeällistä. Kasvot on kuin Hollywoodin saksituilla rouvilla. Ja voi tuo kauhea tekohamppu. Kun nuoruutta ei voi säilöä.

Heh, et ilmeisesti edes itse pääse sinne alas ns. syväkyykkyyn asti. Et ainakaan ylös sieltä. Vahvat jalat ovat naiselle vanhemmiten pelkästään hyvä asia. Sellaista nuoruutta kannattaa ylläpitää.

Olen Lindan ikäluokkaa, en tosin soita viulua, mutta kyykkään ainakin oman painoni verran salilla.  Siihen ähinään verrattuna Lindan liikkeet näyttävät kaikkea muuta kuin häpeälliseltä. 

Vierailija
192/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se sitä turpavärkkiä nuorenna!

Laitapa kuva turpavärkistäsi!

Ethän sinä kommentoijaa tunne, niin mitä kiksejä saisit hänen turpavärkistään? Vähän nyt valoja päälle!!

Vierailija
193/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se muka on tehnyt? Ihan yhtä hyvin voi olla luomu. Niinhän täälläkin mammat kehuu kuinka on kuusikymppisinä täysin rypyttömiä ja heitä pysäytellään kadulla ja ihaillaan nuorekasta ihoa ja luullaan ainakin 10 vuotta nuoremmaksi vaikka naamaa on hoidettu pelkällä vedellä vuosikymmenet. Miksi sama ei sitten toimisi Lindalla?

Vierailija
194/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin, n 40

Todellakin. Upea nainen yli viisikymppiseksi. Nykyään jo parikymppiset ovat ylipainoisia plösöjä. Linda on ollut monessa myllerryksessä mutta edelleen täydessä iskussa. Ja lapsiakin on.

Suomalaisten kateus on järkyttävää. Linda ja Pete ovat upea duo. Pete on tietenkin ihan hottis. 

Vierailija
195/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sillä on ollut outo suun alue.

Täh? Laita kuva omasta naamavärkistäsi. 

Vierailija
196/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin on toi jokeri hymy liiallisesta /väärinnpistetystä botoxista 

Vierailija
197/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hieman ärsyttänyt tuo aina, vaikka en mitään pahaa toivoakaan. En tiedä voiko kateudeksi kutsua kuitenkaan, en koe että siitä on kyse. On arvostettavaa että on hyvässä kunnossa ja kaunis kroppa. Mutta ehkä tuo vetyperoksi blondin sävy, täytetyt huulet ja botox ja se että viulua soittaessa näkyy myös pikkuhousut usein jotenkin vain tuntuu tyrkyltä. Mutta tietynlaisiin miehiin vetoaa tuo yrittäminen/tyrkkymäisyys. En vain itse haluaisi erehtyä olemaan sen miestyypin kanssa parisuhteessa 

Ai ei ollut kateutta 😂

No ei mun mielestä. Kai kun omat kasvot on kauniimmat. Mutta kroppa hänellä on parempi, varmasti kovan treenin ja hyvän ruokavalion ansiosta ja sitä ihailen ja nostan hattua enkä haluaisi riistää pois. Eli en kadehdi. Se hänessä enemmänkin inspiroi

Se mikä ärsytti on ehkä vain sellainen epätoivoinen pisteiden keruu pikkuhousuja jatkuvasti näyttämällä ja huonoihin kauneus operaatioihin sortuminen (täyte aineet kasvojen alueella, luonnoton väri hiuksissa,  ei ole fiksua, kasvojen kiristys olisi järkevämpi ja antais kauniimman lopputuloksen) 

Sellainen hieman epätoivoisen puolelle menevä  pisteiden keruu vastakkaisella sukupuolelta tuossa iässä ( pikkuhousut, vetyperoksidi, muovit naaman alueella yms) on minusta typerää käytöstä mihin ei tarvitsisi noin kauniin naisen alentua, eikä rumemmankaan. Silikonit kyllä ymmärrän 

Mutta kaikille omansa ja on hyvä että ihmiset uskaltaa olla sellaisia kun haluavat 

Vierailija
198/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapinlahden linnut lauloi: rumat ihmiset, menkää kotiinne! ( Lindaa haukkuvat akat)

Se oli Kummeli.

Vierailija
199/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perkele ei mokka sun rahat mene joten tuki turpasi muiden päätöksistä. Ymmärrätkö???????

Vierailija
200/219 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapinlahden linnut lauloi: rumat ihmiset, menkää kotiinne! ( Lindaa haukkuvat akat)

Se oli Kummeli.

Ei ole vaan Lapinlahden linnut! Kummeli on saattanut tehdä samanlaisen sketsin, mutta sitä en tarkoita’

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme