Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyyden arvostus

Vierailija
14.01.2026 |

Osittain puuttuu Suomessa, palstalla ainakin. Täällä tuntuu olevan lähinnä isättömiä, erolapsia tai sellaisia, joiden isä on jokin väkivaltainen juoppo. Julkisessa keskustelussa isä on joko elättäjä, koominen turhake, jolle nauretaan tai poissa.

Kannattaa kysyä vankiloista, narkkareilta ja väkivaltaisesta suhteesta toiseen hyppiviltä naisilta, kuinka monella on ollut isä läsnä lapsuudessa. Prosentti on melko pieni.

Isät eivät aina kesää tee, mutta olisi kiva heitä kohtaan kuunnella muutakin kuin haukkumista. Suurin osa heistä ei jätä vaimoaan ja perhettään, ja suurin osa ei ole juoppoja.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa isien vieraannuttaminen on miljardibisnes. Kannattaa katsoa montaako eri kohtaa Suomen laissa, YK:n ihmisoikeuksien julistuksessa ja lapsen oikeuksien sopimuksessa keskiverto käräjätuomari rikkoo antaessaan lainvastaisen päätöksen.

Vierailija
2/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyyden arvostus olisi hyvä aloittaa siitä, että edes ne isät itse arvostaisivat sitä isyyttään sen verran, että olisivat aktiivisia vanhempia.

Ahneen vieraannuttajan puhetta. Miksi et anna lapsen tavata isäänsä ilman käräjien päätöstä ja pakkokeinoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostusta ei anneta, se ansaitaan.

Vierailija
4/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ruveta isäksi.

Vierailija
5/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mielisairaan natsihuoran arvostus pitäisi ansaita? Pahoinpitelemälöä lasta, kuten sinä?

Vierailija
6/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, katsokaa näitä vastauksia ja miettikää, kannattaako suomalaisen naisen kanssa tehdä lapsia.

Vierailija
7/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanvapalstan mies ei lasta halua, ja jos akka on raskaana on se miehen mielestä 98% varmasti naapurin penan. Ja niissä 2% akka on miehen mielestä jättänyt pillerit pois ilman, että on sanonut miehelle mitään, vaikka tiesi, ettei  ies ikinä halua lasta joten vaikea näistä nyt on mitään positiivista keksiä.

oikeassa elämä ei tietenkään ole näin, mutta vauvan säännöillä täällä mennään. 

Vierailija
8/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isyyden arvostus olisi hyvä aloittaa siitä, että edes ne isät itse arvostaisivat sitä isyyttään sen verran, että olisivat aktiivisia vanhempia.

Ahneen vieraannuttajan puhetta. Miksi et anna lapsen tavata isäänsä ilman käräjien päätöstä ja pakkokeinoja?

Minulla on exän kanssa sovittu exän aloitteesta vuoroviikot. Lapset vaan ovat jo teinejä, joten he jättävät nykyään yleensä isävierailut väliin, koska isä ei tarjoa riittävåsti ruokaa kasvuikäisille (syövät usein isänkin luona yöpyessään pari kertaa päivässä täällä) eikä isä suostu osallistumaan muihin lasten kuluihin.

Vierailija
9/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa pysyä naisista erossa.

Vierailija
10/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mielisairaan natsihuoran arvostus pitäisi ansaita? Pahoinpitelemälöä lasta, kuten sinä?

Huvittavaa tuo että itse olet aivan varmasti joku oikeistolainen pelle ja kehtaat muita olla natsiksi haukkumassa. No, ei kukaan ole koskaan teitä munatelineitä älykkääksi väittänytkään.

Vierailija
11/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on exän kanssa sovittu exän aloitteesta vuoroviikot. Lapset vaan ovat jo teinejä, joten he jättävät nykyään yleensä isävierailut väliin, koska isä ei tarjoa riittävåsti ruokaa kasvuikäisille (syövät usein isänkin luona yöpyessään pari kertaa päivässä täällä) eikä isä suostu osallistumaan muihin lasten kuluihin.

Ihan  tosissasi menit sitten vastaamaan ja puolustautumaan tuolle sekopäälle :D

Kuinka säälittävää.

Vierailija
12/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa pysyä naisista erossa.

Onko tämä lupaus?

Vierailija
13/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin isä kuin äiti lapselle. Pikkulapsen vastuilla saa maksimaalisen yhteiskunnan kunnioituksen. Äidillä on taas maksimaalinen vastuu, mutta minimaalinen kunnioitus. 

Vierailija
14/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa isien vieraannuttaminen on miljardibisnes. Kannattaa katsoa montaako eri kohtaa Suomen laissa, YK:n ihmisoikeuksien julistuksessa ja lapsen oikeuksien sopimuksessa keskiverto käräjätuomari rikkoo antaessaan lainvastaisen päätöksen.

Lapsia ei vieraannuteta isästään, vaan mies on usein vieraannuttanut lapset itsestään jo siinä perheessä ollessaan.

Känniselle ja sekaisin olevalle isälle ei uskalla lasta antaa.

Jokainen yh on iloinen, jos voi jakaa kasvatustaakan sen lapsen isän kanssa ja että isä ottaa lapset luokseen välillä ja äitikin saa omaa aikaa joskus.

Tiesitkö muuten, että suuri osa elatusvelvollisista jättää elatusmaksun maksamatta?

Tämä tietää kelalle vuosittain  yli 200 MILJOONAN euron  elatustukien maksamisen. 

Vierailija
15/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan  tosissasi menit sitten vastaamaan ja puolustautumaan tuolle sekopäälle :D

Kuinka säälittävää.

Mikä puolustautuminen? Kerroin, miten meillä vastuut lapsista menee ja kuinka isän tahtoa kunnioitettiin. Ihan normaalia tosielämää.

Vierailija
16/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihin on aina hyvä syy.  

Vierailija
17/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isät vieraannuttavat itse itsensä.

Vierailija
18/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sinunkin kannattanut kohdella vaimoasi ja lapsiasi hyvin, niin et vinkuisi täällä vieraannuttamisesta.

Vierailija
19/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, katsokaa näitä vastauksia ja miettikää, kannattaako suomalaisen naisen kanssa tehdä lapsia.

Etkö sinäkin ole suomalaisen naisen lapsi?

Vierailija
20/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ruveta isäksi.

Sitä mieltä isäsikin oli sinut hylätessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän