Isyyden arvostus
Osittain puuttuu Suomessa, palstalla ainakin. Täällä tuntuu olevan lähinnä isättömiä, erolapsia tai sellaisia, joiden isä on jokin väkivaltainen juoppo. Julkisessa keskustelussa isä on joko elättäjä, koominen turhake, jolle nauretaan tai poissa.
Kannattaa kysyä vankiloista, narkkareilta ja väkivaltaisesta suhteesta toiseen hyppiviltä naisilta, kuinka monella on ollut isä läsnä lapsuudessa. Prosentti on melko pieni.
Isät eivät aina kesää tee, mutta olisi kiva heitä kohtaan kuunnella muutakin kuin haukkumista. Suurin osa heistä ei jätä vaimoaan ja perhettään, ja suurin osa ei ole juoppoja.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostusta ei anneta, se ansaitaan.
Miten mielisairaan natsihuoran arvostus pitäisi ansaita? Pahoinpitelemälöä lasta, kuten sinä?
Huvittavaa tuo että itse olet aivan varmasti joku oikeistolainen pelle ja kehtaat muita olla natsiksi haukkumassa. No, ei kukaan ole koskaan teitä munatelineitä älykkääksi väittänytkään.
Olet fasisti, vaikka miten yrität selitellä ja projisoida sitä muihin.
Ei, olen kommunisti. Mulla on jopa useampi tatuointi joka siitä kielii; vasara ja sirppi. Ja Maon punainen kirja löytyy, ja Leninin muotokuva.
Arvostus pitää ansaita. Harvassa tuntuu olevan isät, jotka lapsen arjesta ja hyvinvoinnista aidosti huolehtivat. Jotenkin se lapsen äiti on aina siellä taustalla ohjaamassa ja neuvomassa.
Kun lapsi on kouluiässä niin isät eivät viitsi aktivoida Wilma - tunnuksia eivätkä ole ajan tasalla mistään. Isät ei osaa asettaa lapsia etusijalle.
Olen eronnut lasteni isästä. Hän ei osannut hoitaa isyyttään itsenäisesti ydinperheessä eikä osannut eron jälkeenkään. Isä itse vieraannutti itsensä lapsistaan.
Sehän lähtee ihmisestä itsestä, kunnioitus.Kun on sinut ittesä kanssa, arvostaa muita samoin.
Isät ovat aivan yhtä arvostettuja kuin äiditkin.
Miettikää mikä mättää jos noin ei ole.
Suomi on oikeus valtio ja kun elät lain mukaan niin varmasti onnistuu asiat.
Onko vauvapalstalla pelkkiä veloja ja yh?
Onko ketään oikeasti perheellistä muita kuin minä?
"Ei, olen kommunisti. Mulla on jopa useampi tatuointi joka siitä kielii; vasara ja sirppi. Ja Maon punainen kirja löytyy, ja Leninin muotokuva"
Kiitos kun kerroit, nyt mitään kirjoittamaasi ei tarvitse ottaa todesta :D
T. Eri
Olet fasisti, vaikka miten yrität selitellä ja projisoida sitä muihin.